Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lokakuussa Mallorcalle

Matkalainen
05.08.2022 |

Otettaisiin lennot SAS:ta, mutta tulomatkalla jää aikaa koneen vaihtoon Arlandassa 45 min. Molemmat lennot (meno-paluu) on SAS:n. Kone siis vain vaihtuu. Mutta kysymys onkin se että, tohtiiko ottaa lentoa jossa on aikaa vain 45 minsaa vaihtaa konetta?

Jos saisin vain asiallisia kommenttaja/kokemuksia, trollipeikot voi skipata tän =)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 6 tuntia vaihtoaikaa.

Vierailija
2/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää laivalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottas.

Vierailija
4/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perukaa matka.

Vierailija
5/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5min riittää vaihtoon.

Vierailija
6/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta vain norjasta.

Vierailija
7/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäisköhän, ootas katson kristallisesta pallistani.

Vierailija
8/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain urpot lentää ja saastuttaa kun maapallo lämpiää!!!

Vierailija
9/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa.

Vierailija
10/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAS on tuolloin jo konkassa.

Vierailija
11/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes lähtis, ryccät ampuu koneen alas.

Vierailija
12/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallorka on ihan weetee paikka.

Vierailija
13/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ette mene suoralla lennolla?

Vierailija
14/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska halutaan vaihtaa.

Vierailija
15/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom: En lähtisi Mallorcalle lokakuussa, siellä on jo viileää, lännestä asti alkaa Välimeri viiletä siinä syyskuun puolessa välissä.

Lähtisin lokakuussa Kyprokselle tai siitä itään päin. Kroatia ja Turkki ovat vielä lämpimiä.

Vierailija
16/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matka on myyty kokonaosuutena entoyhtön tai matkatoimiston kautta niin myyjä vastaa siitä että vaihtoaikaa on tarpeeksi. Siis jos missaat jatkolennon, olet oikeutettu uudelleenreititykseen ilman lisäkuluja.

Jos olet itse ostanut lennot yksittäisinä, olet itse vastuussa myöhästymisestä. Voi tulla kalliiksi päästä kotiin jos missaat lennon.

45 min vaihtoaikaa kuulostaa todella lyhyeltä. Monesti lähtöportti menee kiinni vaikka kone olisi vielä kentällä. Eli matkustajia ei enää oteta sisään vaikka jatkolento olisi myöhässä. Eli kyllä tuossa on hyvät mahdollisuudet joutua hankaluuksiin.

Vierailija
17/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos matka on myyty kokonaosuutena entoyhtön tai matkatoimiston kautta niin myyjä vastaa siitä että vaihtoaikaa on tarpeeksi. Siis jos missaat jatkolennon, olet oikeutettu uudelleenreititykseen ilman lisäkuluja.

Jos olet itse ostanut lennot yksittäisinä, olet itse vastuussa myöhästymisestä. Voi tulla kalliiksi päästä kotiin jos missaat lennon.

45 min vaihtoaikaa kuulostaa todella lyhyeltä. Monesti lähtöportti menee kiinni vaikka kone olisi vielä kentällä. Eli matkustajia ei enää oteta sisään vaikka jatkolento olisi myöhässä. Eli kyllä tuossa on hyvät mahdollisuudet joutua hankaluuksiin.

Komppaan tätä kirjoittajaa myös. Sitä paitsi, mitä kauemmin olette vaihdosta johtuen matkalla, sitä enemmän kuluu rahaa kaikenlaiseen evästelyyn kahvioissa ja ajantappamiseen myymälöissä. (Arvaan, että itse etsityt yhteydet välilaskujen kanssa vaikuttavat nerokkailta löydöiltä. Säästöä loppujenlopuksi nolla.) Ottakaa nyt vain suora lento.

Vierailija
18/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska halutaan vaihtaa.

Eli juosta portilta toiselle ja stressata? Huvinsa kullakin.

Vierailija
19/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin ehtii!

Vierailija
20/32 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tätä kirjoittajaa myös. Sitä paitsi, mitä kauemmin olette vaihdosta johtuen matkalla, sitä enemmän kuluu rahaa kaikenlaiseen evästelyyn kahvioissa ja ajantappamiseen myymälöissä. (Arvaan, että itse etsityt yhteydet välilaskujen kanssa vaikuttavat nerokkailta löydöiltä. Säästöä loppujenlopuksi nolla.) Ottakaa nyt vain suora lento.

Mihin ihmeeseen sitä rahaa menee? Ei ole pakko ostaa yhtään mitään!