Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllastyttaa, kun itse ostaa kivan vaatteen, niin heti kavelee viisi samanlaista vastaan. Mista loytyisi kivoja yksilollisempia vaatteita?

Vierailija
23.10.2006 |

ei ole kuitenkaan varaa laittaa mitään satasta johonkin t-paitaan, vaan vähän edullisempia vaatteita haussa...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä iha hirveitä lumppuja ne kaikki... etenki ne laukut oli aivan kamalia...

(ja tosiaa huomaa et sen tutut täällä kauppaa , kuka muuten tietäs et sen työhuoneeseen saa mennä sovittaa vaatteita... hmm .. no ei siinä mitää.. lykkyä pyttyy vaan :))

itse en tykännyt.

Vierailija
2/25 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun on jo vuosia itse pyörinyt huutiksessa niin aina ne samat vaatteet on sillä myynnissä, kyllä tämän täytyy olla itse tekijän tai tuttujen mainoskikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita hakusanaksi tanyasum, sillä on omat sivutki, en muista osotetta...

Vierailija
4/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliissa vaatteissa taas maksaa nimenomaan se, että niitä tulee liikkeeseen esim. vain yksi kutakin kokoa eikä myyntipaikkoja ole paljon.

Vierailija
5/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka ovat nyt tulleet " muotiin" .

Tälläisiä kun käytän, ei tule paljoa samoja vastaan!

Vierailija
6/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rahasta tiukkaa, niin osta vaikka mieluummin sitten jostain tarjoustalosta, niin ei tule samoja vaatteita niin monta vastaan

Vierailija
7/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtuullisen hintaisia nämä vaattet ovat varmaan siksi, että merkki vielä niin pieni ja merkin omistaja tekee kaiken itse. olen tykännyt niistä ja mullakaan oo varaa/halua maksaa älyttömästi vaatteista, mutta en halua myöskään mitään lapsityövoimalla lehtyjä!

Vierailija
8/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kaikki samat ihmiset pyörii huutonetissä ja täällä... ;)

Mutta siis oon ostanu sieltä hameita ja on tosi herkkuja! Ja tosi mukava myyjä!

Onko muita mielenkiintosia ja edullisia merkkejä? Toi vanhojen vaatteiden säästäminen ja uudelleen käyttöön ottaminen on myös tosi toimiva temppu, kunhan sitä kaappitilaa vaan riittää :)

Vierailija
9/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutonwtistä löytäny erikoisempia vaatteita, yleensä kyllä käytettyjä. ja ostan aina ulkomaanmatkoilta vaikka sellaset (ainakin ihan halvat) kyllä sitten ei kestä pitkään eli ei ole kovin laadukkaita.

Vierailija
10/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä on mahdollinen linkki. hyvä muutenkin kurkata sitä myyjän omaa sivua,,siellä lukee myös myyjän saama palaute, niin voi arvioida luotettavuutta muiden kommenttejen perusteella.

T: huutonettiin hurahtanut

Vierailija
11/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää mielummin ite. Käsityölehtiä on vaikka kuinka ja noikaan ei nyt näyttänyt mitään supertaitoja vaativan. Ite olen peukalo keskellä kämmentä, mutta ei oikeesti näyttänyt kovin kaksisilta.

Ovatko kestäneet, vai oliko kehuja joku kaveri?

Huutojakaan ei tuntunut olevan kuin yksi tuosta vaatemäärästä...

Vierailija
12/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykää kattomassa muutkin, tosi nättejä vaatteita on!

Vierailija
13/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän ystävystytty. siitä huutojen määrästä, sulkee yleensä huudot niitten tultua ja monet tilaa kuitenkin kotisivujen kautta. mä ainakin suosittelen lämpimästi ja palautteen perusteella meitä on monta :)

Vierailija
14/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

p.s. en ole kaveri, vain utelias palstailija

Vierailija
15/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että on luonut itselleen toimivan tuotteen. Käsityöläiset harvemmin pärjäävät. Mutta kuitenkin hatunnosto hänelle. Mun makuun vain ei ollut.

Vierailija
16/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että on luonut toimivan yrityksen ja vielä kierrätysmateriaaleista. Nostan hattua. Ei nyt vain ollut mun makuun ja jotenkin näytti siltä, ettei kestä. Mutta hyvä jos olin väärässä.

Vierailija
17/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry

Vierailija
18/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, en tiedä kuinka suurta hänen bisnes kokonaisuudessaan on, ei varmaan mielettömän vilkasta kun ei ole vielä niin tunnettu merkki, joten käykää ihmiset katsomassa ja kommentoikaa tai ostajaa jos tykkäätte! ;) ei olisi yrittäminen minulle epävarmojen tulojen vuoksi. tämäkin yrittäjä tekee työtään vähän osa-aikaisesti, hoitaa pientä poikaansa samalla kotona joten kaikki lisäasiakkaat varmasti tervetulleita. myy vaatteita myös tukholmassa ja sielläkin kuulemma vakioasiakkaita, siitähän sen " laadun" näkee myös, että ostaako ihmiset uudestaan eli olivatko tyytyväisiä tuotteeseen.

Vierailija
19/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ainakin minun ostamani) hyväkuntoisista verhoista tehtyjä. muuten ihan uusista kankaista tehty tuotteet.

Vierailija
20/25 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi