Ero on väistämätön, tuska ihan kammottava
Olen eroamassa viiden vuoden suhteesta miehen aloitteesta. Jo pitkään on mennyt yhtä alamäkeä miehen ryypätessä ja tehdessään toinen toistaan ihmeellisempiä katoamistemppuja. Tähän mennessä ollaan joka kerta saatu kaikki selvitettyä, kunnes kuvioihin on ilmeisesti uinut toinen nainen. Festareiden jälkeen mies viestitteli tuntemattoman tytön kanssa, mutta kun hän jäi asiasta kiinni ja oli poistanut keskustelun, väitti etteivät enää keskustele mitään. No, viikonloppuna ravintolassa ollessamme mies vaan katosi ja selvisi, että hän oli mitään sanomatta lähtenyt moikkaamaan kyseistä neitoa johonkin toiseen ravintolaan.
Aamulla tätä yrittäessäni selvittää ilmoittikin mies, että hän haluaa olla yksin, koska ei kohta kolmekymppisenä ole ikinä elänyt sinkkuelämää. Kun aloin hätäpäissäni järjestelemään käytännön asioita, sanoikin mies että "en ole tehnyt vielä mitään päätöstä erosta, katsotaan jos siihen päädytään". Tämän jälkeen paineli tietty kaverillensa saunailtaan ja palasi 1,5 vuorokautta myöhemmin kotiin. Edelleenkään ei mitään vastauksia, vaan kuulemma haluaa nyt rauhassa miettiä muutaman päivän. Ei tullut edes sänkyyn nukkumaan, vaan nukkuu sohvalla, tiuskii ja on kylmä ja kamala. Mitä ihmettä tuollaisella ihmisellä on enää edes miettimistä, jos koko olemus huutaa sitä, että haluaa erota?
Kommentit (28)
Elämäsi pelastuu koska eroat juoppo miehestä. Kelpuuta kiltti ja kunnollinen ätmi tilalle niin voit elää vielä onnellista elämää uskollisen miehen kanssa. Kiltti mies ei käy festareilla eikä ryypiskele baareissa enää yli 30 vuotiaan avaan viettä koti iltaa aina naisensa kanssa ja käyvät kalassa yhdessä ja viettävät laatuaikaa.
Ole iloinen, että pääset eroon moisesta kaoottisesta suhteesta. Jos ette ole avioliitossa, miksi et itse lähtisi?
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vain suomalainen nainen suree eroa juoposta jännämiehestä
Vierailija kirjoitti:
Ei halua ottaa lopullista vastuuta eropäätöksestä vaan odottaa sinun tekevän sen. Voi sitten itsesäälissään ryveskellä ja hakea lohtua, eikä tarvitse omaa käyttäytymistään tarkastella kriittisesti.
Mun mielestä kuulostaa siltä, että pitää varalla. Jos ei festarimimmi otakaan häntä niin ehkä sitten haluaisikin jatkaa.
Lähde siitä suhteesta ja mitä pikemmin sen parempi. Ei tuollaista käytöstä pidä sietää, saat itsesi vaan sairaaksi. Tykkää itsestäsi enemmän ja vaadi parempaa :) Tsemppiä!
Pikkasen epätoivoista menoa roikkua tollasessa luuserissa.
Vedä toki pitkän kaavan mukaan, ala stalkkaamaan, vellomaan, sekoilemaan huolella ja hukkaa viimeinenkin itsekunnioituksen haituva.
Faith kirjoitti:
Ole iloinen, että pääset eroon moisesta kaoottisesta suhteesta. Jos ette ole avioliitossa, miksi et itse lähtisi?
Sepä se, kysyisin samaa myös muilta, jos olisivat vastaavassa tilanteessa. En vaan osaa lähteä, kun on liian vahvat tunteet.
Mies kohtelee sua nyt todella rumasti. Joo totta kai haikailee jotakin mennyttää aikaa, mutta se on nyt tosiaankin mennyttä. Miksi pitäisi olla ihmisen kanssa, joka kohtelee noin huonosti? Hyhhyh sentään.