Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinäkin on kun en tule yhdenkään ukon kanssa toimeen?

Vierailija
07.08.2022 |

Saisinko palstalta analyysia?

Taas tuli ero ja ukko lähti ovet paukkuen kun en sietänyt ruokan mässyttämistä. Toinen keissi oli kun edellinen exä kuorsasi enkä mää saanut nukuttua niin olin änkyrä ja pahalla päällä jatkuvasti -> ero tuli nopsaan.

Suhteita takana 12 ja pisin suhde oli 6 vuotta joista kaks kihloissa mutta häät peruttiin kun meni sukset ristiin enkä suostunut olemaan kynnysmatto. Ette ehkäpä usko mutta en ole riidankylväjä mutta en jaksa selittää saati esittää aikuiselle miehelle äitiä että voisitko kultapieni tehdä asian x tai älä nyt sinne mene jne. Arrggghh.. hermot menee!!

Osaan olla yksin mutta haluan sitoutua ja tutustun aina kunnolla toiseen mutta sitten ilmenee asioita joita en joko hyväksy tai siedä. Rimaa en alenna puolestani nostan koska ansaitsen vain parasta!

Yksikin exä söi mun a-luokan gourmet eväät. Jumavita! Ukko osti tilalle einessalaatin mutta auta armias jos olisin ite syönyt kyseisen ukon muonat niin olisi tullut tupenrapinat. Ei sitä nyt toiten ruokiin kosketa ilman lupaa.

Nainen vm jotain

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaita sanoja kirjoitti:

Isäni aikoinaan sanoi, että jos kaikki muut tuntuvat hulluilta ja itse on mielestään ainoa terve, kannattaa hakeutua psykiatrin puheille.

riippuu seurasta.

Vierailija
22/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitustyylistä päätellen olet vähän koulutettu, et niin älykäs ja wt.

Siinä syy.

Taidat digata muiden arvostelusta? Olen saanut tohtorikoulutuksen että en oo wt.

Ja Rovaniemeltä arvatenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi (naisilla tähän sisältyy aina miesviha sekä yleinen agressivisuus sekä täydellinen kapeakatseisuus, itsekkyys ja muiden väheksyntä), selvästi alhainen koulutus ja sivistystaso, kykenemättömyys kompromisseihin, taidottomuus vuorovaikutukseen, sekä lopuksi vielä se että et selvästi ole koskaan ollut rakastunut, selittää miksi miehet ovat jättäneet sinut.

Vierailija
24/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuulosta vaimomatskulta. Ehkä on parempi olla itsekseen.

Minkälaanen nainen on mielestäs vaimomatskuu?? Oon vaimomatskuu. Töissä on yks mukava mies mut en tierä onks hää sinkku.

Vierailija
25/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat yleensä pahasisuisia ja kaiken lisäksi ylipainoisia.

Vierailija
26/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä syy.

Taidat digata muiden arvostelusta? Olen saanut tohtorikoulutuksen että en oo wt.

Muahaha en oo ku Hesast.

Vierailija
27/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

unelma vävy kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat yleensä pahasisuisia ja kaiken lisäksi ylipainoisia.

Exän sanoja lainaten oon laiha ja pieni mut pippurinen.

Vierailija
28/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole ongelmanratkaisukykyä/halua. Et siedä myöskään inhimillisyyttä.

Ehkä samanlainen neurootikko sopisi sinulle mutta mitä sitten jos kumpikaan ei pysty joustamaan?

Parempi siis että olet täydellisen itsesi kanssa ja ärhentelet yksinäsi. Helpointa kaikille

Sustako on inhimillisyyttä syödä toisen eväät kysymättä ja mässyttää päälle? Voe luoja! Kandee tarkistaa ihan omat arvosi vaan!

Niin. Erehtyväinen on ihminen. Ei täydellinen kuten odota. Olen elänyt kaltaisesi kanssa ja tiedän että kuviteltuja unelmia ei kukaan pysty toteuttamaan.

Vierailija
29/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi (naisilla tähän sisältyy aina miesviha sekä yleinen agressivisuus sekä täydellinen kapeakatseisuus, itsekkyys ja muiden väheksyntä), selvästi alhainen koulutus ja sivistystaso, kykenemättömyys kompromisseihin, taidottomuus vuorovaikutukseen, sekä lopuksi vielä se että et selvästi ole koskaan ollut rakastunut, selittää miksi miehet ovat jättäneet sinut.

Se oon mää joka on tehny aloitteen eroihin! On korkee koulutus (tohtori) ja en tee kompromisseja jos maidot on jo lattial. Exä söi kalliit evääni ilman luppaa eikä oo vieläkkää maksanut niitä takas. En voi rakastaa kun toinen tekkee noin paskamaisen tempun!

Vierailija
30/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokan mässyttämistä? Opettele kirjoittamaan oikein

Vierailija
31/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, hää on tohtor!

Vierailija
32/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole ongelmanratkaisukykyä/halua. Et siedä myöskään inhimillisyyttä.

Ehkä samanlainen neurootikko sopisi sinulle mutta mitä sitten jos kumpikaan ei pysty joustamaan?

Parempi siis että olet täydellisen itsesi kanssa ja ärhentelet yksinäsi. Helpointa kaikille

Sustako on inhimillisyyttä syödä toisen eväät kysymättä ja mässyttää päälle? Voe luoja! Kandee tarkistaa ihan omat arvosi vaan!

Niin. Erehtyväinen on ihminen. Ei täydellinen kuten odota. Olen elänyt kaltaisesi kanssa ja tiedän että kuviteltuja unelmia ei kukaan pysty toteuttamaan.

Ei ole erehtyvääsyyttä varastaa ja syödä toisen eväät. Sääkö oot oikein onnest ymmyrkäinen ku ukkos syö kaikki kalliit ruokasi. Voe luoja! Tuolloinki kommunikoin ystävällisesti et nää on mun ja erikoistapaus ku oli kalliit gourmet eväät ja sanoin nätisti että älä ukko sit koske näihin, kiitos! Silti söi mun eväät kysymättä niin kyllä vitutti ja rankasti ja näytin ovea. ->

Vierailija
33/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan löytänyt pitkäaikaista kumppania. Kaipasin kuitenkin perhettä, etenkin sen jälkeen kun molemmat vanhempani sairastuivat ja kuolivat suhteellisen nuorina. Sisaruksiakaan ei ole. Minulla oli

sitten on -off  -suhteita, ja ihmeen kautta sain lapset. Monta erehdystä ja mokaa olen katunut, mutta lapset ovat elämäni valo. Minä en ole löytänyt elinikäistä kumppania, mutta en tietenkään sano etteivät muut voisi löytää. Kaikkien elämä ei mene saman kaavan mukaan.

Vierailija
34/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuan mässyttämist! Ol hyvä vaa!

Vierailija
35/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaita sanoja kirjoitti:

Isäni aikoinaan sanoi, että jos kaikki muut tuntuvat hulluilta ja itse on mielestään ainoa terve, kannattaa hakeutua psykiatrin puheille.

Faijas oli vääräs ja huonoo faijamatskuu! 9/10 ukoista ei voi etes sanoo miehiks ku ovat niin urpoja!

Vierailija
36/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä syy.

Muahaha en oo ku Hesast.

Ei auta Anu huijata.

Vierailija
37/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

Vierailija
38/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

175cm 50kg et keksihä parempi neuvo!

Vierailija
39/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä syy.

Muahaha en oo ku Hesast.

Ei auta Anu huijata.

Jag heter inte Anu. En oo Anu!

Vierailija
40/63 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin ja mieti jos joku käyttäytyisi sinua kohtaa samalla tavalla, kuin sinä muita kohtaan. Käskyttäisi sinua?

Et oo vaimomatsuu, enemmänki ilkeä äitipuoli. Silkää miestä ollu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi