Teinin huoneesta löytyi tupakkaa
19-vuotiaan teinityttäreni huoneesta löytyi aski tupakkaa. En tiedä miten reagoida. Mikä on kasvatuksessa mennyt väärin?? Etsin huoneesta juurikin jotain tällaista hänen ollessaan töissä. Olen todella pettynyt tyttöön. Tytär on muuten ollut kunnollinen. On kinunut omilleen muuttamista jo vuoden, mutta en anna muuttaa vielä kun ei selvästi ole järki kehittynyt. Miten itse toimisitte vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (14)
Onko tänään joku sysipaskojen provojen päivä? Häpeäisit näin surkeaa räpellystä.
Käskisin kaikesta huolimatta pakata laukut ja muuttaa omaan kotiin.
Niin munkin huoneesta löytyi ihan alaikäisenä. En enää polta enkä edes juo alkoholia ja elämä on mallillaan. Lapsesi ei ole pilalla.
19v ei ole tavallaan teini enää vaan täysi-ikäinen, jonka pitäisi asua vanhemmista erillään, ettei äiti/isä pengo huonetta. Siinä iässä jotkut kokeilevat tupakkaa ja jäävät koukkuun, voi olla koulupaineita ja työpaineita - aikuisten pakotusta.
Vuoteen hänen ei ole tarvinnut kinuta mitään. Jollei ole niin että pappa betalar! Täysi-ikäinen saa muuttaa milloin haluaa.
Ja muuten se tupakki voi myös tarkoittaa, että tytär polttaa muutakin
Voi kun olisikin provo! Mutta ei. Minusta tupakan polttaminen on typerää kouluttamattomien moukkien touhua! RiKsu oikeasti voi mitään muuta käyttää?
Eihän täysi-ikäinen tarvitse lupaasi muuttaa tai ostaa viinaa tai tupakkaa.
19 vuotias päättää itse polttaako tupakkaa vai ei.
Päivön huonoin provo.
Nyt vähän parempaa......
Miten itse toimisitte!!!
Tämän satutädin sepustukset kyllä tunnistan.
Opettelisin tekemään parempia provoja.