Mihin käyttää raejuustoa?
Ostin vahingossa raejuustoa kun piti ostaa rahkaa.
Itse en syö maitotuotteita eivätkä lapset tykkää raejuustosta sellaisenaan (koostumus tökkii). Mihin tuota voisi piilottaa jotta sais menemään lapsille?
Kommentit (19)
Syön leivän päällä. Salaatin seassa. Jauhelihakastikkeen päällä. Paljasltaankin.
1 viipaleina jäädytetty banaani, 2 dl pakastemarjoja, purkki raejuustoa, 1rkl vaalea siirappia tai sokeria blenderiin = jäätelö. Syödään heti.
Laitan munavoihin, tulee oikein hyvää.
Surauta sauvasekoittimella kulhossa raejuusto ja jotain mago- tai pesikkasäilykettä/-mehua ja saat pirtelön. Nam.
Pannukakkuun voi piilottaa. Voi pyörittää blenderissä taikinan vielä sileäksi, niin sinne katoaa.
Joo, mä laitan pannukakkuun jemmaan aina.
1 prk raejuusto (paras ois vanilja Keso), 3 dl kaurahiutale, 3 kananmunaa, 2tl leivinjauhetta.
Sekoita. Painele kakkusiksi leivinpaperille. Paista n.20min.
= Herkulliset skonssit.
(Resepti insta: mackanskost)
Tomaattikeiton päälle laita. Siis kun tomaattikeitto on lautasella.
Vierailija kirjoitti:
Syön leivän päällä. Salaatin seassa. Jauhelihakastikkeen päällä. Paljasltaankin.
Kun ap JUST kirjoitti että ei mene heillä sellaisenaan. Ketään ei kiinnosta että joku anonyymi syö itseksensä raejuustoa suoraan purkista.
Lähes mikä tahansa sapuska, siihen sivuun salaattia ja raejuustoa.
Salaattiin. No ap: n lapset ei ehkä tykkää?
Smoothieen käy ehkä parhaiten. Maku tosi mieto eikä tule läpi jos jotain raikkaita hedelmiä ja porkkanaa tms.
Vaimolla vauvakuume ja se tietää sitä, että sitä saa nussia paljaalla ja kerrankin kyllikseen!
En syö raejuustoa, mutta ostan sitä kissalle. Annan reilun ruokalusikallisen aamuisin muun ruoan kanssa,
Hedelmäsalaatin kanssa tai suolainen vaihtoehto tonnikalan kanssa ja vähän chiliä sekaan
Itse laitan puuron päälle.