Tuotepakkaajan työ esim Valiolla tai Juustoportilla
Onko jollain tietoa, millaista työtä se käytännössä on? Kannattaako harkita? Palkkaus kiinnostaisi ehdottomasti myös!
Kiinnostaisi vaihtaa nykyinen työ sellaiseen, jossa työt (oletettavasti) jäisivät työpaikalle, eikä tarvitse iltaisin, öisin ja viikonloppuisin stressata. Lomat pitäisi myös saada pidettyä muutenkin kuin viikon pätkissä.
Kommentit (16)
Koneen vahtimista se on. Kahdessa tai kolmessa vuorossa ainakin suurin osa tuotannosta, joten ei ole päivätyö. Aika kevyttä hommaa kuitenkin.
Tuttu oli valion linjastolla. Muistan tarinoineen ainakin että hygienia jutut kun toki tarkkoja niin parrallekin oli määritelty sallittu millimitta jota ei saanut ylittää. Ja illasta aamuun vaihdot silleen raskaita kun ilta kymmenestä vaihtuu meno lennosta aamu kuuteen. Tästä kyllä jo vuosia aikaa, joten en tiedä miten nykyään, mutta oli niillä ilmainen kuntosalikin käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vittumaisimmista jutuista vuoronvaihto keskellä viikkoa iltavuorosta aamuun, ei kyllä kerkeä nukkua välissä riittävästi! Menee pitkäksi aikaa vireys, ja univelka kasvaa korkoa joka päivä kunnes yksi päivä viikonlopusta menee sitten täysin pilalle nukkuessa sitä univelkaa pois :/
Pikku juttu joku ilta-aamu vuoron vaihto. Rekka hommissa ei ikinä ehtinyt tai pystynyt nukkumaan kunnolla.
En mä ole Valiolle ainakaan päässyt pakkaushommiin vaikka olen hakenut. Varastolla olin aikanaan ja keittiöstä tarjottiin tiskausta, mutta sinne en halunnut. Että hakemaan vaan, ei sinne kaikki halukkaat edes pääse, pakkaushommat on noista tehdastöistä parhaasta päästä, joten ne on halutumpia paikkoja (joihin suurin osa pääsee suhteilla...)
Sielltä tulee taas kritiiikkiä ikeann hyllyjen kokoojalta.
Minä olen ollut valiolla poraamassa emmentalin reikiä. Siinä vasta oli kerrassaan kova homma. Liukuhihnalta tuli loputon letka juustotahkoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut valiolla poraamassa emmentalin reikiä. Siinä vasta oli kerrassaan kova homma. Liukuhihnalta tuli loputon letka juustotahkoja.
Väärin porattu kun juusto täynnä soikeita reikiä, osa senkattu osa senkkaamattakin. Eikö siellä mitään osata kunnolla teherä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin porattu kun juusto täynnä soikeita reikiä, osa senkattu osa senkkaamattakin. Eikö siellä mitään osata kunnolla teherä!!
Kulunut kone niin terä vaeltaa!
Vierailija kirjoitti:
Eikös emmentalin reiät synny kemiallisen prosessin seurauksena eikä millään masiinalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös emmentalin reiät synny kemiallisen prosessin seurauksena eikä millään masiinalla?
Niin sitä moni luulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sitä jotkut yksinkertaisia, varmaan kuvittelee, että vihreät kuulatkin tulevat koneesta puolikkaina.
Edamlinjalla on tosiaan vähän Emmental-linjaa huonommat lisät.
Laadunvalvonta niitten Emmentalin reikien kanssa on aika tarkkaa. Jos on liian monta yhtä isoa reikää, niin poraaja ei oo käyttäny tarpeeksi erikokoisia teriä.
Vierailija kirjoitti:
Edamlinjalla on tosiaan vähän Emmental-linjaa huonommat lisät.
Laadunvalvonta niitten Emmentalin reikien kanssa on aika tarkkaa. Jos on liian monta yhtä isoa reikää, niin poraaja ei oo käyttäny tarpeeksi erikokoisia teriä.
Aika paksua tekstiä :)
Kerran hain, en saanut edes vastausta "ei kiitos". Eli varmaan haluttu työ on.
Upp.