Onko muita, jotka iloitsevat syksystä?
Kiva reissu taas tiedossa ja kiva kun ilmat viilenee. Ollut pitkä kesä.
Kommentit (56)
Eilinen ja tämä päivä ovat tuntuneet hyvin syksyisiltä.
Ainaskin uimisen yhteydessä sen syksyisen olon tuntee. Vesikin on viilentynyt, illalla ei ole niin valoistakaan, tuulta pukkasi ja kovin happi rikasta on. Kymmenen aikaan illalla oli jo aika hämärää.
Ei. Reumaatikkona lämmin ja kuiva kesäsää alentaa huomattavasti kipuja. Muutenkin olen ehdottomasti kesäihminen.
Mä rakastan hellettä ja kesää, mutta kyllä myös jo odotan niitä pimeitä syksyisiä iltoja kun voi laittaa puuhellaan ja pönttöuuniin tulet ja istua kynttilänvalossa.
Ihan parasta kun koulut alkaa ja koko syksy muutoinkin. Ei tarvi kuunnella kakaroiden kiljuntaa ulkoa koko ajan. Myös omat lapset saa kouluun ja etätyöpäivät ovat kivoja.
Kaipaan myös pimeneviä iltoja.
Ei ihme että kesä tuotuu luonnollisimmalta vuodenajalta. Aatam ja Eetam eivät ilmestyneet luontoon keskelle talvea, vaan kesäisiin vaivattomiin oloihin eikä tarvinnut kokea vuodenaikojen vaihtelua. Sieltä periytynee meihin kesänjatkumisen kaipaaminen
Saattaisin iloita jos olisi ollut kunnon kesä. Ollut aika kurjat ilmat kesäkuun alun jälkeen. Uimavedetkään ei edes lämmenneet koko kesänä.
Katsokaapa 10 päivän ennustetta etelä suomeen: 25 astetta ja täysin aurinkoista ke, to alkaen. Jeee!
T. Lämpöa rakastava
Ei ole todellakaan ollut mikään pitkä kesä. Huhti- ja toukokuu oli todella kylmiä. Kylmää oli juhannukseen asti (Joitain päiviä sitä ennen lämpimiä) josta alkoi noin 11 päivän helleputki. Heinäkuussa oli aika epävakaista, silloin tällöin lämmin. Kiva, että lämmintä jatkuu vielä ensi viikolla.
Tykkään kyllä syys- ja lokakuustakin, mutta marras- ja joulukuu on mun inhokkeja.
erert kirjoitti:
Ei ihme että kesä tuotuu luonnollisimmalta vuodenajalta. Aatam ja Eetam eivät ilmestyneet luontoon keskelle talvea, vaan kesäisiin vaivattomiin oloihin eikä tarvinnut kokea vuodenaikojen vaihtelua. Sieltä periytynee meihin kesänjatkumisen kaipaaminen
No herran jestas! Johan ne ois paleltuneet sillä pukeutumisella 😱
Vierailija kirjoitti:
Saattaisin iloita jos olisi ollut kunnon kesä. Ollut aika kurjat ilmat kesäkuun alun jälkeen. Uimavedetkään ei edes lämmenneet koko kesänä.
Parhaat kesäsäät aikoihin, uimavedet olleet sopivan lämpöistä juhannuksesta asti
Ainoat hyvät asiat syksystä mitä keksin:
-Kolmen viikon kesäloma
-Pääsen ulkomaille viikoksi
-BB alkaa
-Voi alkaa polttamaan kynttilöitä kun illat pimenee
Mun mielestä aina saisi olla kesä.
Syksy alkaa vasta syyskuun puolella. Vielä on kesäpäiviä siis ainakin 21 jäljellä.
Voi olla enemmänkin, jos syyskuu alkaa lämpimänä ja sateettomana.
Suomen kesä ei ole kahden kuukauden pituinen, vaikka moni niin ajattelee.
En voi ymmärtää, kuka sen on määrittänyt, että elokuun on syyskuukausi.
Siitäkö se on tullut, kun koulut alkavat elokuun alkupuolella... No, siinähän alkavat!
Vierailija kirjoitti:
Syksy alkaa vasta syyskuun puolella. Vielä on kesäpäiviä siis ainakin 21 jäljellä.
Voi olla enemmänkin, jos syyskuu alkaa lämpimänä ja sateettomana.
Suomen kesä ei ole kahden kuukauden pituinen, vaikka moni niin ajattelee.
En voi ymmärtää, kuka sen on määrittänyt, että elokuun on syyskuukausi.
Siitäkö se on tullut, kun koulut alkavat elokuun alkupuolella... No, siinähän alkavat!
Kuka on muka määrittänyt elokuun syyskuukaudeksi? Tietääkseni ei kukaan.
Lokakuun loppuun asti on kivaa. Marraskuu on vähän tympeä, mutta silloin täytyy tehdä jotain kivaa. Joulukuussa päivä alkaa jo pidentyä.
Onneksi olen ihminen, joka nauttii muutoksesta.
Rakastan, rakastan rakastan syksyä. Ihanaa, että on jo elokuu. Inhoan hellettä yli kaiken.