Hyvä haltijaa ilmestyy ja lupaa sinulle yhden ominaisuuden, mitä sinulla ei ole. Mitä pyydät?
Ei saa pyytää siis materiaa, vaan jotain itseen liittyvää.
Itse arsinoin lauluäänen ja kädentaitojen välillä ja valitsisin ehkä lauluäänen.
Kommentit (60)
Keskittymiskyky / yksityiskohtien huomaaminen. Asiantuntijatöissä ja diagnosoimaton keskittymishäiriö minkä seurauksena en huomaa esim. Tekstissä yksinkertaisia lauserakennevirheitä ja teen palautan asiakkaille itseni mielestä priimaa olevia töitä mitä vasta jälkikäteen tsekattua tajuan kaikki ne virheet mitä siellä on. Pomo huokailee kun mulle ei enää voi laittaa asiaa x ja y ja aina pitää olla tarkistamassa. Hävettää mutta mikäs teet. Kärsin tästä päivittäin ja osittain myös kollegat :D lukemisessa mulla ei ole ongelmaa ja luen paljon, mutta tekstintuotto ja yksityiskohtiin keskittyminen on ihan sula mahdottomuus.
Puuttuu niin paljon, että on vaikea valita. Mutta ehkä kuitenkin parempi terveys, kun näin vanhetessa on alkanut ilmetä kremppa poikineen. Tietysti olisi ollut jaloa ja ylevää toivoa jotain henkistä ominaisuutta, mutta yksineläjän pitää ajatella myös tulevaisuutta. Vaikka olisi miten jaloja ominaisuuksia, mutta ei pääse liikkumaan ja hoitamaan omia asioitaan, niin ei se jalous paljon naurata.
Vierailija kirjoitti:
Keskittymiskyky / yksityiskohtien huomaaminen. Asiantuntijatöissä ja diagnosoimaton keskittymishäiriö minkä seurauksena en huomaa esim. Tekstissä yksinkertaisia lauserakennevirheitä ja teen palautan asiakkaille itseni mielestä priimaa olevia töitä mitä vasta jälkikäteen tsekattua tajuan kaikki ne virheet mitä siellä on. Pomo huokailee kun mulle ei enää voi laittaa asiaa x ja y ja aina pitää olla tarkistamassa. Hävettää mutta mikäs teet. Kärsin tästä päivittäin ja osittain myös kollegat :D lukemisessa mulla ei ole ongelmaa ja luen paljon, mutta tekstintuotto ja yksityiskohtiin keskittyminen on ihan sula mahdottomuus.
Tämä! Tosin selvisi näin aikuisiällä aiemmin diagnosoimaton ADD.
Toivon, että pysyisin terveenä ja saisin rakastavan kumppanin, jonka kanssa perustaa perheen. Jos sairaus uusiutuu, lapsiperhearki on liian rankkaa terveydelle. :(
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen häntä kuin oravalla.
No nyt oli erikoinen. Mitä tekisit hännällä?
Hyvän onnen. Se ratkaisisi kaikki ongelmat.
Sellaisen kirjoituskyvyn, että sillä kirjoitettaisiin kansainvälisiä bestsellereitä ihan liukuhihnalta, ja joiden elokuvaoikeuksista koko Hollywood tappelisi
Kauniit tai edes normaalit kasvot
Kyky pärjätä 5 tunnin yöunilla ilman väsymystä, saisin niin paljon enemmän tehtyä.
Haluaisin olla vammaton. Aivovamma, puhevamma, liikuntavamma, ja varmaankin myös asennevamma...
Kyky anteeksiantoon.
Ei vaan taivu, vaikka pitäisi.
Haluaisin telekineettisen kyvyn, jolla voisin ratikan toisesta päästä pöllyttää jonkun kanssamatkustajan tukkaa.
Että häpeän tilalle tulisi itsen hyväksyminen ja kannattelu.