Hyvä haltijaa ilmestyy ja lupaa sinulle yhden ominaisuuden, mitä sinulla ei ole. Mitä pyydät?
Ei saa pyytää siis materiaa, vaan jotain itseen liittyvää.
Itse arsinoin lauluäänen ja kädentaitojen välillä ja valitsisin ehkä lauluäänen.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Selkeä puhetapa.
Pyydä suoraan nastahammasta.
Nää terveystoiveet... Mietin just onko hyvä terveys vain 1 toive vai pitääkö monisairaan valita yksi sairaus, jonka toivoisi paranevan?
Itsekuria
Auttais moneen asiaan kun olisi parempi itsekuri esim. siinä mitä syö ja mihin laittaa rahaa.
Nuoruus. Saisi slkaa alusta puhtaalta pöydätä. Voisi tehdä isot valinnat elämässä ihan toisin.
Selkeät ja hyvin erottuvat nänninpihat.
Mä kun en ole hyvä kielissä niin kielipäätä toivoisin.
Kiitollisuuden tunteen joka hetki
Terveys. Ja jos pitäisi valita yksi sairaus pois, niin migreeni pois, tuntuu että muut hankalatkin sairaudet ja vaivat kestäisin paremmin ilman kammottavaa, kroonistuvaa migreeniä, joka vaikuttaa ihan kaikkeen ja estää valtaosan normaalista tekemisestä.
Kyky pysyä rytmissä, kun soitan pianoa, jolloin voisin säestää itseäni, kun laulan. Laulaessa minulla ei rytmiongelmia ole, mutta soittaessani en vain pysy rytmissä.
Energiaa!
Energiataso on elämässä ratkaisevan tärkeätä. Mulla sitä ei ole enkä jaksa elää niinkuin haluaisin.
Selkeä puhetapa.