Saan television mutta en omista tv-tasoa. Missä voin säilyttää tv:n siihen asti kunnes saan tv tason?
Kommentit (40)
Minulla on muovinen lihalaatikko tv-tasona ja voin suositella sitä. M40
Vierailija kirjoitti:
Komea tv taso tuliisi jos muutama sahattu puunrunko ja siiihen päälle levy.
Aiitoa karhuntaljaaa takaseinälle korsitamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiitoa karhuntaljaaa takaseinälle korsitamaan.
Aito afriikasta metsästetty leijonan nuppi sinne koristamaan taustallle. Siiinä olisi mukava katellla uutiisia.
It alan konsulttina helposti, kun on vaan tarpeeksi laskutettavia tunteja.
Pistä se jääkaappiin tai pakkaseen että säilyy. Onko noin uusavutonta olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pistä se jääkaappiin tai pakkaseen että säilyy. Onko noin uusavutonta olemassakaan.
Luulen, että tässä on ongelmana se, että aloittajan pitää saada se tv-taso, kuten sai televisionkin, ilmaiseksi. Muutenhan hän hipsisi huonekalukauppaan ja ostaisi tason kasattuna ja kotiin kuljetettua. Ongelmana on se, että taso, kasaus ja kuljetus maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että tässä on ongelmana se, että aloittajan pitää saada se tv-taso, kuten sai televisionkin, ilmaiseksi. Muutenhan hän hipsisi huonekalukauppaan ja ostaisi tason kasattuna ja kotiin kuljetettua. Ongelmana on se, että taso, kasaus ja kuljetus maksaa.
Niin, sain television ilmaiseksi ystävältäni, mutta tv tasoon edes käytettyyn ei vaan tällä hetkellä ole varaa. MIkähän tässäkin on vaikea ymmärtää? Hoh hoijaa!
Tuolilla se mulla opiskellessa oli.
viet saan naapurille, ja hän säilyttää sitä
Vierailija kirjoitti:
Pidä sylissä, jos olet noin uusavuton.
Ei saa olla ilkeä. Ehkä ap haluaa ideoita. Yksi hyvä idea tuliikin, television pakkauslaatikko, kunhan tuetaan niin ettei kaadu. Jakkaroilla ja pöydallä myös väliaikaisesti.
vie tv roskiin ei tule kuin viher punikkien propakantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä sylissä, jos olet noin uusavuton.
Ei saa olla ilkeä. Ehkä ap haluaa ideoita. Yksi hyvä idea tuliikin, television pakkauslaatikko, kunhan tuetaan niin ettei kaadu. Jakkaroilla ja pöydallä myös väliaikaisesti.
jotain on pahasti vialla, jos ei keski mihin television voi laittaa, jos ei ole tv-tasoa. Ainiin, mutta ap olikin trolli....
Ostat uhden sopivan kokoisen hyllylevyn ja neljä isoa ryörää alle vaikka rautakaupasta. Jalkojakin saa ostaa. tai vaan torista jos jollain ois melkein ilmaseksi.
Helppo tollanen on tehdä itse.
Varastolaatikko tai muovinen muuttolaatikko ylösalaisin
Valitettavasti televisiota ei saa säilyttää muualla kuin virallisen tv-tason päällä.
(viralliset dokumentit pitää olla)
Et siis voi vastaanottaa televisiota ennekuin saat sille laillisen tason.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti televisiota ei saa säilyttää muualla kuin virallisen tv-tason päällä.
(viralliset dokumentit pitää olla)Et siis voi vastaanottaa televisiota ennekuin saat sille laillisen tason.
Ja tv-tasotarkastajat kiertävät ovilla, varo!