Paljonko 175cm naisen tulisi painaa?
Tyttöystäväni on 175cm ja kertoi painavansa 70kg. Mielestäni tuo on hieman liikaa, vaikka onkin pitkä (iso) tyttö.
M25
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Kun suomalainen nainen on tyypillisesti rintava, persevä ja reitevä, niin ei tuollainen paino tuon pituiselle naiselle ole välttämättä liikaa. Nainen on siis rehevä.
Ei ole. On aikalailla ihannepainoinen.
Nainen ei saa olla 175cm pitkä, se on aivan liikaa. Naisen tulee olla n.päätä lyhyempi miestä, jotta erilaiset asennot sängyssä onnistuvat ideaalisti. 175cm naiselle se tarkoittaa n.195cm miestä, joita on ehkä n.1% miehistä eli aivan liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
50-55 kg on terveen, urheilevan naisen paino.
Ja pituudeltaan hukkapätkä. Olisi alipainoinen 175cm mittaisena tuolla painolla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä nyt taas on?
Incelin tyttöystäväajatusleikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
65-100kg.
100? 😂
Tuolla pituudella 100 kg on vielä aivan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei saa olla 175cm pitkä, se on aivan liikaa. Naisen tulee olla n.päätä lyhyempi miestä, jotta erilaiset asennot sängyssä onnistuvat ideaalisti. 175cm naiselle se tarkoittaa n.195cm miestä, joita on ehkä n.1% miehistä eli aivan liian vähän.
Ei ole liian pitkiä naisia. On vain liian lyhyitä miehiä. Lisäksi miksi ihmeessä pitäisi olla lyhyempi. Ei nainen ole mikään miehen alamainen jonka pitäisi pysyä miestä alempana.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu iästä, kehon koostumuksesta...
Aikuisen naisen minimipaino olis ehkä noin 56 kg tolla pituudella.Mitäs sitä likkafrendiäs täällä salamollaat? Huonosti käyttäydyt nyt, etkä ole ainakaan hyvä kaveri hänelle.
Jos painaa alle 56 kg niin sit ei oo aikuinen enää? Ja saa puhutella "teinikehoksi", kuten Hesarin 2000-luvun muoti -jutussa nyt tehdään? Ymmärrän että tarkoitit varmaan, missä kohtaa painoindeksi menee alipainon puolelle, mutta yleisesti ottaen me laihatkaan emme kaipaa "huolitrollausta" eikä maallikkojen "näkökulmaa" meidän kehoista. Aikuinen nainen voi olla XS-kokoa ilman mitään syömishäiriötä (en kannusta ketään väkisin ahtautumaan tähän, koska se menee helposti epäterveellisen puolelle jos ei ole luontaista taipumusta).
Kyllä lyhytkin mies kellistää pitkän naisen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalilta kuulostaa.
Ja sanon tämän siitäkin huolimatta, että itseäni tälläkin hetkellä vtuttaa, että joku Hesarin kommenttiosiossa pätee "aikuinen 175 cm terve nainen ei voi painaa 50 kg". Kyllä vttu voi.
Tietsti voi painaa, mutta on myös merkittävästi alipainoinen mikä ei ole tervettä sen enempää kuin merkittävä ylipainokaan
Voi googlettaa woman bmi 16 ja katsoa näyttääkö hyvältä. Jos näyttää niin negrofiilia voi olla juttusi.
Oho, Tuhti Tyttö!
T. 178/57kg N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole liian pitkiä naisia. On vain liian lyhyitä miehiä. Lisäksi miksi ihmeessä pitäisi olla lyhyempi. Ei nainen ole mikään miehen alamainen jonka pitäisi pysyä miestä alempana.
Juurihan sanoin syyn. Ei ole kyse mistään alamaisuudesta, vaan siitä, että miehen ja naisen vartalot loksahtavat parhaiten kohdilleen eri seksiasennoissa silloin, kun pituuseroa on n.pään verran, mm.takaapäin ja lähetyssaarnaaja. Lisäksi pitkät naiset ovat lyhyempiin naisiin verrattuna keskimäärin todella huonoja ratsastamaan, vaikka siihen ei edes miehen pituus vaikuta. Liian pitkät reidet niin on vaikeaa liikuttaa lantiota oikein.
Tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
Voi googlettaa woman bmi 16 ja katsoa näyttääkö hyvältä. Jos näyttää niin negrofiilia voi olla juttusi.
Mun BMI on varmaan lähellä tota, 16-17, mutta mun kuvia tuskin löytää shokkikuvasivustoilta, koska en ole näännyttänyt itseäni lommoille ja minulla on sen verran rasvaa, että kuukautisetkin toimii.
Anoreksia on todella surullinen sairaus, mutta et voi nähdä kaikkien BMI 16 kokoisten naisten vaatteiden alle katsomalla Googlen kuvahakua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
65-100kg.
100? 😂
Tuolla pituudella 100 kg on vielä aivan hyvä.
ehkä miehelle joka nostaa punttia, naisella se on kyllä jo vaikea lihavuus
Noin 35 kiloa on hyvä paino tuon pituiselle naiselle.
Pystypano onnistuu parhaiten, kun nainen ja mies ovat samanpituisia. Muissa asennoissa pituuserolla ei ole paljon merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kehon mallista, mutta itse olen 176 ja 72 kg painossa näytin todella hyvältä nuorempana. Oli lihasta sekä naisellisia muotoja. Toki jos on hyvin siro rakenteellisesti eli ei esim hartiakas ja voimakkaan amatsonin näköinen kuten itse olen, niin painon kannattaa olla alempi.
72kg naisella?Kuulostaa aika painavalta, ellei sulla ole jätti rintoja ja peppua.
M185/82
Lihavampihan sinä olet. Mikäs sinulla on jättiä?
Lihas miehellä näyttää hyvältä.
M185/82
Tuolla pituudella terve paino on 59-76 kg eli tyttis painaa juuri sen verran kuin kuuluukin. Mutta jos kysyt siltä kantilta että haluat itse hoikan/laihan naisen niin miksi olet mennyt yhteen tämän kanssa alunperinkään?