Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club 30- uuteen viikkoon

23.10.2006 |

Heippa kaikki varsinkin jatti halaus Tirpalle joka jaksaa nostaa mun paata pystyyn. KIITOS!!!!

Taalla on julkinen puoli melkoisessa allikossa, rahaa ei ole ja kaikki edut viedaan pois, me ollaan viemassa meidan asia nyt median eteen koska taa on kaikkien mielesta aivan naurettavaa. Jos rakastut vaaraan mieheen et saa perhetta siis jos miehella sattuu olemaan aikaisemmin lapsi saatika kaksi.

Niin ja oloa ei tietenkaan helpoita etta sain uutiset etta entinen mieheni on mennyt naimisiin, naisen kanssa jonka kanssa petti minua 2 viikkoa sen jalkeen kun kosi minua. No elama jatkuu..ei voi mitaan.

Voima halit kaikille ja aurinkoisia syksy paivia taalta sateisesta Walesista.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punktio onnellisesti ohi. Tällä kertaa oli huomattavasti kivuliaampi ku viimeksi. Munasoluja saatiin joko 8 tai 9, en ole ihan varma kuulinko oikeen. Mutta ainakin se 8. Huomenna saa soitella hedelmöitystuloksia. Olo on nyt kohtuullinen, ei pitäs olla suurta jos lainkaan hyperivaaraa kun rakkuloitakaan ei tainnu olla kuin 11. Aika hyvä suhdeluku jos rakkuloita oli 11 ja optimistisimmän kuuloharhan mukaan munasoluja ois ollu se 9. Keskiviikkona ois siirto ja siihen mennessä pitäis tuo tupakointi lopettaa.... Lääkärin sanoin " se on pakko lopettaa" No ok minähän yritän tosissani, voinpahan sitten myöhemmin sanoa kaikkeni yrittäneeni :0)

MAAHINEN eikös sulla ollutkin nyt ihan hyvä tulos verrattuna edelliseen, eli vaan yhdessä oli tumia liikaa. Toivottavasti kaverit tarraa kiinni ja sinnittelee sen 9 kk. bdbdbd

Muille huiskutukset, oli vähän omanapanen selostus, mutta kun meinaa se diapami vieläkin väsyttää. Ilmoittelen huomenna miten oli hedelmöitys onnistunut.

Vierailija
42/49 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyi tulla toivottamaan Maahiselle paljon pitkää pinnaa piinikseen ja vielä paljon plussapeukutuksia. Toivottavasti nyt tärppää.

Tirpalle myöskin peukutukset hedelmöityksen suhteen. Toivottavasti saalis on komea ja pääsette hienosti eteenpäin. Tulehan päivittämään sitten huomenissa!

Itsellä piinapäivä 6 ja aika rauhallinen olo. En usko pätkääkään, että plussaa tulisi, niin ei tarvitse jännätäkkään. Tämä epäusko johtuu siitä, että ei ollut kuin yksi kunnollinen munarakkula näkyvissä, joten en millään voi uskoa, että niillä eväillä voisin raskautua. Viimeksikin oli pari kappaletta.

Hauskaa alkuviikkoa clubilaisille ja paljon plussatuulia!

Leia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän monella on hoidot etenemässä kovaa vauhtia, joten toivotaan että tästä saadaan oikeen ruuhka junaan aikaiseksi. Toivottavasti kaikille löytyy istumapaikat että ei tarvitse koko 9kk notkua oven raossa. ;)

LeiaK, Maahinen, Tirppa, Ragazzina, Rosemary, Helmi ja Lumivaippa kovasti pidän teille kaikille peukkuja täällä pystyssä ja pitkää pinnaa piinikseen! (toivottavasti en unohtanut jotakuta)

Winterangelille vielä voimahalaus, yritähän jaksaa siellä. Kyllä on elämä potkinut sinua viimeaikoina jo ihan liikaakin. Mutta häntä pystyy sitten vaikka nastalla jos ei muuten. =)

Vierailija
44/49 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos LEIAK ja SUVITUULIA tsempityksistä. Ja peukut Leialle plussan puolesta.

Elikkäs kyllä mä eilen tokkuroissani kuiteskin kuulin ihan oikeen, muniksia oli se 9 (11rakkulaa) ja niistä hedelmöitty 6. Huomenna saan vasta siirrossa tietää alkioluokitukset ja kuinkas monta siirretään ja moniko oli pakastuskelpoinen. Viimeksi rakkuloita oli tuhottomasti ja soluja 11 joista 7 hedelmöittyi. Kuusi oli siirtokelpoista ja yksi nakattiin heti roskiin joten kyllä menopurilla suhdeluku on parempi ;0)

Illalla sammuin ku saunalyhty ysiltä ja tänään heräsin jo kasilta. Nyt rupee taas mahaa juilimaan, oon tainnu rehkiä liikaa soittoaikaa odotellessa..... täytynee taas valloittaa sohva.

Huiskutukset kaikille ja peukut tanassa piinistelijöille

Vierailija
45/49 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän on klubissa jännät ajat, kun on kohta monta piinaajaa.

Undonen toivottelen myös omalta osaltani tervetulleeksi klubiin ja pahoittelut hoidon epäonnistumisesta. Ei muuta kuin uutta hoitoa kohti, kyllä se vielä joskus onnistuu.

Pohjoisjaostolla on piinaus alkamassa, Tirpalle ja Helmille kovasti peukutuksia. Hyvin oli Tirpalla tullut noita muniksia, ei se määrä vaan laatu, niinhän se itselläkin lopulta onnistu, vaikka toivon olinkin menettänyt. Pakkaseen meillä ei saatu kuin kerran yksi alkio, joka sekään ei selvinnyt sulatuksesta..

Maahiselle, Rosemarylle, lumivaipalle ja LeiaK:lle myös kovasti peukutuksia, Maahisen tuloshan oli nyt parempi, taisi olla hyvä vaihtaa lääkkeet erilaiseen.

Joko Ragazzinalla on pahoinvointi alkanut?

Oma napa: Pahoinvointi helpottanut, housut kiristää jo. Töissä muutama läheinen työkaveri tietää tai arvasivat.

Omille vanhemmille on kerrottu ja olivat jo arvanneet, kun olin liian monta kertaa kieltäytynyt lasillisesta viiniä...

Viikkoja kasassa 15 ja viime viikolla oli neuvolassa kaikki hyvin.

Eipä tosiaan Helmen kanssa olla tavattu ja eihän tämä kyllä mikään valtava kaupunki ole, taidetaan liikkua ihan eri aikaan.

Voisihan sitä joskus sopia vaikka treffit paikalliseen kahvilaan?

Mutta, vaikka hieman enemmän nykyään taustailen, niin joka päivä käyn teidän kuulumiset lukemassa.

Hurjasti siis tsemppiä kaikille, sekä hoitotauolla oleville, että piinastelijoille, hengessä olen mukana ja pullakahviuutisia odottelen.

Vierailija
46/49 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINERVA jokos sulla on noin paljon noita viikkoja kasassa. Kylläpäs aika todellakin rientää.

MAAHISELLE vielä tsempitykset

HELMI ei kauheesti kerenny jutella aamulla, mulla oli kiire sinne tutkimusultraan OYSin puolelle ennen siirtoa. Olikos sullakin tänään siirto vai punktio? Onnea kuitenkin jatkoille

ON. Kyllä se kannatti vaatia tähän koitokseen se menopur. Kuudesta alkiosta ainakin 3 oli TOP luokkaa, mahdollisesti neljäskin. Eli yksi todella huippu siirrettiin ja loput viisi meni pakkaseen neljään olkeen. Täytyy myötää että jännitti kuunnella alkioiden luokituksesta.No yksi murhe on vähemmän. Maanantaina seuraava tutkimuskäynti.

Huh maanantaina lisää ja kaikille clubilaisille huiskutukset ja positiivista tuulta joka tupaan (0/

Vierailija
47/49 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirppa: Olin eilen punktioon matkalla ja jo melkoisessa tokkurassa esilääkityksestä johtuen.

Sulla oli hieno saalis, kun pakkaseenkin jäi noin monta! Peukut ja varpaat on pystyssä, että tärpää! bd bd bd

Minerva: Taidetaan tosiaan elää eri rytmissä, kun ei olla törmätty. ;) Mun puolesta voitaisiin treffata, ollaanpa vaikka sähköpostilla yhteydessä!

Maahinen: Onnea matkaan, peukut ylhäällä myös sinulle! bd bd bd

SuviTuulialle kiitos peukutuksista!

Omaa napaa: Eilen siis oli punktio, mikä oli aika kivulias. Onneksi ei kestänyt kauaa! Loppupäivä menikin sitten nukkuessa lääkehöyryjä pois. Tuloksena oli 11 munasolua, joista 8 on hedelmöittynyt (soittelin äsken tuloksia). Siirto on lauantaina.

Terkkuja kaikille!

Vierailija
48/49 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille ja Ragazzinalle hurjasti onnea plussasta!

Ainokainen alkio selviytyi sulatuksesta ja siirrettiin tänään. Nelisoluinen kolmosluokan alkio. Me olimme suunnitelleet, että hoidot loppuu tähän mutta lääkäri sanoi että kannattaisi jatkaa jos nyt ei onnistu. Tosin ensin edessä olisi endometrioosileikkaus koska kohdun takana näkyy iso tumma läikkä joka ilmeisesti vuotaa. Lisäksi mulla on tää autoimmuunisairaus joka hankaloittaa hoitoja.

Edetään kuitenkin päivä kerrallaan ja nyt aloitan piinailun. Onnea kaikille tasapuolisesti punktioihin ja siirtoihin

-Undone71 pp0

Vierailija
49/49 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ku hoitoja on nyt yhtäaikaa menossa.

Kaikille kiitos peukutuksista!!

Peukutan myös teidän puolesta!

Minervalla oli myös mukavia uutisia.. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi