Sinkut! Oliko mitään sutinaa kesällä?
Mulla ei. Yhtä miestä kysyin deiteille mutta hän vastasi, että on köyhä ja tulee jos tarjoan kaljaa. En sitten tarjonnut. Oli Tinderistä. Baarissa kävin kerran, ei yhtään mitään siellä ollut. Iskeekö kukaan edes toisiaan enää baareissa?
Kommentit (39)
Kertokaa vielä, olitteko te nuorena niitä j ännä tyttöjä? 🥺
Yksi mies pyysi kaljalle, kun olin valmis niin sanoikin et ei jaksa enää tänään lähteä. Halusi kai vaan kiusata pistämällä valmistautumaan turhaan, ehkä joku katkera naisten vihaaja joten ihan hyvä ettei tavattu.
Yhdet huonot toteutuneet treffit oli 13.5. ja sen jälkeen ainoastaan yksi hyvä keskustelu tällä viikolla jotka johtivat siihen että nainen jätti treffit väliin. Eli mulla on mennyt melkein 3 kuukautta yhden vastavuoroisen keskustelun löytämiseksi ja sekään ei johtanut treffeihin. Tätä on tavismiehen treffailu.
Mitä tarkoittaa sutina? Satiaisiako?
Itse torjuin miehen.Kovasti yritti piirittää ulkona koko tämän vuoden.Joten kuolutta on.Kun se yhteine kemia puuttui.
Mikset tarjonnut. Mitä tasa-arvoa tää on. Miesvihaaja kun ei köyhä mies kelpaa ja tasa-arvoa on se että pyytäjä tarjoaa. Elämä en itsekkään sua tapais.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies pyysi kaljalle, kun olin valmis niin sanoikin et ei jaksa enää tänään lähteä. Halusi kai vaan kiusata pistämällä valmistautumaan turhaan, ehkä joku katkera naisten vihaaja joten ihan hyvä ettei tavattu.
Monet miehet tekee tuota. Heille kun se lähteminen on melkein aina spontaani, ei tarvitse meikata yms. Tosin he myös lähtevät usein aika lyhyellä varoitusajalla, jopa tunnin sisään oon saanut deitit usein miesten kanssa. Mutta myös spontaanisti peruvat.
Vierailija kirjoitti:
Mikset tarjonnut. Mitä tasa-arvoa tää on. Miesvihaaja kun ei köyhä mies kelpaa ja tasa-arvoa on se että pyytäjä tarjoaa. Elämä en itsekkään sua tapais.
No minusta se olisi ollut huono lähtökohta kun mies oli nuorempi. Se olisi sitten tod näk jatkunut tuollaisena että oletus olisi ollut että minä vanhempana aina tarjoan.
Ei mulla oo varaa tuollaiseen. Lisäksi olisin halunnut tutustua ihmiseen ilman että tulee kaljapalkalla. Ei siis vaikuttanut vakavasti otettavalta.
Deittailin paria matchiä Tinderistä, mutta mielessä oli vielä yksi jonka kanssa ei olla saatu asioita ihan viimeiseen pisteeseen. Sitten yllättäen ystävien juhlien jatkoilla silmäni osuivat baarissa mieheen, joka oli vastikään eronnut, mutta kovin kovin ihastuttava, ollaan vielä ihan jutustelutasolla, mutta saa nähdä, jotenkin oli virkistävä tavata joku ihminen baarin kautta ja jutella heti kasvotusten ja sitten treffata uudelleen, joskin tämä yksi päättymätön tarina edelleen kummittelee taustalla.
Niin en tiedä iskeekö kukaan baarista enää ketään kuten ennen. Tuntuu että kaikki vain istuvat omissa piireissään.
Ei tietenkään ollut. Minulla on vielä teini-ikäinen lapsi kotona. Ei tässä ole millekään muulle aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Deittailin paria matchiä Tinderistä, mutta mielessä oli vielä yksi jonka kanssa ei olla saatu asioita ihan viimeiseen pisteeseen. Sitten yllättäen ystävien juhlien jatkoilla silmäni osuivat baarissa mieheen, joka oli vastikään eronnut, mutta kovin kovin ihastuttava, ollaan vielä ihan jutustelutasolla, mutta saa nähdä, jotenkin oli virkistävä tavata joku ihminen baarin kautta ja jutella heti kasvotusten ja sitten treffata uudelleen, joskin tämä yksi päättymätön tarina edelleen kummittelee taustalla.
Wau! Sulla on sitten oikein tuplasti jotain odotettavaa mahdollisesti. Hauska kuulla että baarista voi vielä löytää, pitäisi varmaan sitten käydä useammin.
Hiivavitttu kirjoitti:
Oli ainoastaan pillun kutinaa. Raaps raaps!
Sama mulla.
Ei kyllä oikeastaan. Aloitin uudet työt ja siinä on mennyt kaikki aika ja jaksaminen. Pari kertaa kävin treffeillä yhden Tinderistä löytämäni miehen kanssa. Oli kyllä komea ja opiskeli yliopistossa, mutta vaikutti lievästi luonnehäiriöiseltä. Sen jälkeen en ole jaksanut lähteä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Niin en tiedä iskeekö kukaan baarista enää ketään kuten ennen. Tuntuu että kaikki vain istuvat omissa piireissään.
Käyn enää katsomassa klubitason bändejä, eikä silloin ole muutkaan iskumielellä liikkeellä.
Eniten juttelen erään suosikkilaulajani kanssa. Hän on varattu.
Mutta eipä oikein jaksa kiinnostaakaan, ero on tuore ja on muutakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ollut. Minulla on vielä teini-ikäinen lapsi kotona. Ei tässä ole millekään muulle aikaa.
Asun ensi kertaa yksin. Perheen parissa on mennyt tähän astinen aikuisuus. Vähintään on ollut lapsi asuinkumppanina.
Jos nyt opettelisi nauttimaan tästäkin.
Ei ollut. Kukaan nainen ei lähestynyt, eikä itseänikään kiinnosta vaivautua tarjolla olevien naisten tason vuoksi.
Ei ollut heilaa helluntaina ja se sitten kostautui kuivana kesänä.