Naapuri on yli 5 minuuttia suihkussa!
Valtio on käskenyt säästää energiaa muun muassa rajoittamalla suihkun käytön viiteen minuuttiin päivässä. Naapurini sen sijaan vähät välittää ja on pitkiä kymmenen minuutin suihkusessioita ainakin pari kertaa päivässä. Mihin tälläisestä piittaamattomuudesta voi valittaa? Sakot ainakin kuuluisi saada jos ei sitten linnaan.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vesilasku 10€ kuussa kun oli mittari. Nykysessä ei ole mittaria ja vedestä pitää maksaa 25€ kuussa. Istun suihkussa vaikka kaksi tuntia tolla rahalla, joskus vetelen pönttöä huvikseen. Vtuttaa ahneet pskt yli kaiken.
Ja mähän en suihkuja säästele että teslaherrat voi huviajella.
Asiaa!
Oletko sä valmiina kellosi kanssa, lähden ihan just suihkuun. Istutko siinä seinän takana omassa kylppärissäsi kellottamassa? Menee varmasti ainakin 20minaa. Älä pitkästy.
Otan joka päivä tunnin lämpimän suihkun. Se rentouttaa kummasti - suosittelen.
Ap, kävin jo suihkussa. Kai tajusit kellottaa ajan. Laita se aika tänne palstalle. Kiitos kun kyyläsit taas suihkussa käyntini. Huomenna olen taas suihkussa. Hyvää yötä.
Jaha-maski-, yskijä-, liian lähelle tulevat -kyttääjät siirtyy seuraavaksi, sähkö- ja vesikyttääjiksi.
Meidän seinän takana asuu viisihenkinen perhe. Ne ei käy koskaan suihkussa. Mitä mieltä olette.
Vierailija kirjoitti:
Meidän seinän takana asuu viisihenkinen perhe. Ne ei käy koskaan suihkussa. Mitä mieltä olette.
Lasun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Jospa Auri Katariina auttaisi.
Haluamme palkita sinut esimerkillisestä toiminnastasi, ap. Mihin osoitteeseen voimme lähettää palkintosi? Se tuodaan sinulle pikaisesti sireenit soiden, juhlavissa valkoisissa vaatteissa. t. valtio
Joka ilta pitkä, kuuma, ihana suihku, aah, mikä olo. Niin kauan kun vettä tulee, siitä myös nautin.
Kun sinä naapuri nyt kellotit suihkuaikani, kellottaisinko minä nyt nuimisaikasi?
Vuoden kylä kyylän palkinto menee ap:lle. Onnea voitosta ja ennen kaikkea ansiokkaasta työstä kyyläamisen puolesta.
Minäkin käyn suihkussa 2 kertaa päivässä ja kestää vartin joka kerta. Ajan myös parran suihkussa joten siinä menee aikaa.