Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saan mieheni anelemaan minun jäävän kotirouvaksi?

Vierailija
05.08.2022 |

Minulla alkaa kesäloma, mutta mieheni on palannut jo töihin. Olen todella uupunut työhöni ja haluaisin vähän downshiftata ja jäädä kotirouvaksi edes joksikin aikaa. Lapset 6 ja 8 v, joten niiden puolesta ei enää ole kotiäidille tarvetta samalla lailla kuin pienempänä. Pelkästään mieheni tuloilla tulisimme kyllä toimeen. Jos olisin kotona pyörittämässä arkea, mies voisi tehdä myös ylitöitä vapaammin eikä kotona tarvitsisi stressata siivouksesta tai ruuanlaitosta kuten vuorotyössä ollessani.

Aion testata kodinhengettären elämää lomani ajan, tavoitteenani näyttää muulle perheelle, kuinka ihanaa ja sujuvaa arki olisi kaikkien kannalta, jos olisin jatkossakin kotona.

Millaisilla toimilla saisin idean myytyä perheelleni ja ennen kaikkea miehelleni? En halua palata enää työhöni.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, hae vaikka toista työtä. Miksi miehesi haluaisi maksaa lorvimisesi? Muut naiset ratkaisevat tuon ongelman tulemalla uudestaan paksuksi, mutta eipä sekään mikään leppoisa vaihtoehto ole.

Vierailija
2/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ei se mitään naisten sortoa ole jos naiset ei ole käyneet kodin ulkopuolella töissä vaan naiset saattavat jopa pitää siitä. Miehtkään ei suuremmin ole 100 vuotta sitten .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsit väärän miehen. Deal with it

Vierailija
4/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle, että aiot pitää nyt sapattivapaata. Sitten näytät hänelle mikä kodinhengetär oletkaan.

Vierailija
5/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä. Ei kai kannata myydä ideaa millään vippaskonstilla. Jos mies on tarpeeksi saita niin vaihtoon. Voit kokeilla lomailun jälkeen vaikka yrittäjyyttä riskittömästi, jossa saisit vapaammat ajat.

Vierailija
6/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista miestä johon luottaisin niin paljon että altistaisin itseni mahdolliselle taloudellisen väkivallan uhkalle jäämällä täysin tulottomana miehen hyväntahtoisuuden varaan.

Mietipä nyt oikeasti yläpäällä ap.

Vierailija
7/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillulla, ja sen sääntelyllä.

Vierailija
8/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole keskustelleet asiasta vielä vakavissaan, mutta alustavasti, kun on ollut puhetta, mies ei ole rahan puolesta teilannut asiaa. On sanonut, että sellaista kampaamoissa ja kynsisalongeissa lojumista hänen rahoillaan ei kustanna, enkä sellaista suunnittelekaan. Hän epäilee, riittääkö kotona tarpeeksi ns. järkevää, koko perhettä hyödyttävää tekemistä etenkin, kun lapset ovat eskarissa ja koulussa. Lapsilukumme on täynnä. Sen myönsi, että hyötyisi töissä siitä, ettei tarvitsisi kiiruhtaa kotiin lasten takia kuten silloin, kun minä olen iltavuorossa. Ap

Vierailija
9/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Miten saisin muijan tekemään enemmän ylitöitä? Viihdyn paremmin täällä kuin töissä.

M30

Vierailija
10/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouvia linjoilla?

Vierailija
11/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaat pukeutua mekkoon ja olla nätti aina. Annat pyllyä. Noilla luulisi irtoavan.

12/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa kodistanne mahdollisimman puhdas ja viihtyisä. Tee miehesi toiveruokia. Leivo niin että kotona tuoksuu pulla tai kakku, kun hän tulee töistä. Laske kokonaisenergiamäärät kuitenkin niin, ettei hän liho herkuista.

Ole aina aidosti hyväntuulinen, kun hän tulee töistä. Jos hän on pahantuulinen, ole hissukseen ja anna hänen olla rauhassa.

Päivittele välillä, miten mukavaa olisi jatkaa samalla tavoin pitempäänkin, mutta että töihin paluun myötä täytyy tyytyä taas vaatimattomampaan arkeen...

Vierailija
13/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamalla pari tyttöystävää miehelle kaikki on mahdollista.

Vierailija
14/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotirouvia linjoilla?

Olen tavallaan kotirouvana, ala-asteikäisen lapsen kotiäitinä. Olen kyllä totaaliyh. , että ei tarvitse kerjätä lupaa keneltäkään.

Voin sanoa, että nautin!

Aikaa on runsaasti, ehdin käymään salilla ja tehdä kotityöt leppoisasti. Suosittelen.

Näytä kirjoitukseni miehellesi, ehkä leppyy. Jos minä yksin kykenen tähän, täytyy teidän pystyä kahdestaan samaan.

Vierailija
15/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun vaan irtisanoudut, mitä siitä mieheltä kyselet.

Vierailija
16/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ei ole vielä edes miljardia miljardia. Vielä on olemassa biomassaa joka ei ole sitoutuneena ihmisiin = voi syödä vielä muuta kuin ihmisiä ainakin 50v. Kannattaa siis porsia lisää.

Vierailija
17/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mitä sitä kyselemään. Saat työttömyyskorvausta kuitenkin.

Vierailija
18/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mitä sitä kyselemään. Saat työttömyyskorvausta kuitenkin.[/quote

Tämä. Niiden kannattaa siirtää geenejä tehokkaasti eteenpäin, joilla ei ole kykyä palkkatyöhön.

Vierailija
19/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mitä sitä kyselemään. Saat työttömyyskorvausta kuitenkin.

Tämä. Niiden kannattaa siirtää geenejä tehokkaasti eteenpäin, joilla ei ole kykyä palkkatyöhön.

Emä yllättyi siitä ettei minusta tullutkaan lääkäriä, vaikka hän oli kotiemä.

Vierailija
20/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen "kotirouva" väkisin, koska olen sairaseläkkeellä. On tää ihan jees, mutta käy myös tylsäksi. Sairastaminen ei kuitenkaan ole kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi