Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan tyttöystävä on pidempi

Vierailija
06.08.2022 |

Näin valokuvia poikamme uudesta tyttöystävästä. Hän on selvästi pidempi kuin poikamme, joka on mieheksi lyhyt. Tyttö taas vastaavasti on keskimääräistä pidempi. Herättääköhän tuo kamalasti ihmetystä muissa? Mitä ajattelet, jos huomaat noin tavallisesta poikkeavan pariskunnan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti mitään. Yhdentekeviä ihmisiä jos vaa nveronsa maksavat eivätkä elä yhteiskunnan piikkiin.

Vierailija
2/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole jo hiljaa jankuttaja. Miksi aina pitää jankuttaa ihmisten pituuksista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua ja arvostan pariskuntia, jotka osaavat olla liikoja välittämättä muiden mielipiteistä, ellei ole mitään erityistä syytä, miksi pitäisi ehdottomasti välittää.

Se, että osaa ja kykenee ihastumaan ja kuka ties rakastumaan toiseen vaikka toinen ei vastaisi kulttuurissamme tavallista ja yleistä on minusta mieltä ilahdutavaa; ellei ihastuksen kohde nyt ole täysin sellainen, joka todennäköisesti saattaisi käydä vaaraksi ja uhaksi.

Vierailija
4/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä huolta kannetaan. Meilläkin poika on 184 ja tyttöystävä 188. Komea pari ovat. Jos se jotakuta vaivaa, niin se on hänen ongelmansa.

Tärkeintä on ,että luonteet sopivat yhteen. Ei pituus tai paksuus.

Vierailija
5/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta sitä huolta kannetaan. Meilläkin poika on 184 ja tyttöystävä 188. Komea pari ovat. Jos se jotakuta vaivaa, niin se on hänen ongelmansa.

188 cm! 😱 Järkkyä, miten pitkä tyttö/nainen! 😱

Järkkyä on myös se, kun tyttö/nainen on pidempi kuin poikaystävänsä/miesystävänsä? 😱 Eikö poikasi voisi etsiä jonkun max. 170 cm tyttöystävän ja se tyttö jonkun n. 2-metrisen poikaystävän?

Miten nainen voi olla noin pitkä? Järkkyä! 😱

Vierailija
6/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lähipiirisssä on kaksi pariskuntaa, joissa kummassakin nainen on selvästi miestä pitempi. Miehet vaikuttavat kumpikin miehekkäiltä. Itse en pidä ongelmana, jos muuten synkkaa hyvin.

Vierailija
7/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään haittaa kuten ei ikäerokaan. Eteenpäin sanoi mummo lumessa.

Naapurissa aviopari jossa nainen pitempi. Emme edes huomaa kun heidät tapaamme. Seura tärkeämpi kuin ulkoiset tekijät.

Vierailija
8/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä.

Vierailija
9/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin on minunkin pojan kohdalla, eikä ole kyllä tullut mieleenkään että se olisi jokin suurempi ihmettelyn aihe. Eihän sitäkään kukaan mieti, että toisen silmät on siniset ja toisen ruskeat...

Vierailija
10/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on pojalla itsetunto kohdillaan.

Vierailija
11/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 178cm nainen ja mun poikaystävät on aina olleet mua hiukan lyhyempiä tai korkeintaan samanpituisia. Siihen ei ole erityistä syytä, minulla ei ole merkannut miehen pituus paljokaan. Kukaan ei ole koskaan taivastellut pituuseroa.

Vierailija
12/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa

Vierailija
13/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 186 cm ja avovaimo hoikka 188 cm. Monesti kyllä päät kääntyvät kun astumme sisään jonnekin, hän korkkareissaan.

Vierailija
14/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkkyä on myös se, kun tyttö/nainen on pidempi kuin poikaystävänsä/miesystävänsä? 😱 Eikö poikasi voisi etsiä jonkun max. 170 cm tyttöystävän ja se tyttö jonkun n. 2-metrisen poikaystävän?

Oletko sinä etsinyt mittanauha kourassa seurustelukumppanin?

Vierailija
15/21 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummipoika on 175 cm ja vaimo 155 cm. Lapsista näyttää tulevan melko lyhyitä.

On hyvä että tyttökaveri on pidempi ja sun pojallasi on hyvä itsetunto!

Vierailija
16/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaako

Vierailija
17/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kiinnitän huomiota tuollaisiin pareihin ja olen ilolla huomannut, että heitä on paljon. Huomaan heidät siksi, että itse olen pidempi kuin mieheni, samoin poikamme tyttöystävä on häntä selvästi pidempi ja iloksemme ja huvitukseksemme myös tyttöystävän äiti on pidempi kuin isä.

Ei siis mikään kumma juttu nykyään.

Vierailija
18/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö pojalle ole kukaan kertonut, että pidempää tyttöystävää ei saa ottaa. no, kohta varmaan joku huomauttaa

Vierailija
19/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahah. Olipa älykäs vastaus.

Saat tytön ja tyttö kasvaa ja kasvaa, pituus 201cm. Leikkautat ylimääräiset pois.

Herää pahvi.

Vierailija
20/21 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä lienee sarkasmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi