Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhakuvelvoite

Vierailija
08.08.2022 |

Noniin, kuukauden tyonhaku 4 työpaikkaa on tehty. Eikä mennyt kuin 10 minuuttia.😃
Nyt vaan odotellaan että tärppääkö.👍

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tätä kaikilta vaaditakaan.

Vierailija
2/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistithan raportoida te-toimistolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako työpaikka hakua täällä olevilta vaaditaan?

Itse 61v. pitkäaikastyötön ja selkävämmainen niin 4 työpaikkaa pitää hakea, vaikka asun täällä korvessa mistä matkaa 50 kilometriä lähimpään pikkukaupunkiin, missä käytännössä mahdolliset työpaikat on.

Vuodessa 50 työhakua, mikä tarkoittaa että melkein kaikki alueen firmat saa minulta työkakemuksen.😛

Vierailija
4/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 61v. pitkäaikastyötön ja selkävämmainen niin 4 työpaikkaa pitää hakea, vaikka asun täällä korvessa mistä matkaa 50 kilometriä lähimpään pikkukaupunkiin, missä käytännössä mahdolliset työpaikat on.

Vuodessa 50 työhakua, mikä tarkoittaa että melkein kaikki alueen firmat saa minulta työkakemuksen.😛

Mikset hae työkyvyttömyyseläkkeelle?

Vierailija
5/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis tänään hakea yhteen paikkaan. Aika hankala kun ei yhtään sopivaa avointa paikkaa.

Vierailija
6/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan siksi en, koska tiedän etten pääsisi. Ei ole tarpeeksi kipeä kun pystyy liikkumaan.

Vierailija
7/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäis tänään hakea yhteen paikkaan. Aika hankala kun ei yhtään sopivaa avointa paikkaa.

Laita avoin hakemus jonnekkin.

Vierailija
8/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita avoin hakemus jonnekkin.

En keksi minne.

Vierailija
9/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varmaan tullut kirjoittajalle mieleen?

Ei vaan, eläkkeelle pääset kun on ikääntynyt moninkertaisesti syöpäsairas, aivokasvain tarvii olla yks. Lisäksi neurologisista sairauksista (Alzheimer, Parkinson, ei toki ihan alkuvaiheessa...) Neliraajahalvaantunutkin saattaa päästä.

Vierailija
10/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö hakemukset voi laittaa kauaskin, laittaa vain sellaisiin paikkoihin joihin ei voi päästä

Vierailija
11/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut väittävät tätä vaivalloiseksi mutta eikö riitä, että tekee yhden hakemuksen ja laittaa sen joka paikkaan

ja jos ei paikkoja ole niin eikö voi laittaa silti, pitääkö haettavien paikkojen olla haussa olevia paikkoja, eikö voi hakea sellaistakin, jota ei ole laitettu hakuun?

Vierailija
12/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, toivottavasti tärppää!! Mä kävin työhaastattelussa perjantaina, ja lupasivat tänään soittaa miten kävi. Pitäkää mulle peukkuja! Alkaa seinät kaatua päälle kun ollu 3kk työtön😅

Vierailija
13/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö hakemukset voi laittaa kauaskin, laittaa vain sellaisiin paikkoihin joihin ei voi päästä

Pitää hakea sellaisia paikkoja mihin on realistiset mahdollisuudet päästä. Jos hakee paikkoihin mihin ei voi päästä niin niitä ei huomioida.

Vierailija
14/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä, toivottavasti tärppää!! Mä kävin työhaastattelussa perjantaina, ja lupasivat tänään soittaa miten kävi. Pitäkää mulle peukkuja! Alkaa seinät kaatua päälle kun ollu 3kk työtön😅

3kk ja seinät kaatuu päälle? Mä olen ollut työtön jo 3v.

Vierailija
15/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan puolison firmaan tehdä avoimen hakemuksen?

Vierailija
16/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei vois ja voithan myös kysyä puolisoltasi ihan suullisestikkin että ottaisko töihin.

Vierailija
17/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei ole tarvinut hakea eikä ole velvoitettu mitään.

Vierailija
18/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei vois ja voithan myös kysyä puolisoltasi ihan suullisestikkin että ottaisko töihin.

Hyväksyykö työkkäri?

Vierailija
19/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60 vuotias. Kaksi paikkaa kuukaudessa haettava. Ei ongelma. Myös muu toimeliaisuus lasketaan paikanhauksi, kuten ohjeissa lukee.

Vierailija
20/52 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 60 vuotias. Kaksi paikkaa kuukaudessa haettava. Ei ongelma. Myös muu toimeliaisuus lasketaan paikanhauksi, kuten ohjeissa lukee.

Niin mikä toimeliaisuus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi