Näin eilen niin voimakkaan energiakentän kädessäni, että fyysinen olomuoto peittyi. Osaisiko joku analysoida havaintoani?
Jälleen kerran illan pimeinä hetkinä maatessani sängyllä katselin käsiäni.
Olen nähnyt niissä usein energiaa. Olen nähnyt molempien käsieni sormieni välillä selvät langat, jotka venyvät käsiäni liikuttaessa.
Olen nähnyt pienen energiakentän loistavan ympärilläni.
Eilen näin jotain aika absurdia. Molemmat käteni hohtivat vaaleaa kenttää mutta keskittyessäni ja syventyessäni vain enemmän tarkkailuun, niin toinen käteni "valastui" täysin vaalean energian peittoon. Katselin sitä tunteja eri näkökulmista, vaalealta ja tummalta taustalta. Eri paikoilta ja eri asennoista. Liikuttelun käsiäni ja sormiani mutta käteni hehkui energiana.
Fyysinen olomuoto ei ollut enää yhtä näkyvä kuin tuo energia joka huokui.
Toinen käsi ei aivan samanlailla hohtanut vaikka yritin mutta oli selvä iso energiakenttä ympärillä molemmissa käsissä.
Liikutuin kyyneliin koska se näytti niin kauniilta. Olisin voinut jatkaa sitä koko yön mutta oli pakko mennä nukkumaan.
Kommentit (446)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat vietellä jonkun, teet jotain kiinnostavaa, hurmaat ja lupaat vaikka mitä. Tämä on miten ihmiset joutuvat mitä kaameimipiin tilanteisiin, myös näissä shamanismi, meditaation asteet jne kuvioissa. Raamattu mm. kieltää nämä jyrkästi. Miksi se tekee niin; koska ne eivät ole sitä mikä on ihmiselle todella hyväksi. Vähän kuin huume, hetken tuntuu vau, sitten tulee riippuvuus ja lopussa onkin tuho.
Hmmm, eikös se Raamattu lupaa taivasta ja iänkaikkista elämää 🤔 Aika suuret lupaukset on sielläkin päin.
Aivan ja vielä pitävät sille joka on elämänsä jumalalle lahjoittanut, ottaen vastaan aron ja anteeksiantamuksen. Olemme kaikki syntisiä, osa vain on saanut syntinsä anteeksi, heille on luvassa taivas jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin nähdä auroja, mutten onnistu. Olisi kiva tietää, miten sä onnistut siinä. Jos on jitain vinkkejä, niin kerro.
Muuten olen kyllä kokenut ruumiistairtautumisenkin ja nähnyt henkiä. Se vaan ei ole ollut ns omqa tekoani, en osaa tehdä sellaista tahdonvoimalla, vaan niitä kokemuksia on vaan annettu mulle. Haluaisin eniten juurikin oppia näkemään energiakenttiä.
Rupea tekemään energiaharjoituksia ja meditoimaan. Esim. täällä simppelit ohjeet:
https://www.reddit.com/r/witchcraft/comments/s3o339/energy_work_exercis…
En missään tapauksessa aio lukea ohjeita noituus-palstalta. Mulla on tosiaan paljon yliluonnollisia kokemuksia henkimaailman suhteen ja tiedän, että noituus houkuttelee pahoja henkiä, sellaista pitää välttää ehdottomasti. Samaa neuvon muillekin!
Suurin osa noituutta harrastavista on ns. white witch eli käyttää noituutta ainoastaan hyvään. Ikinä ei kannata koittaa tehdä pahoja taikoja, koska silloin ikävät asiat palautuu aina lähettäjälle itselleen jossain muodossa. Toki noituus voi alkuun tuntua pelottavalta, mutta loppujen lopuksi se ei ole mitään muuta kuin energian tietoista hallintaa, kannattaa kuitenkin opetella suojaamaan oma energiansa. Kaikki universumissa on energiaa. Meditointia kannattaa ehdottomasti harrastaa sillä se auttaa sinua saavuttamaan korkeamman tietoisuuden ja on myös hyväksi terveydelle. Jos muinaiset meditointimantrat tuntuvat liian vierailta voi vain keskittyä hengittelemään syvään ja rentouttamaan kroppaan. Kristitty voi ajatella vaikka Jeesusta meditoidessaan.
Yhtä vähän kuin nykyihmiset haluavat uskoa Jeesukseen, yhtä vähän he haluavat uskoa persoonalliseen Paholaiseen. Kuitenkin Paholaista sanotaan raamatussa tuhanten juonten mestariksi. Hänen valtaansa on annettu osa tämän hetkisestä maailmasta, kunnes tulee Jeesus Kuninkaitten kuninkaana ja murskaa hänet.
Meditaatio, ns. white noituus jne, ovat osa noita juonia, joilla sidotaan ihminen verkkoon jonka lanka on valhetta, kuin hämähäkin seitti, kaunis ja houkutteleva, lähes näkymätön, mutta tappava. Seitissä ei ole rauhaa ja totuutta jota Jumala tarjoaa.
Meditoinnin ja noituuden tuomitseminen paholaisen juonitteluksi on nimenomaan kristinuskon propagandaa ja valhetta, koska ihmisiä halutaan hallita ja kontrolloida eikä haluta että he löytävät omat voimansa ja oman true selfinsä.
Jos löytää oman voimansa noituudesta ja meditaatiosta y.m, niin silloin on valinnut pimeyden tien. Se tie johtaa ikuiseen kadotukseen.
Uskovaiset eivät ilkeyttään puhu tästä, vaan siksi että haluamme että kääntyisitte Jumalan puoleen. Saisitte ottaa uskon vastaan ja pelastua.No jos sitä noituutta käyttää hyvään tarkoitukseen ja harrastaa, meditointia joka auttaa ihmistä elämään enemmän rauhassa ja rakkaudessa niin mitä ihmeen pimeyttä siinä on? Mielestäni enemmän pimeyttä on siinä, että koko ajan eletään paholaisen pelossa. Mielestäni ihmisen pitää käyttää omaa intuitiota määrittelemään sitä mikä on hyvää ja mikä on pahaa eikä sokeasti uskoa sitä mitä joku ulkopuolinen (kirkko/Raamattu) käskee tekemään. Jos jokin asia lisää omaa onnellisuutta tai kollektiivista onnellisuutta siinä ei ole mitään pahaa kunhan ei vahingoita ketään muuta siinä samalla.
Olet jo "nielaissut koukun"?
Lueppa tätäkin:
https://raamattuajassamme.fi/o/
sieltä mm:
Joogan osalta on todettava, että kyseessä ei ole pelkkä voimistelu. Meditaatio ja mantrat kuuluvat ns. joogaprosessiin, jolla pyritään transsiin ja korkeampaan tietoisuuteen kohti kosmista jumaluutta. Entinen hindu-guru Maharaj, joka tuli Jeesukseen uskovaksi kristityksi, toteaa Gurun kuolema -teoksessaan, ettei kenenkään kristityn pidä olla missään tekemisissä joogan kanssa. Et voi kulkea kahta tietä – Jooga on joogin tie ja Kristitylle Jeesus on tie Isän kotiin taivaaseen. Me saamme rukouksessa olla Jumalaan alati yhteydessä Kristuksen kautta. Joogassa ja muissa meditaatioharjoituksissa pyrkimyksenä on mielen tyhjennys, joka joillekin on onnistunut. Seurauksena on joskus meditaatiopsykoosi, joka aiheuttaa mahdollisesti pysyvän mielenterveysongelman. Hän varoittaa myös itsehypnoosista ja TM-mietiskelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon Jeesukseen. Tämän uskon kautta ja lukemalla raamattua olen varma on olemassa ulottuvuuksia joista emme tiedä. Kuitenkin kuten tässä ketjussa jo on todettu, on asioita joiden ei ole tarkoitettu olevan normaalin ihmisen "arkea", koska niissä piilee vaaroja. Kuin kävelisi jyrkänteen reunaa kurkistellen alaspäin. Yhtäkkiä kurkistat liian kauas ja putoat tuntemattomaan syvyyteen. Omin voimin et enää voi päästä takaisin. Jeesus kyllä voi silloinkin pelastaa ja päästää jos huudat häntä avuksesi. Silti miksi lähteä kurkkimaan syvyyksiä joissa on vaara? Shakrat ym, shamanismit ym, jne ovat tuo jyrkänteen reuna.
Mitäpä jos chakrat ja shamanismit ovat totuus ja Raamattu valetta?
Kai nuokin joillekkin ovat totuuksia, mutta johtavat pimeyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon Jeesukseen. Tämän uskon kautta ja lukemalla raamattua olen varma on olemassa ulottuvuuksia joista emme tiedä. Kuitenkin kuten tässä ketjussa jo on todettu, on asioita joiden ei ole tarkoitettu olevan normaalin ihmisen "arkea", koska niissä piilee vaaroja. Kuin kävelisi jyrkänteen reunaa kurkistellen alaspäin. Yhtäkkiä kurkistat liian kauas ja putoat tuntemattomaan syvyyteen. Omin voimin et enää voi päästä takaisin. Jeesus kyllä voi silloinkin pelastaa ja päästää jos huudat häntä avuksesi. Silti miksi lähteä kurkkimaan syvyyksiä joissa on vaara? Shakrat ym, shamanismit ym, jne ovat tuo jyrkänteen reuna.
Mitäpä jos chakrat ja shamanismit ovat totuus ja Raamattu valetta?
Kai nuokin joillekkin ovat totuuksia, mutta johtavat pimeyteen.
Eli samaan kuin Raamattuunkin uskominen. Mikä on siis ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin nähdä auroja, mutten onnistu. Olisi kiva tietää, miten sä onnistut siinä. Jos on jitain vinkkejä, niin kerro.
Muuten olen kyllä kokenut ruumiistairtautumisenkin ja nähnyt henkiä. Se vaan ei ole ollut ns omqa tekoani, en osaa tehdä sellaista tahdonvoimalla, vaan niitä kokemuksia on vaan annettu mulle. Haluaisin eniten juurikin oppia näkemään energiakenttiä.
Rupea tekemään energiaharjoituksia ja meditoimaan. Esim. täällä simppelit ohjeet:
En missään tapauksessa aio lukea ohjeita noituus-palstalta. Mulla on tosiaan paljon yliluonnollisia kokemuksia henkimaailman suhteen ja tiedän, että noituus houkuttelee pahoja henkiä, sellaista pitää välttää ehdottomasti. Samaa neuvon muillekin!
Suurin osa noituutta harrastavista on ns. white witch eli käyttää noituutta ainoastaan hyvään. Ikinä ei kannata koittaa tehdä pahoja taikoja, koska silloin ikävät asiat palautuu aina lähettäjälle itselleen jossain muodossa. Toki noituus voi alkuun tuntua pelottavalta, mutta loppujen lopuksi se ei ole mitään muuta kuin energian tietoista hallintaa, kannattaa kuitenkin opetella suojaamaan oma energiansa. Kaikki universumissa on energiaa. Meditointia kannattaa ehdottomasti harrastaa sillä se auttaa sinua saavuttamaan korkeamman tietoisuuden ja on myös hyväksi terveydelle. Jos muinaiset meditointimantrat tuntuvat liian vierailta voi vain keskittyä hengittelemään syvään ja rentouttamaan kroppaan. Kristitty voi ajatella vaikka Jeesusta meditoidessaan.
Olet väärässä. Noituus on tie pimeälle puolelle ja oven avaamista pahoille hengille.
Mä taidan näköjään tietää näistä asioista paljon enemmän kuin sä, ihan runsaiden yliluonnollisten kokemusten perusteella ja 30 v niistä lukeneena. Meditointiin tutustuin jo 90-luvulla, kiitos vain.
Suosittelen sulle kirjaparia Johannes Greber: Yhteydessä henkimaiilman kanssa 1-2. Toinen osa on tärkeämpi, eka on vain yleisjohdantoa. Sen jälkeen luulen sinun miettivän tuota noituutta vähän tarkemmin.Mulla on ollut itsellä vaikka kuinka paljon yliluonnollisia kokemuksia itsellä, mutta kiitos nyt kuitenkin. Meditoidessa tunnen lähinnä rauhaa ja rakkautta kaikkea elävää kohtaan. Itse en varsinaisesti harrasta noituutta, mutta en näe siinä mitään pahaa. Uskon, että toisin kuin kristinusko opettaa, Jumala ei ole erillään meistä vaan Jumalan energia virtaa kaiken elävän lävitse ja meillä kaikilla on mahdollisuus olla suoraan yhteydessä Jumalaan esim. juuri meditoimalla. Myös rukoileminen on eräänlaista meditointia, jossa hiljennytään kuuntelemaan sitä sinun sisäitä ääntäsi, jonka kautta Jumala sulle puhuu. Rakastamalla ja kohtelemalla toisia hyvin toteutamme Jumalan tahtoa ja millään muulla ei loppujen lopuksi ole väliä.
Kristillinen "meditointi" hartaus, edellyttä ajatuksia Yhdestä ulkopuolelamme olevasta Jumalasta ja Hänen Pojastaan Krsituksesta Jeesuksesta. Mietiskelemällä raamatun sanaa esim psalmeja. Ei niin että tyhjennän mieltäni ja luulen itse olevani jotain "jumaluutta" kaikkialla, ja hups tulee jos vaikka mitä mieleen, tai tyhjää, ja taas tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattuun ohjeet ja käskyt:
"Älkää merkeistä ennustelko älkääkä harjoittako noituutta." 3. Moos. 19:26
"Älkää kääntykö vainajahenkien puoleen älkääkä kysykö neuvoa tietäjiltä, ettette saastuttaisi itseänne. Minä olen Herra, teidän Jumalanne." 3. Moos. 19:31
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia."
Aika selkeät ovat neuvot tässä asiassa.
Kukaan ei kiellä etteikö Raamattu noin sanoisi, Raamatun todenperäisyyden voi kuitenkin kyseenalaistaa. Millä perustelet sen, että Raamattu ja sen jumalakäsite on yhtään todempi kuin hindujen vedat tai islamin koraani?
Esim siinä että kaikki Raamatun ennusteet ovat tähän päivään asti käyneet toteen. Eikö jo se ole aikamoinen todiste?
T.eriRaamatussa ei ole yhtään ennustuksen tunnusmerkkejä täyttävää ennustusta. Pelkkiä epämääräisiä huumepäissä tehtyjä tulkintoja ja arvauksia.
Antaa tulla niitä ennustuksia sitten. Muistetaan ne kriteerit jotka ennustuksen on täytettävä ollakseen tieteellisesti pätevä:
- yksiselitteinen, ei sisällä tulkinnanvaraisuuksia
- aikaan sidottu, ennustuksen täyttymisellä on jokin takaraja
- falsifioitavissa, on selkeästi osoitettavissa koska ennustus ei täyttynyt
Jeesuksen syntymä oli ennustettu jesaja 53. Myös Jerusalemin tuho jne, niitä on monia historiallisesti todistettavissa olevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun noituutta harrastava haukkuu ihmeen paljon Jeesusta.
Just saying...
Ja Jeesuksesta puhuva haukkuu noituutta. Itse uskon Jeesukseen hengellisenä opettajana yhtälailla kuin vaikkapa Buddhaan. Raamatun uskon kuitenkin olevan ihmisten kirjoittama.
Ottiko Buddha kantaakseen sinun syntisi? Lunastiko hän iankaikkisen sielusi että saat elää Herran huoneessa iankaikkisesti.
Vierailija kirjoitti:
AP, sinulla on lahja! Leijonaportti on nyt auki. Ehkä näkysi oli yhteydessä siihen.
Minulla on taustalla kristillinen kasvatus. Uskon Kristus-energiaan. Rauhaa olen kuitenkin löytänyt vasta kääntymällä sisäänpäin; meditoimalla, joogaamalla, hiljentymällä.
Viime aikoina olen janonnut tietoa enkeleistä, pyytänyt merkkejä ja saanutkin niitä. Väreistä puheenollen, arkkienkeli Mikaeliin muistaakseni liitetään sininen väri. Sitten ovat vielä henkiauttajat, jotka voinevat myös näyttäytyä väreinä.
Olen käynyt viimeisen puolen vuoden aikana kahdella eri näkijällä/kanavoijalla. Molemmat näkivät minusta asioita, joita heille ei "tässä ulottuvuudessa" ole kerrottu.
Mieheni ei edes tiedä kaikkea menoistani, mutta pitää valitettavasti minua kahelina, kun olen niin kiinnostunut henkisistä asioista. Tältä tieltä ei vaan ole paluuta. Ja ihmettelijöille tiedoksi: meitä "hörhöjä" on yllättävän paljon.
Siis sinusta on tullut New Agen orja. Se tie vie poispäin siitä Jumalasta joka on totuus ja todellinen valkeus. Et ole enää kristitty. Kristitty = Kristuksen seuraaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattuun ohjeet ja käskyt:
"Älkää merkeistä ennustelko älkääkä harjoittako noituutta." 3. Moos. 19:26
"Älkää kääntykö vainajahenkien puoleen älkääkä kysykö neuvoa tietäjiltä, ettette saastuttaisi itseänne. Minä olen Herra, teidän Jumalanne." 3. Moos. 19:31
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia."
Aika selkeät ovat neuvot tässä asiassa.
Kukaan ei kiellä etteikö Raamattu noin sanoisi, Raamatun todenperäisyyden voi kuitenkin kyseenalaistaa. Millä perustelet sen, että Raamattu ja sen jumalakäsite on yhtään todempi kuin hindujen vedat tai islamin koraani?
Esim siinä että kaikki Raamatun ennusteet ovat tähän päivään asti käyneet toteen. Eikö jo se ole aikamoinen todiste?
T.eriRaamatussa ei ole yhtään ennustuksen tunnusmerkkejä täyttävää ennustusta. Pelkkiä epämääräisiä huumepäissä tehtyjä tulkintoja ja arvauksia.
Antaa tulla niitä ennustuksia sitten. Muistetaan ne kriteerit jotka ennustuksen on täytettävä ollakseen tieteellisesti pätevä:
- yksiselitteinen, ei sisällä tulkinnanvaraisuuksia
- aikaan sidottu, ennustuksen täyttymisellä on jokin takaraja
- falsifioitavissa, on selkeästi osoitettavissa koska ennustus ei täyttynytJeesuksen syntymä oli ennustettu jesaja 53. Myös Jerusalemin tuho jne, niitä on monia historiallisesti todistettavissa olevia.
No sitten vaan listaamaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just saying...
Ja Jeesuksesta puhuva haukkuu noituutta. Itse uskon Jeesukseen hengellisenä opettajana yhtälailla kuin vaikkapa Buddhaan. Raamatun uskon kuitenkin olevan ihmisten kirjoittama.
Ottiko Buddha kantaakseen sinun syntisi? Lunastiko hän iankaikkisen sielusi että saat elää Herran huoneessa iankaikkisesti.
Kyllä. Ja sinun myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, sinulla on lahja! Leijonaportti on nyt auki. Ehkä näkysi oli yhteydessä siihen.
Minulla on taustalla kristillinen kasvatus. Uskon Kristus-energiaan. Rauhaa olen kuitenkin löytänyt vasta kääntymällä sisäänpäin; meditoimalla, joogaamalla, hiljentymällä.
Viime aikoina olen janonnut tietoa enkeleistä, pyytänyt merkkejä ja saanutkin niitä. Väreistä puheenollen, arkkienkeli Mikaeliin muistaakseni liitetään sininen väri. Sitten ovat vielä henkiauttajat, jotka voinevat myös näyttäytyä väreinä.
Olen käynyt viimeisen puolen vuoden aikana kahdella eri näkijällä/kanavoijalla. Molemmat näkivät minusta asioita, joita heille ei "tässä ulottuvuudessa" ole kerrottu.
Mieheni ei edes tiedä kaikkea menoistani, mutta pitää valitettavasti minua kahelina, kun olen niin kiinnostunut henkisistä asioista. Tältä tieltä ei vaan ole paluuta. Ja ihmettelijöille tiedoksi: meitä "hörhöjä" on yllättävän paljon.
Minut Jeesus pelasti puolitoista vuotta sitten, kun " huusin" apua Jumalalta. Tapahtui jotain niin uskomattoman hienoa ja kaunista.
Jeesuksessa olen saanut rauhan ja hänen ansiostaan pystyin nousemaan kriisistäni.Surullista lukea että itse et ole kokenut rauhaa Jeesuksessa, vaan olet kääntynyt pimeyden puoleen.
Toivon että pyytäisit apua Jumalalta ja kääntyisit pois pahuuden palvelemisesta.Luulen, että Jumala, Korkein Voima tai miksi ikinä häntä kutsummekaan, auttaa minua juuri näin. Apua olen pyytänyt monesti. Miksi nämä em. asiat eivät voisi olla se vastaus. Minua vetää puoleensa vain ja ainoastaan rakkaus. Olen tietoinen myös pimeän puolen olemassaolosta, enkä tunne vetoa sinne. Minun Jumala on rakkaus.
Et voi valita OMAA JUMALAASI. Taivaaseen ei mennä MINÄ edellä, vaan Jeesusta ylistäen. On olemassa vain yksi Iankaikkinen ja Kaikkivaltias Jumala, ja Hän on Raamatun ilmoituksessa meille esitelty. Ei voi ottaa uskosta vain rakkautta, ilman totuutta, silloin et ole rehellinen itsellesi etkä Jeesukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä vähän kuin nykyihmiset haluavat uskoa Jeesukseen, yhtä vähän he haluavat uskoa persoonalliseen Paholaiseen. Kuitenkin Paholaista sanotaan raamatussa tuhanten juonten mestariksi. Hänen valtaansa on annettu osa tämän hetkisestä maailmasta, kunnes tulee Jeesus Kuninkaitten kuninkaana ja murskaa hänet.
Meditaatio, ns. white noituus jne, ovat osa noita juonia, joilla sidotaan ihminen verkkoon jonka lanka on valhetta, kuin hämähäkin seitti, kaunis ja houkutteleva, lähes näkymätön, mutta tappava. Seitissä ei ole rauhaa ja totuutta jota Jumala tarjoaa.
Meditoinnin ja noituuden tuomitseminen paholaisen juonitteluksi on nimenomaan kristinuskon propagandaa ja valhetta, koska ihmisiä halutaan hallita ja kontrolloida eikä haluta että he löytävät omat voimansa ja oman true selfinsä.
Jos löytää oman voimansa noituudesta ja meditaatiosta y.m, niin silloin on valinnut pimeyden tien. Se tie johtaa ikuiseen kadotukseen.
Uskovaiset eivät ilkeyttään puhu tästä, vaan siksi että haluamme että kääntyisitte Jumalan puoleen. Saisitte ottaa uskon vastaan ja pelastua.No jos sitä noituutta käyttää hyvään tarkoitukseen ja harrastaa, meditointia joka auttaa ihmistä elämään enemmän rauhassa ja rakkaudessa niin mitä ihmeen pimeyttä siinä on? Mielestäni enemmän pimeyttä on siinä, että koko ajan eletään paholaisen pelossa. Mielestäni ihmisen pitää käyttää omaa intuitiota määrittelemään sitä mikä on hyvää ja mikä on pahaa eikä sokeasti uskoa sitä mitä joku ulkopuolinen (kirkko/Raamattu) käskee tekemään. Jos jokin asia lisää omaa onnellisuutta tai kollektiivista onnellisuutta siinä ei ole mitään pahaa kunhan ei vahingoita ketään muuta siinä samalla.
