Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lauantai-illan yksinäisyys

Vierailija
06.08.2022 |

Arkena sitä käy töissä ja viikonloppuisinkin päivällä ehkä kaupoilla ja lenkillä, mutta lauantai-iltaisin minulle iskee usein levoton ja yksinäinen olo, niin kuin tänään taas. Ei ole kavereita joiden kanssa lähteä kaljalle tai järjestää vaikka lautapeli-iltaa jonkun kotona. Ei puolisoa jonka kanssa istua sohvalla katsomassa leffaa. Mitä muut yksinäiset teette lauantai-iltaisin? Tunnistaako muut rauhatonta fiilistä itsessään?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu et ole ainoa. Onneks oli lapset pari päivää tässä mun kanssa, alku illasta kävin salilla ja nyt kattelen telkkarista striimiä ja näpyttelen tänne. Olishan se ihanaa saada puoliso jonka kanssa katsella leffaa yms. Eikä tässä kaupungissa ole yhtään kaveria enää, tuttuja muutama. M32

Vierailija
22/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Itse katsoin koko päivän rallia sekä neuloin villatakkia. Rallin jälkeen lähdin sitten lenkille vain huomatakseni, että tosi monilla tässä naapurustossakin on joku bileilta eli pihoilta kuului musiikkia ja iloista puheensorinaa sekä leijaili grillailun tuoksut.

Mä keitin suihkun jälkeen iltapuuron ja nyt katselen Tediä sekä palstailen. Onhan tämä aika tosi ankeaa elämää.

Kiitos vinkistä, vaihdoin Stathamista Tedille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Itse katsoin koko päivän rallia sekä neuloin villatakkia. Rallin jälkeen lähdin sitten lenkille vain huomatakseni, että tosi monilla tässä naapurustossakin on joku bileilta eli pihoilta kuului musiikkia ja iloista puheensorinaa sekä leijaili grillailun tuoksut.

Mä keitin suihkun jälkeen iltapuuron ja nyt katselen Tediä sekä palstailen. Onhan tämä aika tosi ankeaa elämää.

Puhutaanko tässä Father Tedistä vai mistä?

Vierailija
24/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko tässä Father Tedistä vai mistä?

Itse tarkoitan Tedillä Ted-elokuvaa eli tarinaa siitä kaunopuheisesta nallesta. Father Ted vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Vierailija
25/27 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuu. Olutta ja kitaran rämpyttelyä millä täyttää päivänsä. Olisi kiva saada tyttöystävä, joka osaisi soittaa selloa. Olisi mukava soitella yhdessä, kehittää uutta musiikkia.

Vierailija
26/27 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kesän aikana nähnyt kuin yhtä ystävää, kun kävimme miehen kanssa viettämässä pitkän viikonlopun Helsingissä. Muuten olen ollut töissä, koska uutena työntekijänä en saanut vielä yhtään lomaa ja samassa kaupungissa asuvat kaverini ovat täyttäneet tietysti omat lomansa täyteen menoa ja reissuja. Kaikki ystäväni ja mieheni tekevät töitä joissa ollaan lähes aina viikonloppuna töissä ja itselläni taas on aina viikonloppu vapaana. Joten olen lähes jokaisen kesäviikonlopun aivan yksin paitsi silloin kun miehelläni oli pari viikkoa lomaa. Minulla ei ole sisaruksia ja näenkin vanhempiani aika usein, mutta en jaksa aina heidän seuraansa. Joten taas makaan vain koko sunnuntain sohvalla katsoen youtubea. Ei huvita yksin lähteä ulos.

Vierailija
27/27 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tavismiehenä yrittänyt aivan kaikkeni pariutuakseni nettideittisovelluksista mutta vaikuttaa lähes mahdottomalta.

Laskin juuri, että 81 treffit käytynä 2017 alkaen enkä ole päässyt edes tapailuasteelle.

M36

Sun tarvii stailata itseäsi jotenkin: naama, tukka ja kuteet kuntoon asap!

Ulkonäöllisesti on tehty jo kaikki mahdollinen ja juuri tällä viikolla nainen sanoi, että kuulostan täydelliseltä, silti teki oharit treffien suhteen.

M36