Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut! Oliko mitään sutinaa kesällä?

Vierailija
06.08.2022 |

Mulla ei. Yhtä miestä kysyin deiteille mutta hän vastasi, että on köyhä ja tulee jos tarjoan kaljaa. En sitten tarjonnut. Oli Tinderistä. Baarissa kävin kerran, ei yhtään mitään siellä ollut. Iskeekö kukaan edes toisiaan enää baareissa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä oikeastaan. Aloitin uudet työt ja siinä on mennyt kaikki aika ja jaksaminen. Pari kertaa kävin treffeillä yhden Tinderistä löytämäni miehen kanssa. Oli kyllä komea ja opiskeli yliopistossa, mutta vaikutti lievästi luonnehäiriöiseltä. Sen jälkeen en ole jaksanut lähteä treffeille.

Millainen luonnehäiriö? Näihin itsekin törmännyt, lähinnä estyneisiin ja ilkeisiin.

Vierailija
22/39 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Seuraava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Kukaan nainen ei lähestynyt, eikä itseänikään kiinnosta vaivautua tarjolla olevien naisten tason vuoksi.

Sun oma taso on pyöreä nolla.

Vierailija
24/39 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailin paria matchiä Tinderistä, mutta mielessä oli vielä yksi jonka kanssa ei olla saatu asioita ihan viimeiseen pisteeseen. Sitten yllättäen ystävien juhlien jatkoilla silmäni osuivat baarissa mieheen, joka oli vastikään eronnut, mutta kovin kovin ihastuttava, ollaan vielä ihan jutustelutasolla, mutta saa nähdä, jotenkin oli virkistävä tavata joku ihminen baarin kautta ja jutella heti kasvotusten ja sitten treffata uudelleen, joskin tämä yksi päättymätön tarina edelleen kummittelee taustalla.

Wau! Sulla on sitten oikein tuplasti jotain odotettavaa mahdollisesti. Hauska kuulla että baarista voi vielä löytää, pitäisi varmaan sitten käydä useammin.

Ehdottomasti kannattaa baarissa mennä juttelemaan; tai no olin itsekin juuri sanonut ystävälleni taksissa ettei oikein kukaan kiinnosta, kun hän esitteli että ketkä kaikki on porukassamme sinkkuja ja kun asteltiin baariin niin huomasin tämän pitkän komistuksen, jota jäin sitten vähän vahingossa tuijottamaan; hänkin oli omien kavereidensa kanssa liikenteessä, mutta uskoltautui juttelemaan kun menin tilaamaan juotavaa ja meillä olikin paljon yhteistä ja pitkin iltaa aina vaihdettiin ajatuksia piti vielä lähteä jatkoille yhdessä, mutta kadotettiin toisemme (löydettiin aamulla toisemme somesta). Mutta ehdottomasti baarissa jutulle, se on kuitenkin aika helppoa kun kaikki on viihteellä, toki tuntuu näin koronavuosien jälkeen että on ihan vanha luuska jo, mutta kyllähän kaikenlaisia iltamia ja tapahtumia on keski-ikäisillekin ja tosiaan mukava vaikka edes jutella uusien ihmisten kanssa, muutenkin kun aina jossain verkossa tai äpissä.

Vierailija
25/39 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Kukaan nainen ei lähestynyt, eikä itseänikään kiinnosta vaivautua tarjolla olevien naisten tason vuoksi.

Tyypillinen huonoitsetuntoisen naisen vastaus. Tämä todistaa juuri alkuperäisen viestin sanoman todeksi.

Vierailija
26/39 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen huonoitsetuntoisen naisen vastaus. Tämä todistaa juuri alkuperäisen viestin sanoman todeksi.

Kaikki tasoteorioista jankkaavat miehet ovat kaikilla mittareilla luus ereita. Ei kukaan normaali mies jankkaa näitä yksinään vauvapalstalla. Jos oot kovaa tasoa löydät kovatasoisen naisen. Eli ole hiljaa.

Vierailija
27/39 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ollut. Minulla on vielä teini-ikäinen lapsi kotona. Ei tässä ole millekään muulle aikaa.

Asun ensi kertaa yksin. Perheen parissa on mennyt tähän astinen aikuisuus. Vähintään on ollut lapsi asuinkumppanina.

Jos nyt opettelisi nauttimaan tästäkin.

Se on ihan mukavaa. Olen ollut sinkku etänä välillä. Alussa siinä oli kyllä tottuminen samoista syistä kuin sinullakin, kun ei ollut päivääkään ollut yksin, muistaakseni ikinä. Sinä aikana kasvoin enemmän kuin koko elinaikanani ja löysin oman persoonani, kun en ollut enää vain jonkun systeemin jatke ja sitä varten olemassa osana.

