Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö tekemään sen kotitestin itselle?

Vierailija
07.08.2022 |

Itse en pysty.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin en, ainakin ohjeessa näyttäisi melkein koko tikku menevän nenään, mutta mikä itse yrittäessä aiheutti jo sietämättömiä tuskia oli kun tikku oli reilun sentin verran nenässä... oon kyllä ihan varma, että mulla oli korona oireineen yhdessä vaiheessa, mutta negaa vaan sit näytti testit eikä oikeisiin otettu. :D

Vierailija
2/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, olen tehnyt 4 kertaa. Silmistä valuu kyllä vesi, mutta ei se nyt niin paha ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä muillekaan.

Vierailija
4/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. 

Ei ne virallisetkaan testit ole olleet itselleni mitenkään vaikeita. Positiivisenkin itse tekemällä sain, joten oikein kai ne on tullut tehtyä. 

Vierailija
5/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. 

Ei ne virallisetkaan testit ole olleet itselleni mitenkään vaikeita. Positiivisenkin itse tekemällä sain, joten oikein kai ne on tullut tehtyä. 

Ja pystyn muillekin. 

Vierailija
6/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se 2,5 cm ole paljon. Ei ole tarkoitus mitään pohjaa etsiä, vaan pyörittää reunoilla. Vettä tosiaan meinaa tulla silmistä, kun kutittaa. Positiivisen sain itse reilu viikko sitten.

Vierailija
7/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko talven meidän työporukka teki testin itse joka toinen päivä. Sanoisko että kevättalvesta ei tuntunu enää missään🤣

Vierailija
8/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten sen voi ryssiä tai kokea liian pahaksi tehdä🤔.

Juu olen testannut itseni useita kertoja ja alkukeväästä tuli myös positiivinen ihan sekunneissa, oirepvänä nro3.

Viimeksi testasin pari viikkoa sitten, nega.

Vierailija
9/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty? Teinikin pystyy, on tehnyt nelisen kertaa.

Vierailija
10/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä pystyn, olen tehnytkin vaikka kuinka monesti. Viimein tuli positiivinen viime viikolla.

Pahemmalta se virallinen testi tuntuu, kun ne tuntuu ottavan aivonestenäytteen sillä jättipitkällä tikullaan. Ja kun ihan aina ei ole hoitajalla ollut se kivoin päivä, niin kohtelu on ollut aika... sanoisinko kovakouraista.

Vierailija
11/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusitestin kotitestinä pystyn ehdottomasti tekemään. Kusen purkkiin ja purkista näytepulloon joka samanlainen kuin verinäytepullo. Paitsi se mihin usein otetaan lasko. Ei vaikeaa.

Vierailija
12/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan siitä kotitestipuikosta niin järkyttävän aivastuskohtauksen joka kerta, että viimeksi tuli jo pissatkin housuun samalla..

Vierailija
13/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sen? Tee vaikka raskaustesti, sen ei pitäis olla kovin hankala.

Vierailija
14/14 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, mutta helpoin oli se, jossa ei millään tikulla rönkläyä mitään vaan syljetään putkiloon yskimisen nostamaa limaa. Heti tulo positiivinen ja ilman kyyneliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän