Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nuori tai lapsi näyttää teille keskisormea, näyttättekö aikuisena takaisin?

Vierailija
07.08.2022 |

Miten on?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muutakaan voi tehdä, kun kurittaa ei Suomessa enää saa, vaikka lapsi käyttäytyisi miten?

Vierailija
2/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Näytän kahta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, jos ja jos... milloin tämä blaa...blaa...blaa... loppuu?

Vierailija
4/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan vilkutan ja hymyilen.

Vierailija
5/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vilkutan tai näytän peukkua. Nuo on yleensä jotain pikkulapsia. Yleensä tehoaa. Yhden kerran jotain nuorta miestä sanallisesti ojensin, kun tumppas tupakan konepellilleni!😡

Vierailija
6/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon kauhistellen että onpas hirvittävän ruma sormi, onko se ollut aina noin kamala! Menee lapsi/nuori hämilleen.

Vierailija
7/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti näytän. Joskus on pakko hillitä itsensä, lähinnä täällä omalla paikkakunnalla, mutta en pidä lapsista joten jos minulle näytetään keskaria niin näytän takaisin. Vanhempien tehtävä on kasvattaa lapsensa niin, etteivät näytä keskaria vieraille ihmisille.

Vierailija
8/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi katsomaan usein ohimennessä lapsia ja nuoria, niin ei ole tullut tilanteita. Poikien kohdalla kuului "utelias mummo".

Vierailija
9/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauran

Vierailija
10/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä loukkaus, miten ihmeessä kestän 🤣

Vierailija
11/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reagoi mitenkään, olen kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
12/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyn asiallisesti niin aikuisia kuin lapsiakin kohtaan. Siksi en näyttele keskisormea. Jos kuitenkin suivaantuisin ja näyttäisin takaisin, en tekisi mitään eroa sille minkä ikäinen toinen osapuoli on.

En ymmärrä, miksi lapsilla olisi enemmän oikeus huonoon käytökseen kuin aikuisella, miksi siihen ei saisi vastata yhtä huonolla käytöksellä. 

Vierailija
13/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä tekisit jos joku autoilija näyttäisi etusormen ja peukalon kiinnikkäin sinua kohti kämmenen sisäsyrjä sinua kohti niin että olisit välissä siinä siten että toinen osoittaa sormella tätä autoilijaa joka on ottamassa osoitusta vastaan kämmenen sisäsyrjä peukalo ja etusormi kiinnikkäin niin että olisit heidän välissä.

Miksi te vaasalaiset idiootit ette mene tekemään tälläisiä käsimerkkejä californiaan?

Tälläistä käsimerkkiä tekeville niuvaniemi on oikea koti.

Onneksi minulla oli vastalääkettä tälle autoilijalle ja kuin tein sen vastakäsimerkin tuohon noiden illuminati käsimerkkiin niin tämä vaasalainen autoilija yritti ajaa autolla minun päältä.

Vierailija
14/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Teineille näyttäisin varmaankin takaisin, pienelle lapselle tai hänen mahdollisesti lähettyvillä olevalle huoltajalleen voisin kertoa, kuinka rumasta eleestä on kyse.

Olen kolmekymppinen nainen. Miehenä en välttämättä enää nykyaikana uskaltaisi teinipoikien laumalle vittuilla takaisin, sen verran näitä katuväkivaltauutisia on viime aikoina joutunut lukemaan.

Vierailija
15/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhalle äidille oli teinitytöt näyttäneet keskisormea ja huudelleet törkeyksiä ulkonäöstä. Äiti oli antanut samalla mitalla takaisin ja haukkunut molempien tyttöjen ulkonäköä yksityiskohtaisesti. Toinen tyttö oli alkanut itkemään ja toinen oli sanonut et äitini ei saa puhua heille noin rumasti koska on aikuinen??

Taisi tulla yllätyksenä että vanha mummu ei luiki karkuun vaan haukkuu takaisin. Toivottavasti ottivat opikseen.

Vierailija
16/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä tekisit jos joku autoilija näyttäisi etusormen ja peukalon kiinnikkäin sinua kohti kämmenen sisäsyrjä sinua kohti niin että olisit välissä siinä siten että toinen osoittaa sormella tätä autoilijaa joka on ottamassa osoitusta vastaan kämmenen sisäsyrjä peukalo ja etusormi kiinnikkäin niin että olisit heidän välissä.

Miksi te vaasalaiset idiootit ette mene tekemään tälläisiä käsimerkkejä californiaan?

Tälläistä käsimerkkiä tekeville niuvaniemi on oikea koti.

Onneksi minulla oli vastalääkettä tälle autoilijalle ja kuin tein sen vastakäsimerkin tuohon noiden illuminati käsimerkkiin niin tämä vaasalainen autoilija yritti ajaa autolla minun päältä.

Aloita ottamalla lääkkeet ja mene hiukan lepäämään. Sitten ehkä pieni kävelylenkki raittiissa ulkoilmassa.

Vierailija
17/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ajoi kaksi nuorta niekerpoikaa sähköpotkulaudalla ohi ja näyttelivät ihmisille keskisormiaan. Enemmän tuo huvitti, niin typerän oloisia.

Vierailija
18/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan otan pillistä kiinni ja puristan sopivasti, samalla kun väännän sen nilkin keskarin paikoiltaan.

Vierailija
19/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkaisen silettikorolla varpaille. Se ei ole kurittamista.

Vierailija
20/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilleni oon näyttänyt takaisin.