Lueppa tätäkin:
sieltä mm:
Joogan osalta on todettava, että kyseessä ei ole pelkkä voimistelu. Meditaatio ja mantrat kuuluvat ns. joogaprosessiin, jolla pyritään transsiin ja korkeampaan tietoisuuteen kohti kosmista jumaluutta. Entinen hindu-guru Maharaj, joka tuli Jeesukseen uskovaksi kristityksi, toteaa Gurun kuolema -teoksessaan, ettei kenenkään kristityn pidä olla missään tekemisissä joogan kanssa. Et voi kulkea kahta tietä – Jooga on joogin tie ja Kristitylle Jeesus on tie Isän kotiin taivaaseen. Me saamme rukouksessa olla Jumalaan alati yhteydessä Kristuksen kautta. Joogassa ja muissa meditaatioharjoituksissa pyrkimyksenä on mielen tyhjennys, joka joillekin on onnistunut. Seurauksena on joskus meditaatiopsykoosi, joka aiheuttaa mahdollisesti pysyvän mielenterveysongelman. Hän varoittaa myös itsehypnoosista ja TM-mietiskelystä.
Jos meditointi aiheuttaa psykoosia niin miksi meditointia aktiivisesti harrastavat ihmiset ovat yleensä paljon tasapainoisempia ja hillitsevät negatiiviset tunteensa paremmat kuin sellaiset, jotka eivät sitä harrasta? Miksi munkit ja Dalai Lama, jotka harjoittelevat meditointia tuntikausia päivittäin ovat varsin tyyniä ja rauhallisia? Miksi aikalailla kaikki tieteelliset tutkimukset osoittavat että meditoinnista on huomattavasti enemmän hyötyä kuin haittaa terveydelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinusta on tullut New Agen orja.
Sinusta on tullut jeesuspaskan orja.
Joo, mutta ei hän ole p, vaan ihana ja rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just saying...
On neljä perusajatusta, jotka antavat elämällemme pysyvän mielekkyyden. Ensimmäinen niistä on se, että arvostamme tätä erittäin harvinaislaatuista ja suurenmoista tilaisuuttamme kohdata opetukset valaistumisesta, työskennellä niiden parissa ja oppia niistä. Kaikki olennot haluavat saavuttaa onnellisuuden ja välttää kärsimystä. Jopa muurahainen juoksee kauas välttääkseen tapetuksi tulemista, ja ihmiset ovat valmiita menemään minne hyvänsä voidakseen hyvin. On siis hyvin merkityksellistä, että kohtaa pysyvään onnellisuuteen johtavat opetukset.
Tämän jälkeen ymmärrämme, että tilaisuutemme ei tule säilymään ikuisesti. Kaikki, mikä syntyy, kuolee; kaikki, mikä on tullut yhteen, hajoaa osiin; kaikki, mikä ilmaantuu, katoaa. Aikamme on rajallinen. On varmaa, että elämämme päättyy, mutta emme vain tiedä milloin. Niinpä on erittäin arvokasta, ettemme ainoastaan ymmärrä, että meillä on tämä tilaisuus nyt, vaan että myös todella haluamme käyttää sen hyväksi.
Kolmas asia, jonka ymmärrämme, on se, että maailma on syiden ja seurausten matriisi ja että tulevaisuutemme muodostuu nykyisistä teoistamme, sanoistamme ja ajatuksistamme. Tiedostimmepa sen tai emme, kaikki mitä teemme, sanomme ja ajattelemme jättää vaikutelmia sekä sisällemme että ulkoiseen maailmaan. Myöhemmin nämä palaavat meille. Negatiiviset vaikutelmat ilmaantuvat tulevaisuudessa kärsimyksenä ja epämiellyttävinä tilanteina, ellemme käytä meditaatioita niiden eliminoimiseksi.
Lopulta ymmärrämme, ettei opetusten käyttämiselle ole todellista vaihtoehtoa. Valaistuminen on korkein ilo. Ei ole mitään tyydyttävämpää ja totaalisempaa kuin tämä ykseyden tila kaikkien ilmiöiden, kaikkien aikojen, kaikkien olentojen ja kaikkien ilmansuuntien kanssa. Sitä paitsi, kuinka voisimme auttaa toisia, jos olemme itse hämmentyneitä ja kärsimme?
Näiden neljän seikan pohdiskelu luo perustan buddhalaiselle harjoitukselle ja meditaatiolle. Jos sitä vastoin takerrumme tavanomaisiin arvoihimme, emme voi välttää kärsimystä. Jos itsepintaisesti ajattelemme ”olen yhtä kuin kehoni” tai ”nämä ovat minun”, niin koemme vanhuuden, sairauden, kuoleman ja menetyksen erittäin epämiellyttävinä. Kukaan ei voi välttää kipua sanomalla ”tämä valaistumisjuttu on liian vaikeaa minulle”, koska jos synnymme, taatusti kuolemme. Elämässä ei ole suurempaa tarkoitusta kuin löytää arvoja, jotka pysyvästi voittavat kärsimyksen ja kuoleman. Valaistumisen hyödyt ovat siten mittaamattomat sekä itselle että toisille olennoille.
Vierailija kirjoitti:
No niin pitää alkaa mennä taas...Tässä kuitenkin, jos joku ketjussa, tätä lukevista kaipaa muutosta parempaan, tai siis parhaaseen..
Mikäli tahdot antaa koko elämäsi Herralle, voit rukoilla:
Miksi kukaan täysijärkinen haluaisi antaa elämänsä sadistiselle ja narsistiselle satuhahmolle? Oletko jotenkin vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Noituus on tie pimeälle puolelle ja oven avaamista pahoille hengille.
Mä taidan näköjään tietää näistä asioista paljon enemmän kuin sä, ihan runsaiden yliluonnollisten kokemusten perusteella ja 30 v niistä lukeneena. Meditointiin tutustuin jo 90-luvulla, kiitos vain.
Suosittelen sulle kirjaparia Johannes Greber: Yhteydessä henkimaiilman kanssa 1-2. Toinen osa on tärkeämpi, eka on vain yleisjohdantoa. Sen jälkeen luulen sinun miettivän tuota noituutta vähän tarkemmin.Mulla on ollut itsellä vaikka kuinka paljon yliluonnollisia kokemuksia itsellä, mutta kiitos nyt kuitenkin. Meditoidessa tunnen lähinnä rauhaa ja rakkautta kaikkea elävää kohtaan. Itse en varsinaisesti harrasta noituutta, mutta en näe siinä mitään pahaa. Uskon, että toisin kuin kristinusko opettaa, Jumala ei ole erillään meistä vaan Jumalan energia virtaa kaiken elävän lävitse ja meillä kaikilla on mahdollisuus olla suoraan yhteydessä Jumalaan esim. juuri meditoimalla. Myös rukoileminen on eräänlaista meditointia, jossa hiljennytään kuuntelemaan sitä sinun sisäitä ääntäsi, jonka kautta Jumala sulle puhuu. Rakastamalla ja kohtelemalla toisia hyvin toteutamme Jumalan tahtoa ja millään muulla ei loppujen lopuksi ole väliä.
Ei kristinusko opeta että Jumala on erillään meistä. Jumala om koko ajan läsnä, ja tietää kaikki ajatuksemme. Uskovaisessa kristityssä " asuu" Pyhä Henki, ja johdattaa meitä. Pyhä Henki=Jumala. 1 Jumala, kolmessa persoonassa= Isä, Poika, Pyhä Henki.
Jotta Jumala voi tuomita ihmiset taivaaseen tai helvettiin se tarkoittaa, että Jumalan on oltava erillään meistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueppa tätäkin:
sieltä mm:
Ote linkatusta artikkelista:
Pokemonit ovat saaneet vaikutteita idän uskonnoista. Pokemon-hahmojen taisteluissa on mukana okkultismia, joten taskuhirviöitä ei voi suositella lapsille"
AP:lla on mt-ongelmia ja hänen kannattaisi hakeutua hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:lla on mt-ongelmia ja hänen kannattaisi hakeutua hoitoon.
Höpsistä, tuo on qi energiaa, josta on tuhansia vuosia jo tiedetty.
Jos joku pystyy sen todistamaan, saa hän miljoona dollaria. Kukaan ei ole sitä pystynyt todistamaan.
Ap, hakeudu hoitoon.
Kasvain pääkopassa? Terveyskeskuksen kautta asia etenee. Älä enää mieti!