Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
millainen on alkuraskauden keskenmeno ? pitaako sen vuodon olla miten runsasta ja jatkua kuinka pitkaan? paljonko taas " saa" tulla verta, etta raskaus
23.10.2006 |
voi silti vielä jatkua? mulla pitäs olla nyt rv 6 jotain, äsken kun kävin vessassa tuli kirkasta verta, ei kovin paljoa kuitenkaan. kipeä en ole. mitä mun nyt pitäs tehdä? ootella vaan? kannataako tehdä uus raskaustesti ja jos,niin missä vaiheessa? kiitos älyttömästi jos osaatte ja jaksatte neuvoa. mulla on yks lapsi, sitä odoaessani ei koskaan tullu yhtään vuotoa missään vaiheessa.
Kommentit (2)
Raskaustesti näyttää joka tapauksessa vielä plussaa.
Toivottavasti menee ohi!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ekassa tuli paripäivää rusehtavaa vuotoa, ja sen jälkeen kirkasta verta tiputtelemalla. Toisessa alkoi keskenmeno niin, että tiputteli kirkasta verta muutamanpäivän ja sen jälkeen vuotoa tulikin kunnolla. Kummasakaan keskenmenossa ei ollut mitään kipuja:( Nyt viimeisimmässä raskaudessa tuli ihan alussa rusehtavaa vuotoa päivän verran, mutta raskaus jatkui siitä huolimatta normaalisti. Tuolla äitiysneuvolassa sanoivat, että pieni määrä rusehtavaa vuotoa on ihan normaalia. Jos tulee kirkasta verta, ei ole normaalia.