Mitä ostit kesäalennusmyynneistä?
Jos ostit täsmälleen samat, kuin edellinen, peukuta ylöspäin!
Kommentit (207)
En käy niissä. Käyn joskus kirpparilla.
Vierailija kirjoitti:
Mikset?
En jaksa luetella mitä ostin, mutta tarpeellisia kausivaatteita, rikkinäisten tilalle ehjää vaatetta yms. ja noin 650 euroa meni, talvikengät ja muutamat erätarvikkeet vielä ostamatta. Olikin ensimmäinen kerta noin 10 vuoteen, kun olen oikeasti uusinut vaatevarastoani. No, nyt kun se on tehty, voikin odottaa taas seuraavat 10 vuotta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut herkkuja. Sipsejä ja karkkia.
aikuis lapsi
Et viitsisi olla lapsellinen.
Vastasin vaan ap:n kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset?
En jaksa enää niissä ravata eikä ole varaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. En käy alennusmyynneissä.
Ei siellä tarvitse käydä paikan päällä, voi tilata netistä. Nyt sain sukkia alehintaan tilaamalla ne netistä. Ja uusia alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä tarvitse käydä paikan päällä, voi tilata netistä. Nyt sain sukkia alehintaan tilaamalla ne netistä. Ja uusia alushousuja.
Käykö joku vielä kivijalkaliikkeissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö joku vielä kivijalkaliikkeissä?
80v mummot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään mitään koska en tarvitse mitään.
Köyhien keksimä valhe jolla lohduttavat itseään :DD itse ainakin haluan ostaa tavaroita koska ansaitsen ne :)
wow mikä boss move
Ostin fatserin sinisen levyn lapsen lapsille lahjaksi (yksi riittää kolmelle jaettavaksi)
Ei ollut aikomus käydä aleissa ollenkaan, mutta lomamatkalla kuitenkin pistäydyin yhteen liikkeeseen. Siellä näin erään naisen sovittamassa maailman ihaninta takkia. Se oli viimeinen kappale, joten en ollut uskoa silmiäni, kun nainen sitten laittoikin takin takaisin rekkiin. Syöksyin saman tien hakemaan sen itselleni: se oli juuri minun kokoani. Olen etsinyt hyvää, siistiä ja sään kestävää välikausitakkia jo varmaan pari kolme vuotta. Tämä oli täydellinen ja 40 % alennuksessa. Olen tyytyväinen.
aikuis lapsi