Nainen, millaisen uuden ystävän haluaisit?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä aloituksen tarkennus tarkoittaa?
Uskoisin, että tässä tarkoitetaan ei-seksuaalista suhdetta samaa sukupuolta olevaan. Tarkennuksella suljetaan pois miesten ja naisten väliset ystävyydet.
Tuskinpa, miksi seksuaalisuus olisi este syvälle ystävyydelle? Tai homous ok aiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Ystävyyden syntyminen vie paljon aikaa, jopa vuosia, mutta todennäköisimmin tuttavuus syvenisi ystävyydeksi, jos se toinenkin osapuoli olisi temperamentiltaan ja luonteeltaan samanlainen; "kemiat kohtaisivat". Minulle on käynyt näin kahden työkaverin kanssa. Hyvin nopeasti tuli tunne, että olen tuntenut kyseisen ihmisen aina ja me melkeinpä täydensimme toistemme lauseita jo varhain. Yllättävää kyllä, toisen kanssa ei edes ole mitään erityisiä yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja elämäntilanteetkin olivat tutustuessamme erilaiset.
Juuri tällä asenteella tulee puolisoonkin suhtautua: "olen tuntenut kyseisen ihmisen aina".
Jonkun joka jakaisi samantyyliset elämänarvot ja mielenkiinnonkohteet. Ei kuitenkaan oltaisi mitään täysiä kopioita toisistamme, sellainen olisi tylsää, vaan molemmat voisivat oppia toisiltaan jotain. Olisimme kaikkein tärkeimmät toisillemme. Hänen kanssaan voisin jakaa aidosti niin elämän ilot kuin surut.
Itse olen äärimmäisen lojaali niille joista välitän ja toivoisin samaa myös tältä ystävältäni.
Tärkeintä että on ruma, en halua ketään jota pidän hyvännäköisenä eli mielellään aika lihava nyt alkuun ainakin. Sitten huumorintajuinen, mukana ja luotettava.