Minkä yliluonnollisen kyvyn haluaisit?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Antaisin kaikille niin paljon rahaa pankkitilille että kenenkään ei tarvitsisi käydä enää töissä!
Eli juuri kukaan ei esim. hoitaisi vanhuksia palvelutaloissa tai auttaisi kiukkuisia ja kivuliaita naisia synnytyksissä? Ketään ei kiinnostaisi tyhjentää meidän haisevia roskiksia jne?
Vierailija kirjoitti:
Kutistumisen taidon. Sitten muuttaisin asumaan jonkun naisen pikkuhousuihin ihailemaan ja nauttimaan naisen elämästä täysin siemauksin.
Senkin itsekäs satiainen! :D Eikö olisi tylsää, ettet siinä korkeintaan karvoja/karvattomuutta kutitellessasi näkisi naisen nautintoa ja kokisi sitä yhteyttä? Etkä saisi itse mitään vastapalveluksia?
Vierailija kirjoitti:
Pysäyttää tilanne. Siis aika.
Kyseessä ei varmaankaan ole still-kuva jostakin hetkestä? Kaikki/molemmat/hän jähmettyy liikkumattomaksi, mutta sinä et? No okei, ymmärrän kyllä mitä tarkoitetaan. Joku paras hetki ja tunnelma, jos siinä saisi lillua vaikka vartin pidempään, ei haittaisi yhtään. Kunhan hetken saisi itse valita. Kukaan ei toivo, että tuskallinen hetki pitkittyisi.
[/quote] oletko kuullut hypnoosista? Ei se ole yliluonnollista.[/quote]
Hypnotisoijan taidon omaavalta kuultua: hypnotisoitu ei tee mitään vastoin tahtoaan.
Hivenen ehkä tympeää jos hypnotisoitu on valmis jopa varastamaan tai tappamaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen terveys
Itse korjaisin seuraavasti: Toivoisin olevani kuolemaani asti terve. Tervekin kuolee, joko tapaturmaisesti tai vanhuuteen sisäelinten tullessa tiensä päähän.
mielestäni tuo ei ole yliluonnollinen kyky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen terveys
Itse korjaisin seuraavasti: Toivoisin olevani kuolemaani asti terve. Tervekin kuolee, joko tapaturmaisesti tai vanhuuteen sisäelinten tullessa tiensä päähän.
Minä kyllä mielelläni välttyisin mm. ihan perusflunssalta, influenssalta, migreeniltä, koronalta, kariekselta ym., jos vakavammat sairaudet unohdetaan kokonaan. Onko joku oikeasti niin terve, ettei koskaan ole ollut ikinä kipeä/sairas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysäyttää tilanne. Siis aika.
Kyseessä ei varmaankaan ole still-kuva jostakin hetkestä? Kaikki/molemmat/hän jähmettyy liikkumattomaksi, mutta sinä et? No okei, ymmärrän kyllä mitä tarkoitetaan. Joku paras hetki ja tunnelma, jos siinä saisi lillua vaikka vartin pidempään, ei haittaisi yhtään. Kunhan hetken saisi itse valita. Kukaan ei toivo, että tuskallinen hetki pitkittyisi.
tai sitten jos voisi jonkun onnettomuuden estää ajan pysäyttämisellä,miksei myös siksi ettei myöhästyisi jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen terveys
Minä kyllä mielelläni välttyisin mm. ihan perusflunssalta, influenssalta, migreeniltä, koronalta, kariekselta ym., jos vakavammat sairaudet unohdetaan kokonaan. Onko joku oikeasti niin terve, ettei koskaan ole ollut ikinä kipeä/sairas?
Esitit toiveen et kykyä. Kyky on jokin toiminnallinen asia.
Haluaisin oppia painamaan etusormella ja peukalolla täydellisen näköistä suklaa cacao papua sillä tavoin että se menee se cacao täysin jauhoksi.
Vierailija kirjoitti:
Että näkisin mörköjä.
vedät vaan eri päihteitä niin alkaa näkymään. Ei se sen yliluonnollisempaa ole,itse asiassa ihan maallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyvyn aivopestä kenet tahansa. Tekisi elämästä huomattavasti helpompaa ja voisi kokea, että on mahdollisuus aidosti vaikuttaa. :D
Eiks olis loppujen lopuksi aika tylsää jos muut olis pelkkä sims hahmoja ja olisit tavallaan ihan yksin?
Ei siis paljoa eroa nykyisestä.
Erich von dem Bussche-Ippenburg kirjoitti:
Haluan kuulla naisten ajatukset
ei ikinä et kestäisi
Haluaisin nähdä ja kommunikoida enkelien, henkien ja Jumalan ja Kristuksen kanssa. Jos sen lisäksi saa valita vielä, niin haluaisin pystyä aina välillä käymään taivaassa.
Röntgenkatse ehdottomasti.
Olisi kiva katella naisten kolmiota vai onko kiitorata vai posliini ja minkä kokoinen klitoris on milläkin naisella.
Säätää omia ruumiintoimintoja.poistaisin vaihdevuodet ja muutkin vaivat.
Tuskin sinua huvittaisi ihan reaalielämässä esiintyä teltta pystyssä 24/7 housut märkänä?