Haluaisin alkaa harrastamaan seksiä?
Olen tullut siihen tilanteeseen elämässäni, että yksin on tullut oltua niin kauan samojen asioiden parissa. Haluaisin päästä, ainakin hetkeksi, eroon näistä tutuista ja turvallisista seksin kanssa tulleista asioista: dildot ja satisfyerit. Ne ovat olleet hyviä, vaan onko jotain vielä parempaa seksin saralla myös minulle?
Haluaisin, oikein oikeasti, alkaa harrastamaan seksiä? Niin tiedän, se voi tuntua hullulta ajatukselta kun ei ole yhtään kokenut ikinä seksiä kenenkään kanssa.
Onko hyviä neuvoja miten pääsen alkuun? Ja mitä asioita kannattaa ottaa huomioon kun aloittaa jotain itselle täysin vierasta ja uutta asiaa? (Tässä tapauksessa, siis kyseessä on seksi ja sen harrastaminen toisten ihmisten kanssa).
N18
Kommentit (13)
Kannattaa valita partneri ensimmäiseen kertaan hyvin tarkkaan, koska ikäisesi neitsyen korkkaajia riittää jonoksi asti. Suosittelen ainakin puolituttua. Ei täysin kokematonta, mutta ei ehkä myöskään mitään patologista panomiestä.
Meitä seksipositiivisua harrastajia löydät xu:sta.
Nyt on siis kyse todellisista sekdin harrastajista jotka panostavat suuren osan ajastaan ja mm. lonamatkat suuntautuvat usein painottuen yhteiseen, rakkaaseen harrasteeseen.
Tervetuloa mukaan :)
Anteeksi lukuisat typot ed. postauksessa
Vierailija kirjoitti:
Nyt on siis kyse todellisista sekdin harrastajista jotka panostavat suuren osan ajastaan ja mm. lonamatkat suuntautuvat usein painottuen yhteiseen, rakkaaseen harrasteeseen.Tervetuloa mukaan :)
Myöskään keski-ikäisten pervojen kinkybileistä ei kannata aloittaa, vaikka sedät sinne sinut mielellään ottaisivatkin. Eka kerta mielellään ilman nahkahuppua ja anustappia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on siis kyse todellisista sekdin harrastajista jotka panostavat suuren osan ajastaan ja mm. lonamatkat suuntautuvat usein painottuen yhteiseen, rakkaaseen harrasteeseen.Tervetuloa mukaan :)
Myöskään keski-ikäisten pervojen kinkybileistä ei kannata aloittaa, vaikka sedät sinne sinut mielellään ottaisivatkin. Eka kerta mielellään ilman nahkahuppua ja anustappia.
Ei todellakaan, vaan esimerkiksi jonkin nuoren pariskunnan kolmanneksi pyöräksi oppimaan ja iloitsemaan!
Alkaa harrastaa tai aloittaa harrastamaan. Mutta ei alkaa harrastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa harrastaa tai aloittaa harrastamaan. Mutta ei alkaa harrastamaan.
Kieli elää ja kehittyy. Ei tämänkään pitäisi olla enää uusi asia aktiiviselle kielen harrastajalle, ei ainakaan kahdeksan vuoden jälkeen...
https://www.kotus.fi/nyt/kotus-blogi/satunnaisesti_kirjoittava_kotuslai…
Olen todellakin tullut siihen tilanteeseen elämässäni, että kaipaisin jotain uutta tähän seksiin mihin olen niin tottunut: dildot ja satisfyer. Hyviä ovat olleet näinkin seksissä.
Se, että nyt vain on alkanut tuntumaan, kaipaan jotain uutta, vaikka ajatus siitä, että alkaa harrastamaan seksiä jonkun vieraan kanssa voisi aluksi tuntua hankalalta? En ole kuitenkaan mikään ujo ja arka ihminen ollut ikinä, enemmän ehkä jopa päinvastoin. Tykkään keskustella ja oppia uusia asioita kokemuksia monesti myös täysin ventovierailta ihmisiltä. Siinä on ollut hyvää apuna minulle tuo, muutaman kerran livenä esiintymiset netissä (tuolla chaturbate saitilla).
Tuttu tyttö vain kerran mainitsi ja kertoi itse siellä vain pitäneensä hauskaa. Se alkoi vähän kiinnostaa ja lähdin niin itsekin sitten kokeilemaan sinne. Hyvältä on tuntunut ja kokenut sen, näin lyhyen tutustumisen perusteella. En tiedä, onko se täällä niin tuttua tai tunteeko kuinka monet juuri ehkä tuon? (chaturbate, siellä voi ihmiset itse sitten 'leikkiä erilaisia seksihaasteita', niin tytöt, pojat ja parit).
Kaipaisin nyt vain niin jotain uutta. Ja tämä ajatus, lähteä harrastamaan seksiä myös toisten ihmisten kanssa, on myös se askel omassa seksissä eteenpäin. Niin sen itse ainakin haluan ajatella. En tiedä vielä, miten tässä tulee käymään mutta uskon sen tekevän vain hyvää minulle. Kaikki on vain niin uutta, vähän vielä minulle, mutta kyllä se on sitä jotakin uutta mitä kaipaan omaan seksiin.
N18
Kvasiteinin kirjoittamaa fantasiaa.
M48, guru
Naisen kannattaa käydä seksin jälkeen pissalla, muuten virtsatietulehdus on vakiovieras.
Ei täysin poissuljettu uuden kumppanin kanssa siltikään.
Hae joku vanhempi sinkku, herrasmies, josta oot kuullut että osaa ottaa naisen nautinnon huomioon jos haluat eka kerrasta unohtumattoman. Nopeesti räplääviä jyystömiehiä kyllä löytyy mutta mahdatko saada heiltä tarvittavaa huomiota.
M44
Vierailija kirjoitti:
Hae joku vanhempi sinkku, herrasmies, josta oot kuullut että osaa ottaa naisen nautinnon huomioon jos haluat eka kerrasta unohtumattoman. Nopeesti räplääviä jyystömiehiä kyllä löytyy mutta mahdatko saada heiltä tarvittavaa huomiota.
M44
Miksi seksissä pätevä herrasäijä pysyisi sinkkuna?
Sellaisethan viedään käsistä ja nussitaan väkisin parisuhteeseen :-D
Älä ota kännipanoa. Pieni humala ei ehkä haittaa, jos osaat pitää rajasi asiassa.
Ainakin jonkun verran pitäisi pystyä kumppaniin luottamaan.
Kaverin kanssa voi huonolla tuurilla mennä kaveruus ja ehkä jopa muitakin kavereita samalla.
Iso osa seksistä on läheisyyttä, joten ihan 'isku-pisto-ravistus' tyyppiseen aktiin ei kannata ehkä pyrkiä.
Varaa aikaa toimitukseen vähintään tunteja. Ei mitään 'miesten vessassa pytyn päällä nopeesti'. Eihän se tule tunteja kestämään, mutta kiireellä ei tule kuin...
Ja ei väkisin, vaan sitten kun hyvältä tuntuu.