Vierailija
28/39 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläri ettei kukaan lähestynyt. Vaikutat mulkerol ta.

Vierailija
29/39 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällaisia heikkoitsetuntoisia ja sitä aggressiivisuudella peittäviä naisia ei jaksa kukaan. Juuri tätä tarkoitin, ei tunnu olevan missään enää normaaleja ihmisiä jostain syystä.

Vierailija
30/39 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi oli sutinaa vuonna 2004, kun suutelin yhden naisen kanssa. Sen jälkeen ei ole ollut mitään. Yksillä treffeillä kävin, mutta ne jäivät yksiin. Tuossa oikeastaan ovat myös kaikki elämäni sutinat. Ja siihen ne luultavasti jäävätkin.

Vierailija
31/39 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällaisia heikkoitsetuntoisia ja sitä aggressiivisuudella peittäviä naisia ei jaksa kukaan. Juuri tätä tarkoitin, ei tunnu olevan missään enää normaaleja ihmisiä jostain syystä.

Sinä olet se heikkoitsetuntoinen mies ja surkimus jota kukaan nainen ei lähesty ja joka jankkaa täällä vauvapalstalla vuodesta toiseen ja ulisee naisten tasosta. Tasokkaat miehet ei tee sitä. Mene itseesi ja mieti miksei kukaan nainen lähesty sinua. Sun aggressiot tässä haisee.

Vierailija
32/39 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että työkaverin kanssa olisi ollut mutta ilmeisesti ei sitten kuitenkaan. Olen häneen kuitenkin ihastunut ja pahalta nyt tuntuu. Kyllä on vaikea tulkita naisia...

Vierailija
33/39 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ollut. Minulla on vielä teini-ikäinen lapsi kotona. Ei tässä ole millekään muulle aikaa.

Asun ensi kertaa yksin. Perheen parissa on mennyt tähän astinen aikuisuus. Vähintään on ollut lapsi asuinkumppanina.

Jos nyt opettelisi nauttimaan tästäkin.

Se on ihan mukavaa. Olen ollut sinkku etänä välillä. Alussa siinä oli kyllä tottuminen samoista syistä kuin sinullakin, kun ei ollut päivääkään ollut yksin, muistaakseni ikinä. Sinä aikana kasvoin enemmän kuin koko elinaikanani ja löysin oman persoonani, kun en ollut enää vain jonkun systeemin jatke ja sitä varten olemassa osana.

Asuin aikoinaan 5 vuotta lapsen kanssa kaksistaan ja olin siis itsenäinen aikuinen, kun tapasin nuoremman lapsen isän.

Olisin jatkanut hänen kanssaan vaikka hautaan asti, mutta miehen kriisi muutti kaiken.

Omaakin aikaa ja elämää on tietenkin kaivannut ja sitä varten minulla oli erilaisia ehdotuksia jotka eivät sitten sopineet hänelle. Minkäs teet.

Olen kai liian itsenäinen ihminen.

Vierailija
34/39 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet se heikkoitsetuntoinen mies ja surkimus jota kukaan nainen ei lähesty ja joka jankkaa täällä vauvapalstalla vuodesta toiseen ja ulisee naisten tasosta. Tasokkaat miehet ei tee sitä. Mene itseesi ja mieti miksei kukaan nainen lähesty sinua. Sun aggressiot tässä haisee.

Lopettakaa, molemmat.

Vierailija
35/39 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran on ollut sutinaa, että 2x sattarit ja jerran klamydia.

Vierailija
36/39 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kuiva kesä. Ei mitään romanssia. En jaksa edes kunnolla tinderöidä, painan kaikille x:ää. Olen salaa ihastunut kahteen tyyppiin. Mutta toisella on jatkuvasti joku muija. Ja toinen tuli minulle juttelemaan avajaisissa keväällä, mutta mokasin sen olemalla liian humalassa.

Vierailija
37/39 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nekoconissa yksi tyttö pyysi luokseen. Cosplay-juttuja, boomerit ei tiedä mistä puhun. M27

Vierailija
38/39 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis ollut! Useampi yritys. Komeita miehiä ja huumorintajua. Harmi, että olen naimisissa, mutta kiva silti, että olisi ollut säpinää jos olisin sinkku.

Vierailija
39/39 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että työkaverin kanssa olisi ollut mutta ilmeisesti ei sitten kuitenkaan. Olen häneen kuitenkin ihastunut ja pahalta nyt tuntuu. Kyllä on vaikea tulkita naisia...

Miksi sitten tuntuu pahalle? Tuliko pakit? Teitkö itse selväksi, että olet kiinnostunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan