Minkä ikäisenä seksi loppuu?
Kommentit (95)
Riippuu ihmisestä. Joillain on kolmikymppisinä kaikki ohi ja joillain toisilla ei kasikymppisinäkään.
Ei sitä ole oikein koskaan ollutkaan, joten vaikea sanoa.
Monilla miehillä loppuu siihen, kun vaimo alkaa pihtaamaan.
Mun äiti on 88 v ja hänellä on 85 v miesystävä. Puoli vuotta ovat hengailleet <3
Olemuksesta päätellen harrastavat "sitä" tavalla tai toisella. Asuvat naapureina kunnan vanhusten asunnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla siinä 24v, miehillä 70v
Elähän nyt. Olen 56v mies ja eilen kiihkeää seksiä 76v naisen kanssa. Ei mitään suhdetta mutta "parempia tuttuja"
Olen itse ihmetellyt kun ikäiseni kaverit valittavat kun on mennyt kyvyt tai halut. Kai ne menee jos on tupakoiva, alkoholia liikaa käyttävä läski. Itse olen selvästi paremmassa tikissä kuin nykysukupolven pari-kolmekymppiset. En ole mikään himourheilija mutta johan koulussakin on opetettu, että liikunta on terveellistä ja kuntoa kannattaa pitää yllä. Tämän varmasti kaikki tietää. Panettaa aivan kuten aina ennenkin ja kulli seisoo kuin 17 vuotiaana. Ongelma on lähinnä mistä löytää seksiseuraa jota haluttaa yhtä paljon kuin minua. Noin kolmekympppisen naisen kanssa menee himot melko hyvin yksiin mutta sellaisen löytäminen tässä iässä on melko haastavaa. Joskus on tuuri käynyt kun on löytynyt joku rahan perässä juokseva mimmi. M52v
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ihmetellyt kun ikäiseni kaverit valittavat kun on mennyt kyvyt tai halut. Kai ne menee jos on tupakoiva, alkoholia liikaa käyttävä läski. Itse olen selvästi paremmassa tikissä kuin nykysukupolven pari-kolmekymppiset. En ole mikään himourheilija mutta johan koulussakin on opetettu, että liikunta on terveellistä ja kuntoa kannattaa pitää yllä. Tämän varmasti kaikki tietää. Panettaa aivan kuten aina ennenkin ja kulli seisoo kuin 17 vuotiaana. Ongelma on lähinnä mistä löytää seksiseuraa jota haluttaa yhtä paljon kuin minua. Noin kolmekympppisen naisen kanssa menee himot melko hyvin yksiin mutta sellaisen löytäminen tässä iässä on melko haastavaa. Joskus on tuuri käynyt kun on löytynyt joku rahan perässä juokseva mimmi. M52v
Joo, eipä sellaiset viiskybä ukot kiinnostaa. Nuori karvainen ori sen tulee olla, sellainen 31v hyvä minulle.
T. N30
Kuulle seksi jatkuu kuolemaan asti! Ellei sitä vie joku sairaus,dementia ja sairaudesta johtuvat lääkkeet. Oneksi on siihenkin lääkeet eletään 2022. Jotain sivstystä on vanhemmillasi ja isovanhemillasi eivät kailot, peti puhistaan jälkipolvelle.Se on kahden aikuisen asia.
Minulla loppui ollessani 39v, koska mies ei halua.
N45
Vierailija kirjoitti:
Monilla miehillä loppuu siihen, kun vaimo alkaa pihtaamaan.
Vaimo syö ehkäisypillereitä mitkä tappavat halut eikä tajua sitä itse. Kolmekymppisenä himot on vielä niin kovat että tätä ei huomaa mutta viisi vuotta siitä eteenpäin naista ei enää huvita ja hän itse pitää tätä normaalina eikä tajua että se hormonipaska tuhoaa seksihalut. Sitten eletään kämppäkavereina kun pitäisi olla parisuhteessa. M52v
Minulla loppui 35v, kun erosin ja ymmärsin etten oikeasti siitä ole koskaan edes pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, eipä sellaiset viiskybä ukot kiinnostaa. Nuori karvainen ori sen tulee olla, sellainen 31v hyvä minulle.
T. N30
Joitakin kiinnostaa. Tuon ikäiset ovat kokeneita ja tietävät mistä nainen tykkää. Vaikka olisivat olleet pitkissäkin suhteissa niin ovat saaneet harjoitusta. Viisikymppisellä insinöörimiehellä on myös pinkka kunnossa toisin kuin jonneilla. Eikä tuon ikäiset aikuiset miehet ole paperin valkoisia niska kyyryssä puhelinta näpytteleviä luusereita. N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elähän nyt. Olen 56v mies ja eilen kiihkeää seksiä 76v naisen kanssa. Ei mitään suhdetta mutta "parempia tuttuja"
Sehän se parasta seksiä taitaa ollakin kun ei mitään tunteita toisia kohtaan vaan pelkkää fyysistä parittelua ja siemennystä. Tässä tapauksessa tosin turhaan tuo jälkimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se parasta seksiä taitaa ollakin kun ei mitään tunteita toisia kohtaan vaan pelkkää fyysistä parittelua ja siemennystä. Tässä tapauksessa tosin turhaan tuo jälkimmäinen.
Kyllä se ainakin pillussa hyvältä tuntuu tai jos ei tunnu niin se ei ole normaalia. Miksi siitä pitäisi tehdä vaikeampaa kuin se on kun voi ottaa vaan rennosti ja nauttia. N33v
Minä vaihdan ukkelia, kun kyllästyn sen hetkiseen, kun ihastuu, niin kyllä alkaa taas himot hyrräämään😊
Minä 66v, uusi ihastukseni 52v
Elämästä pitää nauttia joka päivä...ja yö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N30
Joitakin kiinnostaa. Tuon ikäiset ovat kokeneita ja tietävät mistä nainen tykkää. Vaikka olisivat olleet pitkissäkin suhteissa niin ovat saaneet harjoitusta. Viisikymppisellä insinöörimiehellä on myös pinkka kunnossa toisin kuin jonneilla. Eikä tuon ikäiset aikuiset miehet ole paperin valkoisia niska kyyryssä puhelinta näpytteleviä luusereita. N32
Eipä kiinnosta miehen rahat. KYllä nuori ori tekee kuumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä vaan et osaa ja teet jotain väärin. Sekin on mahdollista.