Arkielämän kautta pariutuminen on epätodennäköistä
En ymmärrä naisten pakkomiellefantasiaa siitä, että arkielämässä joku viehättävä mies lähestyisi kun toimivampi ratkaisu on tehdä monia eri nettideittitilejä.
Esim, tinder, bumble, badoo, FB dating, Okcupid.
Kommentit (14)
Aijaa. En ole tarvinnut mitään sovelluksia pariutumiseen. Ihan arkena kolahti.
Kannattais ehkä lähteä kotoa ja nostaa katse ruudusta niin näkisi paremmin, ap?
Ap on kyllä mun mielestä oikeassa, ja olen nainen. Ei arjessa tapahdu mitään, kuka muka jossain Alepan nakkihyllyllä kellekään mitään sanoisi....
Mutta noista mainituista sivuista kyllä OkCupid on aivan kuollut ainakin täällä Treella! Hgissä on jengiä muttei täällä. Bumble ja Badoo on vieraita, kannattaisiko kokeilla? Olen tinderissä ja FBdatingissa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on kyllä mun mielestä oikeassa, ja olen nainen. Ei arjessa tapahdu mitään, kuka muka jossain Alepan nakkihyllyllä kellekään mitään sanoisi....
Mutta noista mainituista sivuista kyllä OkCupid on aivan kuollut ainakin täällä Treella! Hgissä on jengiä muttei täällä. Bumble ja Badoo on vieraita, kannattaisiko kokeilla? Olen tinderissä ja FBdatingissa.
Kaikki nämä sovellukset on perusominaisuuksiltaan ilmaisia, joten tietysti kannattaa.
Pääasia on, että et valitse sieltä niitä kaikkien haluamia top 1% pánomiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä sovellukset on perusominaisuuksiltaan ilmaisia, joten tietysti kannattaa.
Ehhh mistä minä voin tietää ketä muut naiset haluavat ja ketkä kuuluvat tähän 1 prossan ryhmään? No en mistään! Mulla on muutekin aika epätavallinen miesmaku,
On todella noloa etsiä kumppania jollain sovelluksella tai kirjepalstalta. Arkielämässä tavatut ihmiset ovat niitä parhaita. Tietysti jos ei liiku missään tai ei puhu, vaikka liikkuisikin... mutta kuka haluaa sellaista epäsosiaalista möllöttäjää parikseen?
Totta kyllä, riippuu tosin kunkin arjesta kuinka todennäköistä on. Jos on vaikka laaja kaveripiiri, voi olla todennäköistä joku sieltä löytää. Tai jos on miesvaltaisella alalla. Itse kun oon naisvaltaisella alalla eikä mitään kavereita tai harrastuksiakaan ole, niin olisi aika lähellä 0% todennäköisyys löytää mies arjesta. En kyllä silti viitsi etsiä noista sovelluksistakaan, olen ilman sitten.
Naiset kävelee hapannaama ilmeellä naama kiinni puhelimessa ja sitten valittavat ettei kukaan lähesty.
Vierailija kirjoitti:
On todella noloa etsiä kumppania jollain sovelluksella tai kirjepalstalta. Arkielämässä tavatut ihmiset ovat niitä parhaita. Tietysti jos ei liiku missään tai ei puhu, vaikka liikkuisikin... mutta kuka haluaa sellaista epäsosiaalista möllöttäjää parikseen?
töissäkäyvillä ei ole aikaa liikkua joka paikassa ja istua kahvilla. parhaiten arkielämässä tapaa työttömiä ja yh mammoja, joilla on pelkkää vapaa-aikaa
Lehdissä on aina juttuja todella ällistyttävistä rakkaustarinoista, joissa on kohdattu arkisissa tilanteissa, mutta mulle ei ainakaan ikinä tapahdu mitään. Huomaan että saan vaivihkaisia katseita varatuilta miehiltä jossain Prisman banaanivuoren äärellä, mutta että joku vapaa oikein ottaisi kontaktia - never. Naapuriin kyllä muutti eronnut iskä, mutta aivan eri tyyppinen ihminen kuin minä. Buu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehhh mistä minä voin tietää ketä muut naiset haluavat ja ketkä kuuluvat tähän 1 prossan ryhmään? No en mistään! Mulla on muutekin aika epätavallinen miesmaku,
kyllä te loppujenlopuksi haluatte samoja miehiä. vaikka naiset kuvittelevat olevansa lumihiutaleita, niin oikeasti ne ovat samaa loskaa ja räntää, jotka haluavat kaikki niitä 1% miehiä
Riippuu sun arjesta. Monella arki on sellaista, ettei siinä ketää uusia ihmisiä sillä tapaa kohtaa. Mahdotonta se silloin on.
Vierailija kirjoitti:
Lehdissä on aina juttuja todella ällistyttävistä rakkaustarinoista, joissa on kohdattu arkisissa tilanteissa, mutta mulle ei ainakaan ikinä tapahdu mitään. Huomaan että saan vaivihkaisia katseita varatuilta miehiltä jossain Prisman banaanivuoren äärellä, mutta että joku vapaa oikein ottaisi kontaktia - never. Naapuriin kyllä muutti eronnut iskä, mutta aivan eri tyyppinen ihminen kuin minä. Buu.
Lehtien tarinat on usein ihan toimittajan omasta pienestä päästä keksimiä satuja. Hyvä tarina kiinnostaa ja myy lehteä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kyllä, riippuu tosin kunkin arjesta kuinka todennäköistä on. Jos on vaikka laaja kaveripiiri, voi olla todennäköistä joku sieltä löytää. Tai jos on miesvaltaisella alalla. Itse kun oon naisvaltaisella alalla eikä mitään kavereita tai harrastuksiakaan ole, niin olisi aika lähellä 0% todennäköisyys löytää mies arjesta. En kyllä silti viitsi etsiä noista sovelluksistakaan, olen ilman sitten.
Juuri tällainen asenne tuntuu olevan ongelma liian monella naisella, että ei olla valmiita tekemään yhtään työtä sen eteen, että löydettäisiin kumppani sovelluksista ja sivustoilta.
Itse käytän useita sovelluksia orjallisesti joka päivä vaikka se ei edes auta kun on syntynyt tavismieheksi.
Yhdessä vaiheessa mulla taisi olla 12 eri sovellusta, silti kelpaisin vain huonoimmille naisille.
Monissa sovelluksissa ja sivustoilla on miehiä 75% ja naisia vain 25%.
Tähän pitää saada muutos niin pariutuminen helpottuisi.