Mies ei tullut kotiin yöksi eikä vastaa puhelimeen
En tiedä mitä haen tällä, puran kai lähinnä vaan ahdistusta. Mies totesi eilen käyvänsä iltavuoron päätteeksi yksillä kaverinsa kanssa, joskus puolen yön maissa ilmoitti harkitsevansa kotiin lähtemistä. Tämän jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään.
Soitin kerran ennen nukkumaanmenoani ja puhelimensa oli kiinni. Nyt heräiltyäni soitin uudestaan, puhelin on taas auki mutta ei vastaa. Mies on käynyt monesti onlinessa, mutta ei ole lukenut mun viestejä vastaamisesta puhumattakaan.
Siis onko tää teidän mielestä normaalia käytöstä, olisitko itse ärsyyntynyt puolisoosi jos tekisi näin?
Kommentit (48)
On teillä kusipäisiä miehiä, täytyy sanoa. Itse, jos olen viihteellä, niin vastaan aina puolisoni viesteihin / puheluun. Ei puoliso silloin tosin yleensä viesti, antaa mun olla viihteellä ja tietää mun tulevan kotiin. Tietää myös saavansa minut kiinni tarvittaessa puhelimella.
Näin toimii oikea luottamus parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt tämän aloituksen jo aiemmin, muutama kuukausi sitten. Meneekö se automaattisesti uusintana?
Minä olen kuullut ihan livenäkin tällaista tapahtuvan melko usein. Ei siis ole mitenkään harvinaista.
Eiköhän tämä ole tapahtunut tänään tuhansissa perheissä, ja huomenna yhtä monissa. Ellei jopa kymmennissätuhansissa.
Tämä ottamatta kantaa aloituksen todenperäisyyteen, sillä ei mielestäni ole merkitystä. Itse asia on ajankohtainen tosi monelle.
Vierailija kirjoitti:
On teillä kusipäisiä miehiä, täytyy sanoa. Itse, jos olen viihteellä, niin vastaan aina puolisoni viesteihin / puheluun. Ei puoliso silloin tosin yleensä viesti, antaa mun olla viihteellä ja tietää mun tulevan kotiin. Tietää myös saavansa minut kiinni tarvittaessa puhelimella.
Näin toimii oikea luottamus parisuhteessa.
Kyllä. Yllättävän paljon näitä kusipäitä on ja ollut kautta aikojen. Ei ole mitenkään epätavallista, että historiassa on tapahtunut näitä "mies lähti ostamaan tupakkaa eikä palannut". Moni mies on ihan äärettömän itsekäs tällaisissa asioissa ja hyvin monella suomalaisella on myös alkoholin kanssa ongelmia. Ja kyllä näitä on myös naisiakin, mutta miehet tätä ovat ainakin "ennen vanhaan" enemmän harrastaneet. Ja monesti vielä lapset joutuneet kaiken keskelle.
Siksi kannattaa asettaa itselle rajat mitä sietää ja oppia arvostamaan itseään, että ymmärtäisi, ettei ole tuollaista kohtelua ansainnut. Harvemmin tällainen tulee ihan puskista.
Vierailija kirjoitti:
Mun ukko tekee samaa. Kyllä vituttaa ja lujaa.
Oletko sinä vajaaälyinen? Muu ei selitä, että edelleen suhteessa olet. Pettämässähän se kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt tämän aloituksen jo aiemmin, muutama kuukausi sitten. Meneekö se automaattisesti uusintana?
Minä olen kuullut ihan livenäkin tällaista tapahtuvan melko usein. Ei siis ole mitenkään harvinaista.
Eiköhän tämä ole tapahtunut tänään tuhansissa perheissä, ja huomenna yhtä monissa. Ellei jopa kymmennissätuhansissa.
Tämä ottamatta kantaa aloituksen todenperäisyyteen, sillä ei mielestäni ole merkitystä. Itse asia on ajankohtainen tosi monelle.
Miksi te jäätte tuommoiseen suhteeseen?
Mieheni ei ole koskaan noin tehnyt, jos tekee, se on kerrasta selvä juttu, lusikat jakoon ja kantapäät vastakkain ja menoksi.
Mitä prkleen patjoja te olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te jäätte tuommoiseen suhteeseen?
Mieheni ei ole koskaan noin tehnyt, jos tekee, se on kerrasta selvä juttu, lusikat jakoon ja kantapäät vastakkain ja menoksi.
Mitä prkleen patjoja te olette?
Tiedän kyllä naisia, jotka todellakin ovat ottaneet tuollaisista ukonkuvatuksista eron. On olemassa myös ihmisiä, jotka kärsivät esimerkiksi läheisriippuvuudesta tai sitten niitä, jotka häpeävät tilannettaan niin paljon, että jäävät vaan roikkumaan esimerkiksi pienten lasten takia. Joillekin se on vaan nöyryyttävää pyytää apua ja myöntää, että tuo kumppani on ryypännyt tässä viimeiset 5 vuotta, ollut omilla teillään viikkoja, ei huolehdi lapsista, on jäänyt pettämisestä kiinni tai on vahvoja epäilyjä toistuvasta pettämisestä, ei rakasta minua jne. Joiltain ihmisiltä et välttämättä saa edes tukea! Päin vastoin sinä saatat saada kuraa niskaan, kun kehtaatkin rikkoa lapsilta kodin tai "miehet nyt vaan ovat sellaisia".
Minä olen joskus tehnyt samasta aiheesta tänne keskustelun ja se tapahtui ihan oikeasti. Halusin vain jotain ns. vertaistukea ja avautua tänne, kun en silloin kehdannut/pystynyt heti läheisille avautumaan aiheesta... Ja mies petti ja nykyään on ex-mies. Käytti myös runsaasti alkoa. Silloinkin epäiltiin provoksi.