Ei danish-kalsareita
Viikonloppuna oli Tinder-deitillä danish guy -kalsarit. En vaan pystynyt etenemään enää kun näin ne. Eikö miehet tajua niiden olevan seksintappajat! Ostakaa nyt jotkut kivat ja miehekkäät alusasut, jos aiotte perille päästä.
Gatilla, Calvin Kleinilla, Bossilla jne. on kivoja nuorekkaita (ei pappa-danisheja) malleja, jotka eivät näytä yhtään juntti-petterin valinnoille!
Kommentit (24)
Samat kalsarit pilanneet jo pitkään kaikki nelosen elokuvat. Vähä väliä joku perse hytkyy ruudussa noita mainostamassa. Olen sanonut miehelleni, että noita ei sitten tähän kämppään tuoda. En siis tiedä, miltä ne oikeasti päällä näyttävät, inhoan niitä vaan.
Pakko kysyä että mikä niistä tekee pappakalsarit verrattuna esim noihin mainitsemiisi?
kiitos vinkistä, danish guy bokserit vaikuttavat laadukkailta
Heikoissa kantimissa on halut, jos tietynlaiset alushousut tappaa sen.
Minusta ne on just hyvät! Laadukkaat, eettiset, kivan näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Kommandona mennään.
Parempi mennäkin, ettet vaan loukkaa alushousuillasi jotakuta lumihiutaletta.
Mitäs jos ihan vaan Forcea tokmannilta ja loppurahoilla vaikka kaljaa?
Sen mainoksen blondi kelpaisi vaimoksi. On kyllä 120% minun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla heikoissa, ei silloin kannata enempää asiaa riskeerata pappakalsareilla.
Vierailija kirjoitti:
Samat kalsarit pilanneet jo pitkään kaikki nelosen elokuvat. Vähä väliä joku perse hytkyy ruudussa noita mainostamassa. Olen sanonut miehelleni, että noita ei sitten tähän kämppään tuoda. En siis tiedä, miltä ne oikeasti päällä näyttävät, inhoan niitä vaan.
Hirveä mainos ja hirveät kalsarit, jättäkää ostamatta, koska kukaan muu kuin Tanskalainen ei halua olla danish gay.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Libidossa ongelmia, eikä missään kalsareissa.
Taisi olla miehessä vaan vika. Omani on haluttava missä tahansa kalsareissa tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole Noora Karma? ... Ei sillä, ikäisekseen ihan ok.
Hommatkaa te naiset myös stringejä ja pikkumustaa pitsiä, joutunut monesti laittaa housut takaisin jalkaan kun on ollut mummoalkkarit naisella ja lähtemään kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole Noora Karma? ... Ei sillä, ikäisekseen ihan ok.
Kieltämättä samaa näköä, mutta ei ole kaara norma.
Ihan samanlaisia kaikki miesten kalsarit.