Mikähän tuolla lattian alla oikein on. Koira päivystänyt nyt tunnin tuolla nurkassa
Välillä kuopaisee nurkkaa, sitten taas kuuntelee, välillä nuuhkuttaa niin että nenä on ihan kiinni siinä lattianraossa ja syvään vetää henkeä nenällään🤔
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Kuuletko itse mitään vai kuuleeko vain koira? Jos laitat korvan kiinni siihen seinään?
En kuullut mitään
Mikä on talon historia, tiedätkö? Olisiko joku entinen asukas
Vierailija kirjoitti:
Höps. Miksi se tuolla nurkassa lattian alla kummittelisi😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuletko itse mitään vai kuuleeko vain koira? Jos laitat korvan kiinni siihen seinään?
En kuullut mitään
Aika erikoista, että et kuule itse mitään, kun koira niin vahvasti kuitenkin reagoi. Onko nurkka ikäänkuin talon sisälle päin, ei esimerkiksi voi tarkastaa ulkoa, näkyykö siellä mitään? Ylä-, vai alakerrassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuullut mitään
Aika erikoista, että et kuule itse mitään, kun koira niin vahvasti kuitenkin reagoi. Onko nurkka ikäänkuin talon sisälle päin, ei esimerkiksi voi tarkastaa ulkoa, näkyykö siellä mitään? Ylä-, vai alakerrassa?
Ei voi tarkastaa ulkoapäin, kohta on talon ns. sisällä. Alakerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minun mäyräkoira nimenomaan nurkalle haukkuu ja murisee, ja yleensä keskellä yötä. Asun vanhassa talossa, rakennettu 1900-luvun alussa. Kyseessä siis tyhjä nurkka.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on todennäköisesti joku eläin jos nuuhkuttaa ja kuuntelee. Todennäköisesti joku on tosi lähellä sitä kohtaa, tai sitten se on joku isompi eläin. Meidän koirat ei hiiriin tai lintuihin reagoi noin, mutta ihmisiin ja isompiin eläimiin kyllä.
Olisiko joku hiirenpesä tms. Yök, inhoan niitä perkeleitä.
Hiirenpesä ja pieniä hiirenpoikasia, piipittää niin hiljaa että sinä et kuule mutta koira kuulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minun mäyräkoira nimenomaan nurkalle haukkuu ja murisee, ja yleensä keskellä yötä. Asun vanhassa talossa, rakennettu 1900-luvun alussa. Kyseessä siis tyhjä nurkka.
Noo, jos sielläkin joku pikkuelukka rapistelee. Mäyrikset vielä riistaviettisiä niin innostuu.
Myyriä mullan alla. Niitä koira kuuntelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on todennäköisesti joku eläin jos nuuhkuttaa ja kuuntelee. Todennäköisesti joku on tosi lähellä sitä kohtaa, tai sitten se on joku isompi eläin. Meidän koirat ei hiiriin tai lintuihin reagoi noin, mutta ihmisiin ja isompiin eläimiin kyllä.
Olisiko joku hiirenpesä tms. Yök, inhoan niitä perkeleitä.
ehkä lattian alle on joutunut Hirvi tai joku muu isompi eläin
Vierailija kirjoitti:
Hiirenpesä ja pieniä hiirenpoikasia, piipittää niin hiljaa että sinä et kuule mutta koira kuulee
Luulisi että hiiret kuulisi itsekin. Ainakin itse kuulen mökillä ja kotona juoksut ja puuhastelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku nakertava tuhohyönteinen.
Voi olla. Tää on vanha talo. Joskus lähitulevaisuudessa tuosta aukaistaan lisää lattiaa, sittenhän sen näkee mitä siellä on.
Meillä oli kerran minkki tehnyt pesän mökin lattian alle. Oli säilönyt sinne myös matikan, joka löytyessä oli muumioitunut. Mutta siitä pesästä lähti kamala haju.
Vierailija kirjoitti:
Myyriä mullan alla. Niitä koira kuuntelee?
Siinä on sen verran rossia että aika hyväkuuloinen saa koirakin olla että kuulisi maassa möyrivät myyrät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo, jos sielläkin joku pikkuelukka rapistelee. Mäyrikset vielä riistaviettisiä niin innostuu.
Voi se olla niinkin. Mäyriksellä on vaan aina tuon jälkeen sellainen kovin tuohtunut ja epäluuloinen ilme, että ei luulisi ihan tavan hiiren olevan kyseessä. Meidän talolla on myös aika synkkä historia, ihmettelisin jos ei olisi yhtään henkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyy
Yök hyi, ei kai ne pääse talon rakenteisiin? Vai menisivätkö hiirien perässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi se olla niinkin. Mäyriksellä on vaan aina tuon jälkeen sellainen kovin tuohtunut ja epäluuloinen ilme, että ei luulisi ihan tavan hiiren olevan kyseessä. Meidän talolla on myös aika synkkä historia, ihmettelisin jos ei olisi yhtään henkiä.
Koirosi vaan tuohtunut kun hänen reviirille tullaan rapistelemaan. Toi meidän koira murisi tänään rastaalle joka tallusteli matoja etsimässä nurmikolla🙄