Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pienet on murheet"??

Vierailija
06.08.2022 |

Voisiko joku sanonta viljelevä boomer nyt kertoa sen rajan että kuinka suuret murheet pitää henkillö olla että voi kritisoida jotain asiaa ääneen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko se joku meriitti että on "suuret murheet"? Vanhemmille kun sellainen kärsimys ja vaikea elämä tuntuu olevan jopa tavoitteellista, ikään kuin saisi jotain glooriaa siitä että meni vaikeimman kautta.

Vierailija
2/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomerisukupolvi on opetettu tukkimaan toisten suut dissaamalla, tai siis ovat itse nuorempina kokeneet sellaista kohtelua ja nyt pistävät pahan kiertämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös silloin itse ole se kenellä on pienet murheet kun pitää muiden murhetasoista pitää kirjaa?

Vierailija
4/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pienet on murheet" = tukkisit jo suun, valitat turhasta.

Näin siis yleensä. Mikä on kullekin pientä onkin sitten vaihtelevaa eikä mikään absoluuttinen totuus.

Vierailija
5/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilot ne vasta pieniä on . Mulla ainakin.

Vierailija
6/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. opettele kirjoittamaan ennen kuin kyselet jotain tyhmää ja käsittämätöntä. Tuntuu että koulutuksesi olisi pelkkä elämäkoulu ja sekin vielä kesken.

Vierailija
7/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pienet on murheet" = tukkisit jo suun, valitat turhasta.

Näin siis yleensä. Mikä on kullekin pientä onkin sitten vaihtelevaa eikä mikään absoluuttinen totuus.

Sitähän se tarkoittaa, mutta ei siinä silti järkeä ole.

Vierailija
8/8 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. opettele kirjoittamaan ennen kuin kyselet jotain tyhmää ja käsittämätöntä. Tuntuu että koulutuksesi olisi pelkkä elämäkoulu ja sekin vielä kesken.

Pienet on murheet sullakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi