Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saan mieheni anelemaan minun jäävän kotirouvaksi?

Vierailija
05.08.2022 |

Minulla alkaa kesäloma, mutta mieheni on palannut jo töihin. Olen todella uupunut työhöni ja haluaisin vähän downshiftata ja jäädä kotirouvaksi edes joksikin aikaa. Lapset 6 ja 8 v, joten niiden puolesta ei enää ole kotiäidille tarvetta samalla lailla kuin pienempänä. Pelkästään mieheni tuloilla tulisimme kyllä toimeen. Jos olisin kotona pyörittämässä arkea, mies voisi tehdä myös ylitöitä vapaammin eikä kotona tarvitsisi stressata siivouksesta tai ruuanlaitosta kuten vuorotyössä ollessani.

Aion testata kodinhengettären elämää lomani ajan, tavoitteenani näyttää muulle perheelle, kuinka ihanaa ja sujuvaa arki olisi kaikkien kannalta, jos olisin jatkossakin kotona.

Millaisilla toimilla saisin idean myytyä perheelleni ja ennen kaikkea miehelleni? En halua palata enää työhöni.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sinä ensiksi ansiosidonnaista ja sen jälkeen minimi työttömyys päivärahan. Jos se miehelle käy niin mikäs siinä.

Vierailija
22/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saathan sinä ensiksi ansiosidonnaista ja sen jälkeen minimi työttömyys päivärahan. Jos se miehelle käy niin mikäs siinä.

Ihan ensiksi saa karenssin, kun irtisanoutuu itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästät etukäteen kolmen vuoden liksat, sitten voit hyvällä omatunnolla jäädä pariksi vuodeksi kotiin.

Vierailija
24/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme ole keskustelleet asiasta vielä vakavissaan, mutta alustavasti, kun on ollut puhetta, mies ei ole rahan puolesta teilannut asiaa. On sanonut, että sellaista kampaamoissa ja kynsisalongeissa lojumista hänen rahoillaan ei kustanna, enkä sellaista suunnittelekaan. Hän epäilee, riittääkö kotona tarpeeksi ns. järkevää, koko perhettä hyödyttävää tekemistä etenkin, kun lapset ovat eskarissa ja koulussa. Lapsilukumme on täynnä. Sen myönsi, että hyötyisi töissä siitä, ettei tarvitsisi kiiruhtaa kotiin lasten takia kuten silloin, kun minä olen iltavuorossa. Ap

No ei riitä. Tajuatha nyt itsekin sen. Hae jotain osa-aikaista työtä, niin pystyt olemaan kotona aikaisemmin. Osa-aikainenkin duuni on sinulle vaihtelua ja mies taas voi olla ylitöissä, kun tietää sinun olevan aikaisemmin kotona. Kotona tyhjän panttina ei kannata olla. Eri asia jos teidän lapset tarvitsisivat vielä koko ajan hoitoa.

Vierailija
25/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotirouvia linjoilla?

Olen tavallaan kotirouvana, ala-asteikäisen lapsen kotiäitinä. Olen kyllä totaaliyh. , että ei tarvitse kerjätä lupaa keneltäkään.

Voin sanoa, että nautin!

Aikaa on runsaasti, ehdin käymään salilla ja tehdä kotityöt leppoisasti. Suosittelen.

Näytä kirjoitukseni miehellesi, ehkä leppyy. Jos minä yksin kykenen tähän, täytyy teidän pystyä kahdestaan samaan.

Tämä. Onnistuu jäämällä työttömäksi, jos ammattisi puolesta mahdollista. Miehet ovat ahneita ja materiakeskeisiä, ja näkevät naisen turhakkeena jos tämä ei kuulu samaan leiriin.

Vierailija
26/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kotoa käsin jotain pikkuhommia, vaikka käsitöiden myyntiä jos on luovuutta.

Vierailija
27/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hemmetin fiksu mies. Jos se hänelle sopii niin mikä estää olla jonkin aikaa kotona. Mutta älä rupea lusmuilemaan pitkään.

Vierailija
28/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on hemmetin fiksu mies. Jos se hänelle sopii niin mikä estää olla jonkin aikaa kotona. Mutta älä rupea lusmuilemaan pitkään.

Kuinka niin fiksu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä