Minkä ikäisenä seksi loppuu?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla siinä 24v, miehillä 70v
Itse asiassa toisten päin. Naisen seksuaalisuus on huipussaan noin nelikymppisenä, miehen parikymppisenä.
Vanhoilla miehillä tuppaa lisäksi olemaan erektio-ongelmia.
Ei tuo vaimo ole oikein sisäistänyt tuota tietoa, että huippu on nelikymppisenä.
Mitä höpötystä ettei vanhempi nainen halua. 63 olen ja haluan ihan jokapäivä ja kovaa haluankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla siinä 24v, miehillä 70v
Itse asiassa toisten päin. Naisen seksuaalisuus on huipussaan noin nelikymppisenä, miehen parikymppisenä.
Vanhoilla miehillä tuppaa lisäksi olemaan erektio-ongelmia.
Ei tuo vaimo ole oikein sisäistänyt tuota tietoa, että huippu on nelikymppisenä.
Varmaan haluaisi nuoremman miehen kanssa.
Luin just juttua hanuristi Veikko Ahvenaisesta, joka kertoo että nuori vaimo pitää viriilinä. Ilmeisesti seksikin sujuu vaikka itsellään ikää 92v ja vaimo on 40v nuorempi. Hienoa.
Tuo diagrammi näyttää ihan älyttömältä. Voiko toteutuma olla todella noin huono yleisellä tasolla. Mutta toki siihen voi vaikuttaa välillä sinkkuna olo ja puolison vaihtojen aikaiset puutteet.
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/2016/04/3f7f5db7-mieluisin_ja_toteu…
Me ollaan vaimon kanssa oltu 18/19- 64/65v asti yhdessä ja harrastettu seksiä. Meidän toteutuma on koko ajalta tasaiseen vähän enemmän kuin tuossa diagrammissa miesten toive. Nyt vikana vuonna vasta pudonnut n. 5krt kk. Oma toive olisi n. 8-10krt. edelleen. Siksi pyydän välillä suikkareita, jolla helpottaa panetusta. Täytyy olla oikein tyytyväinen vaimoon ja vaimon seksihaluihin pitkässä juoksussa. Ilmankos niin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Luin just juttua hanuristi Veikko Ahvenaisesta, joka kertoo että nuori vaimo pitää viriilinä. Ilmeisesti seksikin sujuu vaikka itsellään ikää 92v ja vaimo on 40v nuorempi. Hienoa.
Taitaa hanuristilla riittää sorminäppäryyttä muuhunkin kuin hanurin soittoon.
Tossa väestöliiton jutussa puhutaan taas vain yhdynnöistä. Voihan sitä muutakin seksiä haluta, ja eritavoin harrastaa.
Johtunee tuo yhdyntäkeskeisyys siitä, että niin aloitettu muinoin tutkiminen, ja enää ei voi muuttaa kun menis vertailukelpoisuus pois. Sääli, sillä varmasti antaa väärän kuvan todellisesta ihmisten seksielosta.
Iästä en tiedä, mutta noin kuukaus siitä, kun pappi on aamen sanonut.
57 vuotiaana loppui.. miehellä ei seiso, eikä suostu testosteronin mittaukseen. Itse olen kyllästynyt siihet että pitää vaatia seksiä ja aina olla se halukkaampi osapuoli, enääen jaksa yrittää. Olen tässä miettinyt aloittaa seksisuhteen mutta kun en huoli ketä tahansa. En siis ole lihava, enkä ruma.. mutta se kait jää haaveksi ellei tosielämässä joku kiinnostavamies tupsahda eteen.
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijoiden, urologien tms mukaan seksiä voi harrastaa elämänsä loppuun, kun tietyt asiat ovat kunnossa. Yläikärajaa ei ole olemassa kyvylle miestenkään kohdalla.
Monille tulee sairauksia, jotka vaikuttavat, mutta ei kaikille. Ahvenainen on varmaan yksi onnekkaista.
Olen kuullut eri tahoilta, että yli 80- vuotiailla on toimiva seksielämä. Miehillä riittää potenssia kun terveysasiat ovat kunnossa. Naisilla ei tietenkään ole esteitä. Jos paikat kuivuvat, sihhen löytyy liukasteita. Nuoretkin käyttävät liukasteita joita saa lähikaupan hyllyiltäkin.
Jos miehen kyky häviää, syynä yleensä alentunut testosteroni ja/ tai sepelvaltimotauti. Toki muitakin sairauksia on jotka vaikuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Tossa väestöliiton jutussa puhutaan taas vain yhdynnöistä. Voihan sitä muutakin seksiä haluta, ja eritavoin harrastaa.
Johtunee tuo yhdyntäkeskeisyys siitä, että niin aloitettu muinoin tutkiminen, ja enää ei voi muuttaa kun menis vertailukelpoisuus pois. Sääli, sillä varmasti antaa väärän kuvan todellisesta ihmisten seksielosta.
Varmaankin siksi, että suurella enemmistöllä seksiin kuuluu mukaan aina yhdyntä. Muita pienempiä seksikertoja ei varsinaisesti lasketa. En itsekään laske yksipuolista suikkarin saantia seksikerraksi, se on vain korvike yhdynnälle. Vaimo taas ei ole koskaan suostunut pillun nuolemiseen ilman yhdyntää. Hänestä pelkkä nuoleminen ei ole seksiä. Millään muulla ei saa samaa henkistä ja fyysistä yhteenkuuluvuutta ja nautintoa kuin yhdynnällä. Enemmistö on ilmeisesti samaa mieltä.
Toisekseen onko noissa ylipäätään laskettu yhdyntäkertoja vain kysytty vain montako kertaa on eri seksiä kuukaudessa?
Meillä loppui seksin harrastaminen heti naimisiinmenon jälkeen n. 9 v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Meillä loppui seksin harrastaminen heti naimisiinmenon jälkeen n. 9 v sitten.
Sitten olisi varmaan heti seksin loppumisen jälkeen kannattanut kysyä puolisolta, että haluatko seksiä vain harrastanko jonkun toisen kanssa. Parisuhteessa on velvollisuuksia joita joutuu tekemään toisen puolesta. Mutta jos haluaa pitää toisen vierellään kannattaa tarjota rakkautta, läheisyyttä ja seksiä, tai muuten toinen hakee sen muualta.
Tuossa teidän tapauksessa avioliittoni olisi jäänyt alle vuoden mittaiseksi, jos ei seksihalut olisi palautuneet. Sitä minä ihmettelen, että miksi ihmeessä jäädä tuollaiseen suhteeseen. Heti kissa pöydällä ja ratkaisuja neuvottelemaan.
Äläs turhaan naureskele. Mun mies 60 ja jokaikinenpäivä tahtoo seksiä. Ja todellakin seisoo kuin nuorena!