Penis tuli ulos shortseista italialaisjuoksijan kisa meni täysin pilalle nuorten MM-kisoissa
Alle 20-vuotiaiden MM-kisojen kymmenottelija Alberto Nonino koki ikävän yllätyksen kesken 400 metrin juoksun.
Noninon juoksu häiriintyi, kun hänen peniksensä tuli ulos juoksushortseista. Keskiradalla juossut Nonino tippui porukan viimeiseksi, koska hän joutui peittelemään sukukalleuksiaan useasti ratakierroksen aikana.
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/36c95a6d-c386-48d3-bedf-2931d5d…
Kommentit (102)
"Vielä se mua naurattaa, uffaffaa uffaffaa, kansa mulle hurras eikä mun mieleen koskaan tullutkaan, että jymäläytä, ulkonahan se on - mynä!"
Mua säälitti tuo poika. Onhan tuo kamala paikka varsinkin noin nuorelle.
Tapahtui tuollaista kerran vuosia sitten suomalaisessa juoksukilpailussakin, jonka YLE televisioi. Katsoin silloin sitä kisaa TV:stä ja ajattelin, että ei hemmetti, yhdellä tyypillä pullahti vehje esiin! Taidettiin YLE:ssäkin huomata tapahtunut melko nopeasti, kun se video melko nopeasti poistui YLE Areenasta. Mitkään muut videot eivät poistuneet, kun vasta sen normaalin määräajan kuluttua, joten mistäpä muustakaan olisi silloin voinut olla kyse.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä keski-ikäisiä eukkoja yhtään hävetä, kun fantasioitte täällä nippa nappa täysi-ikäisen pojan genitaaleilla?
Sentään täysi-ikäinen kyseessä. Toisin kuin keski-ikäisten ukkojen fantasiat reilusti alaikäisistä tytöistä. Sekö on mielestäsi niin kuin terveempää?
Terveet av-mammat ovat aina kiinnostuneita miesten peniksistä.
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset kehtaa valittaa jostain kuvakulmista kun miehillä on todellisia ongelmia?
Meinaatko että ne naisten liian niukat ja pienet vaatteet ei ihan yhtä lailla aiheuttaisi mitään vilautusvaaraa? Ja tarkoituksella zoomataan että varmasti saadaan nivusista hyvää kuvaa.
Mielestäni kunnolliset vaatteet kuuluisi jokaiselle urheilijalle. Törkeää että sponsorit vaativat niukkoja vaatteita.
Ehkäpä muistaa tästedes pukea kalsarit.
Mitä tuohon voi muutakaan sanoa?
Urheilevat ukot on aina pulassa noiden kikkeliensä kanssa. Millon jäätyy millon ei pysy housussa. Koittakaa nyt hyvänen aika diilata sen pötkönne kanssa.
Miettikää jos olisi ollut tiukkakisa ja maalikamera todistaa että voitti slarvan mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noin voi käydä paitsi jos on 20cm pitkä.
Juoksija?
10-ottelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä keski-ikäisiä eukkoja yhtään hävetä, kun fantasioitte täällä nippa nappa täysi-ikäisen pojan genitaaleilla?
Biologisesti naiset ovat kiinnostuneita nuorista miehistä.
Terveet aikuiset naiset eivät kiinnostu pikkupojista.
18-vuotias ei tietääkseni ole enää pikkupoika. Ei siinä, että olisin itse kiinnostunut kenestäkään alle 25- vuotiaasta.
Vierailija kirjoitti:
Urheilevat ukot on aina pulassa noiden kikkeliensä kanssa. Millon jäätyy millon ei pysy housussa. Koittakaa nyt hyvänen aika diilata sen pötkönne kanssa.
Kiitos, hajosin tälle ihan täysin :D
Näin videon tuosta ja kyllähän se loppusuora meni ihan munilleen kun vehjettä ei saanut pöksyihin. 🤣
Miten ei ollut alushousuja? Naisena en ymmärrä, kuinka mies voi juosta kulkuset kilisten. Eikö se ole häiritsevää vaikkei vilkkuisikaan? Läts läts. Vertaan sitä rintojen heilumiseen liikunnan aikana. No, se jopa sattuu, mutta vaikkei sattuisikaan, niin en minä jaksaisi sitä hölskymistä. Tiukasti pitää pysyä paikallaan kaikki heiluva.
Yleensähän miesten urheiluhousuissa on sisällä verkkohousut, joissa on lahkeensuussa kuminauha. Ihmetyttää, ettei poika ollut valinnut sellaisia housuja.
Aivan kuten joku tuolla alkupuolella mainitsi, miehillä on usein reiteen asti ulottuvat urheiluhousut. Mutta miksi naisille tehdään ja miksi he käyttävät minimaalisia bikinimallisia urheiluhousuja. Ei paljon puutu, että näkyisi hömpsä. Ja ilman sheivausta vilkkuisivat villatkin.
Oletteko seuranneet, millaisissa asuissa naiset ja miehet pelaavat beachvolleytä? Miehillä on pitkälahkeiset housut ja hihaton urheilupaita eli ihan ok-vermeet. Mutta miksi ihmeessä naisilla pitää olla niin minimaalinen asu? Eikö se peli muka suju naisilta, jos heillä olisi samantapaiset asut kuin miehillä?
Höh, eihän tuossa edes näy mitään, kun on noin kaukaa kuvattu.
On ne penikset sellaisia, ihan itsestään tulevat ulos housuista ja alkavat seisomaan ja mitäköhän vielä.
Lutusia veijareita ovat. 😂