Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi treffipalvelun kautta kohdatut miehet ei kerro itsestään oikein mitään?

Vierailija
06.08.2022 |

Minulla on ollut vähän sikaa ilmoitus yhdessä verkon treffipalvelussa. Miehet ottaa kyllä yhteyttä. Mutta heistä ei saa oikein mitään irti. Kerron itse viesteissä muutamalla lauseella elämästäni, esim päivästä i, mistä olen kiinnostunut tai mitä tulevaisuuden suunnitelmia on.

Miehet toteaa vaan tyyliin. Joo, mun mielestä toi on kans kivaa. Tai no, tosta en oo kiinnostunut. Mutta eivät oikeastaan kerro itsestään yhtään mitään enempää.

Ei mua kiinnosta lähteä kasvokkain tapaamaan ihmistä, josta en tiedä yhtään muuta kuin mitä siinä ilmoituksessa on lukenut. Vaikuttaa, ettei miehet edes halua oikeasti tutustua.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa, että kysyt. Tai sitten selvitit juurikin sen syyn, miksi he ovat sinkkuja.

Vierailija
2/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisivuilla ja sovellus maailmassa metsästää myös monet huijarit, kansainväliset ammattihuijarit yms. Profiili tai ensimmäiset viestit eivät tämän takia voi ehkä paljastaa kovin paljoa aluksi.

Jotta profiili ei olisi täysi huijari magneetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös sellasia, joista hetken luulet, että kertovat jotain. Mut sit jos kirjottelu jatkuu, onkin sillä miehellä aina vaan ne samat jutut. Lopulta kysyin, että meinasitkos tänä viikonloppuna tehdä jotain muuta kuin x, ja vastaus oli, että joo, sitä varmaan teen. Tylsimyksiä!

Vierailija
4/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne haluaa, että kysyt. Tai sitten selvitit juurikin sen syyn, miksi he ovat sinkkuja.

Kysynhän minä. Mies kirjoittaa ilmoituksessa vaikka lukevansa mielellään kirjoja. Minä kirjoitan, mitä kirjaa nyt luen ja mitä ajattelen siitä. Kysyn, mitä kirjoja mies viime aikoina lukenut. En saa mitään vastausta tähän.

Vierailija
5/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö kirjoitti:

Deittisivuilla ja sovellus maailmassa metsästää myös monet huijarit, kansainväliset ammattihuijarit yms. Profiili tai ensimmäiset viestit eivät tämän takia voi ehkä paljastaa kovin paljoa aluksi.

Jotta profiili ei olisi täysi huijari magneetti.

Ok. Jos minua epäillään heti joksikin huijariksi eikä haluta itsestä kertoa oikeastaan mitään niin en minäkään välitä uhrata aikaani.

Vierailija
6/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös sellasia, joista hetken luulet, että kertovat jotain. Mut sit jos kirjottelu jatkuu, onkin sillä miehellä aina vaan ne samat jutut. Lopulta kysyin, että meinasitkos tänä viikonloppuna tehdä jotain muuta kuin x, ja vastaus oli, että joo, sitä varmaan teen. Tylsimyksiä!

No ei sen nyt tarvi olla ihmeellistä sen tekemisen. Enpä itsekään mitään ihmeellistä joka viikko tee. Minua kiinnostaisi ihan se ihmisen arki. Itse voin kertoa vaikka, että kävin uimassa tänään, oli kova tuuli ja korkeat aallot, niissä sukeltelu on yhtä hauskaa kuin lapsena!

Vierailija
7/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sieltä Tinderistä ei löydy mieluisaa seuraa, niin miksi siellä pitää väkisin olla? Täällä valittamallako ajattelit tilanteen muuttuvan?

Vierailija
8/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat perässä vedettäviä ja tylsää sakkia. Jos yrität tuollaisen kanssa sopia treffejä, niin saat kyllä itse suunnitella aivan kaiken koska "ei mulla oo väliä" "en mä tiedä" "kaikki käy" "ihan sama mulle". En halua edes kuvitella minkälainen olisi parisuhde sellaisen kanssa.

Vierailija
9/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne myötäilevät. Se on manipulointia. Niillä on vain kertapllu tähtäimessä.

Otapa selvä onko niillä muijat ja perhe. Kuvahaulla voi löytyä sometili ja sieltä perhekuvia.

Tämä voi olla totta. Mutta siinä tapauksessa en ole kiinnostunut uhraamaan aikaa treffeille.

Pettymys oli suuri, kun kävin kolmet treffit yhden miehen kanssa. Sitten hän alkoi kutsua luokseen ja selitti, ettei pidä hämmentyä, kun hänen luona on naisen ja vauvan tavaroita, ne kuuluu hänen ystävälle joopajoo

Vierailija
10/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikailet deitissä ja ihmettelet miksei seuraa tule ovista ja ikkunoista?

Nyt valoja päälle!

Vierailija
11/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat perässä vedettäviä ja tylsää sakkia. Jos yrität tuollaisen kanssa sopia treffejä, niin saat kyllä itse suunnitella aivan kaiken koska "ei mulla oo väliä" "en mä tiedä" "kaikki käy" "ihan sama mulle". En halua edes kuvitella minkälainen olisi parisuhde sellaisen kanssa.

Tällasen mielikuvan kyllä antavat itsestään.

Vierailija
12/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne myötäilevät. Se on manipulointia. Niillä on vain kertapllu tähtäimessä.

Otapa selvä onko niillä muijat ja perhe. Kuvahaulla voi löytyä sometili ja sieltä perhekuvia.

Tämä voi olla totta. Mutta siinä tapauksessa en ole kiinnostunut uhraamaan aikaa treffeille.

Pettymys oli suuri, kun kävin kolmet treffit yhden miehen kanssa. Sitten hän alkoi kutsua luokseen ja selitti, ettei pidä hämmentyä, kun hänen luona on naisen ja vauvan tavaroita, ne kuuluu hänen ystävälle joopajoo

Ai saakeli kuinka tyhmiä miehet on (jos tuo on totta) ja saatanan nuukia, ei edes hotellihuonetta varaa, sinne vaan kotiin muijan ja penskojen tavaroitten sekaan.

Vierailija
13/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Nyt valoja päälle!

Itsestäsikö kirjoitat?

Sulla seuranpuute johtuu tuosta sun rumuudesta ja lihavuudesta, ja hoida nyt lopultakin nuo mustuneet hammastynkäsi kuntoon.

Ohis

Vierailija
14/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin noissa palveluissa on-off parin vuoden ajan. Off usein sen takia että siihen kerta kaikkiaan kyllästyi. Ei jaksanut enää kertoa samoja asioita, ei vastata samoihin kysymyksiin, ei kuulla samoja puujalkavitsejä, ei mitään.

Moni mies roikkuu noilla palstoilla vuosia, jotkut jopa vuosikymmeniä. Mahtaako ne edes enää itsekään uskoa että ne sieltä mitään löytää.

Vierailija
15/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lopettaisi kyllä oman mielenkiintoni lyhyeen. Jos ei oikeasti ole elämässä mitään muuta sisältöä ja tekemistä kuin joku tietty juttu, jota tekee joka viikonloppu, oli se sitten lenkkeily, kuntosali, pelaaminen, kalastus tai mikä tahansa, niin emme sopisi yhteen. Minä halusin ja löysin miehen, joka nauttii reissaamisesta, retkistä, kahviloissa käymisestä, live-musiikista...  viihtyy yhtä hyvin luontopoluilla kuin museoissa ja näyttelyissä ja haluaa viikonloppuisin tehdä jotain kivaa yhdessä.

Unohda se nettideitti. Luulen, että siellä ovat juuri ne pahnanpohjimmaiset, jotka eivät ole tavanneet ketään livenä juuri siksi, ettei heillä ole mitään aktiviteetteja eikä sosiaalisia verkostoja.

Vierailija
16/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä turhaa  selitellä kun vaakamamboa kuitenkin tässä yritetään harrastaa.

Vierailija
17/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet oppineet että ihan turhaa kertoa itsestään vain uteliaille, mutta ei muuten miehestä tai miehen seurasta kiinnostuneelle deittisivulla ehkä vuosia roikkuneelle naiselle.

Mielestäni toki voi jotakin kuvausta antaakin, mutta henkilökohtaisimmat tiedot kyllä jättäisin myös siihen aikaan kun edes fyysisesti treffataan.

Vierailija
18/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet oppineet että ihan turhaa kertoa itsestään vain uteliaille, mutta ei muuten miehestä tai miehen seurasta kiinnostuneelle deittisivulla ehkä vuosia roikkuneelle naiselle.

Mielestäni toki voi jotakin kuvausta antaakin, mutta henkilökohtaisimmat tiedot kyllä jättäisin myös siihen aikaan kun edes fyysisesti treffataan.

Eli millä ne miehet uskovat saavansa naisen kiinnostumaan itsestään niin paljon, että sinne fyysisille treffeille asti edetään?

Vierailija
19/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Nyt valoja päälle!

Itsestäsikö kirjoitat?

Sulla seuranpuute johtuu tuosta sun rumuudesta ja lihavuudesta, ja hoida nyt lopultakin nuo mustuneet hammastynkäsi kuntoon.

Ohis

Avaaja sikaillut treffipalvelussa ja nyt ihmettelee kun miehet on varautuneita.

Vierailija
20/43 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo sikaa ilmoitus tarkalleen ottaen tarkoittaa?

Ensin haet miehen luottamuksen ja sitten alat sikailla?