Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tullut kotiin yöksi eikä vastaa puhelimeen

Vierailija
06.08.2022 |

En tiedä mitä haen tällä, puran kai lähinnä vaan ahdistusta. Mies totesi eilen käyvänsä iltavuoron päätteeksi yksillä kaverinsa kanssa, joskus puolen yön maissa ilmoitti harkitsevansa kotiin lähtemistä. Tämän jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään.

Soitin kerran ennen nukkumaanmenoani ja puhelimensa oli kiinni. Nyt heräiltyäni soitin uudestaan, puhelin on taas auki mutta ei vastaa. Mies on käynyt monesti onlinessa, mutta ei ole lukenut mun viestejä vastaamisesta puhumattakaan.

Siis onko tää teidän mielestä normaalia käytöstä, olisitko itse ärsyyntynyt puolisoosi jos tekisi näin?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ap lapsia?

Ei ole lapsia

Vierailija
22/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ap lapsia?

Ei ole lapsia

Mitä sä sitten enää odotat? Eroat tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex teki tuota. Ensin oli öitä pois ja lopulta viikkoja, lopulta kamat roudasi jonkun hoidokin kämppään kun sain tarpeekseni... Yksi treffailukaveri alkoi taannoin kujeilla samaan malliin ja meni maku samantien. Nämä tämän tyyliset miehet lopettaa säätämiset vasta haudassa, koska tähän yleensä liittyy niin paljon kaikkea hajanaisuutta ihmisessä itsessään... Eroaisin siis tällä tietämykselläni heti. Toki voisin ylireagoida, mutta jos kunnioitus puolisoa kohtaan on tuolla tasolla en vaan näkisi suhteella jatkoa.

Vierailija
24/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei olisi normaalia käytöstä minun kumppanille. Onko miehelläsi tapana käyttää runsaastikin alkoholia?

Vierailija
25/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivinä kaikki pettävät sopivan tilaisuuden tullen. Nykyihmisen sielu on himokas. 

Vierailija
26/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia, että parisuhteessa oleva mies katoaa yöksi ilmoittamatta missä on. Mitä luulet ihan itse ? Jos tällaista asiaa täytyy vauvapalstalta kysellä, niin sanon vain, että on vakka löytänyt kantensa. 

Luulet ettei kenellekään koskaan käy näin, vaikka olisi vähän parempikin ukko ja perhe??? Herää todellisuuteen.

Millä lailla parempi..? Jos tekee noin? Mikä ihme teitä vaivaa kun katselette tuollaista menoa?

Vierailija
27/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin pettäjäjuopoille tuollainen onkin ihan normaalia ja useahkosti toistuvaa käytöstä. Onko tätä siis käynyt aiemmin, onko pettänyt, onko ollut jaksoja, kun ryyppää liikaa? Jos tyyliin eka kerta 15 vuoden aikana, niin sitten on todella kummallista.

Vierailija
28/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tämän aloituksen jo aiemmin, muutama kuukausi sitten. Meneekö se automaattisesti uusintana?

Vierailija
29/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt tämän aloituksen jo aiemmin, muutama kuukausi sitten. Meneekö se automaattisesti uusintana?

Minä olen kuullut ihan livenäkin tällaista tapahtuvan melko usein. Ei siis ole mitenkään harvinaista.

Vierailija
30/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia, että parisuhteessa oleva mies katoaa yöksi ilmoittamatta missä on. Mitä luulet ihan itse ? Jos tällaista asiaa täytyy vauvapalstalta kysellä, niin sanon vain, että on vakka löytänyt kantensa. 

Luulet ettei kenellekään koskaan käy näin, vaikka olisi vähän parempikin ukko ja perhe??? Herää todellisuuteen.

Ei. Parempien ukkojen kanssa ei oikeasti koskaan käy noin. Kannattaa ehkä itse herätä todellisuuteen.

Vierailija
31/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän voi olla keksitty stoori koko juttu.

Näitä "mies sitä, mies tätä" on keksitty ennenkin.

Jos taas on totta, tuollaisen jälkeen mies ( jos ois minun) olisi välittömästi ulkoruokinnassa !

Siis heti. Se olisi lähtö sinne ( tai minne tahansa) missä vietti yönsä.

Kerran pettänyt ( ainakin luottamuksen) pettää samalla tavalla jatkossakin.

Luottamus on parisuhteen kulmakivi, perustukset.

Tällä keikalla se meni mieheltä.

Vierailija
32/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanini ei aikoinaan tullut kotiin juhlien jälkeen. Ensin iski raivo ja lopulta sitten huoli. Jätin vastaajaan 100 viestiä kun olin mittari punaisella.

Syy: oli putkassa.

Vierailija
33/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei olisi normaalia käytöstä minun kumppanille. Onko miehelläsi tapana käyttää runsaastikin alkoholia?

Onhan sillä.

En varsinaisesti usko (tai ainakaan halua uskoa) että mies pettäisi mua, vaikka kyllähän mulla pyörii kauhukuvat mielessä.

En tiedä miksi, mutta nyt kun miehelle soittaa hänen vastaajaäänensä on ruotsinkielinen. Tässä menee järki, en kyllä katsele tällaista enää. Ihan sama vaikka olisi vain nukahtanut kaverin luokse, hän on kuitenkin jossain vaiheessa yötä avannut puhelimensa ja olisi siinä vaiheessa voinut laittaa viestiä.

Vierailija
34/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
35/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puolisoni ei koskaan tekisi noin. Hän ei käy ikinä bilettämässä. Saisi mennä, jos haluaisi, mutta ei ole pariinkymmeneen vuoteen mennyt.

....niinhän sinä luulet...tuolla on yks parkkipaikka metsän siimeksessä, kuuluu jollekki....no en tiiä mikä, siellä on ainakin rekkojakin joksus, ruokatuntien aikaan käy kuhina kun autoja tulee "heilumaan" ikkunat huurussa...

Naapurin kanssa lenkkeillään siitä ohi ja nauretaan että ahah, taas ne on täällä...jotka ei petä....

Entä onko sulla jotain sanottavaa ketjun aiheeseen?

Vierailija
36/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, sitten eronneena sinulla on aikaa pohtia, mitä teit väärin!

Vierailija
37/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarinahan etenee. Pitää laittaa popparit tulille, niin seuraavassa jaksossa varmaan tiedämme, että onko ruumis löytynyt vai kidnapattu lahden taakse, vai mikä on seuraava merkki tarinassa.....

Vierailija
38/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä.

En varsinaisesti usko (tai ainakaan halua uskoa) että mies pettäisi mua, vaikka kyllähän mulla pyörii kauhukuvat mielessä.

En tiedä miksi, mutta nyt kun miehelle soittaa hänen vastaajaäänensä on ruotsinkielinen. Tässä menee järki, en kyllä katsele tällaista enää. Ihan sama vaikka olisi vain nukahtanut kaverin luokse, hän on kuitenkin jossain vaiheessa yötä avannut puhelimensa ja olisi siinä vaiheessa voinut laittaa viestiä.

Lähti laivalle ja siksi ei ole pystynyt olemaan puhelimella? Hieno mies, ei siinä.

Vierailija
39/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ON TROLLI. TÄMÄ SAMA ALOITUS ON COPY/PASTETTU TÄNNE MONTA KERTAA MUUTAMAN VIIKON VÄLEIN.

Älkää vastatko, poistattakaa.

Mitä tuota poistamaan, ei ole asiaton mitenkään. Toistoa kyllä ja vähän ehkä kyllästyttävää (mikä motiivi toistaa samaa uudelleen ja uudelleen?), mutta aina voi hypätä yli, jos ei kiinnosta osallistua.

Vierailija
40/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se kun mies lähti yksille ja ilmoitti jossain vaiheessa ehkä lähtevänsä kohta ja nyt luuri mykkä.

Olisi ilmoittanut etten vielä tulekaan, jään tänne. Nähdään aamulla PUS!

Kyllä kaikilla on oikeus omaan elämään ja vapauteen kun mitään ei olla sovittu heti aamusta tehtäväksi.

Minua tökkii apn käytös soittaa ja laittaa viestiä perään ja on kuitenkin normaali reaktio kun ihminen huolestuu. Tai kyseessä voi olla seuranta, pitää kertoa kaiken aikaa missä on ja mitä tapahtuu.

Nyt ei voi tietää kumpaa on.

Aikuinen ihminen bisselle.

Pitääkö olla huolissaan?

Kuitenkin mies ei lue apn viestejä. Normaali välittävä ihminen laittaa: olen kunnossa tulen myöhemmin.

Onko apllä syytä epäillä jotain?

Jos ap ei luota puolisoon niin kannattaako jatkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi