Minkä yliluonnollisen kyvyn haluaisit?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyvyn aivopestä kenet tahansa. Tekisi elämästä huomattavasti helpompaa ja voisi kokea, että on mahdollisuus aidosti vaikuttaa. :D
onko se yliluonnollinen kyky?eikö siihen riitä hyvät puheenlahjat?
No jaa, pystytkö itse ympäripuhumaan esimerkiksi naapurisi toimimaan täysin vastoin arvojaan (esimerkiksi esiintymään kanapuvussa työpaikkansa kokouksessa ja huutamaan; syökää kanaa, syökää kanaa!) tai pystytkö tarvittaessa puhumaan itsesi pressan puheille tai ilmaiseksi Indonesiaan?
Manipuloimaan pystyy toki johonkin saakka rahalla, kiristyksellä tai muulla vaihtamisen välineellä. Aivopesemisessä näitä ei tarvittaisi.
miten sen ajattelit itse käytännössä toteuttaa,yliluonnollisen aivopesun? Noita mainitsemiasi asioita en itse pysty tekemään mutta joku muu asiaan perehtynyt kyllä.
No koska kyky olisi yliluonnollinen, niin senkun sanoisi ihmiselle että tee näin. Esim. itseäni ei kyllä kukaan saisi esiintymään kanapuvussa töissä, vaikka olisi kuinka hyvät puhelahjat. Siihen tarvittaisiin niitä yliluonnollisia kykyjä.
Vierailija kirjoitti:
Teleportaatio ja näkymättömyys ovat varmasti kaksi hyödyttömintä supervoimaa, joissa on lisäksi lukemattomia ongelmia.
Kiitos kun vastasit kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyvyn aivopestä kenet tahansa. Tekisi elämästä huomattavasti helpompaa ja voisi kokea, että on mahdollisuus aidosti vaikuttaa. :D
onko se yliluonnollinen kyky?eikö siihen riitä hyvät puheenlahjat?
No jaa, pystytkö itse ympäripuhumaan esimerkiksi naapurisi toimimaan täysin vastoin arvojaan (esimerkiksi esiintymään kanapuvussa työpaikkansa kokouksessa ja huutamaan; syökää kanaa, syökää kanaa!) tai pystytkö tarvittaessa puhumaan itsesi pressan puheille tai ilmaiseksi Indonesiaan?
Manipuloimaan pystyy toki johonkin saakka rahalla, kiristyksellä tai muulla vaihtamisen välineellä. Aivopesemisessä näitä ei tarvittaisi.
miten sen ajattelit itse käytännössä toteuttaa,yliluonnollisen aivopesun? Noita mainitsemiasi asioita en itse pysty tekemään mutta joku muu asiaan perehtynyt kyllä.
No koska kyky olisi yliluonnollinen, niin senkun sanoisi ihmiselle että tee näin. Esim. itseäni ei kyllä kukaan saisi esiintymään kanapuvussa töissä, vaikka olisi kuinka hyvät puhelahjat. Siihen tarvittaisiin niitä yliluonnollisia kykyjä.
oletko kuullut hypnoosista? Ei se ole yliluonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ainoa supervoima/kyky, johon ei liittyisi myös merkittäviä potentiaalisia ongelmia olisi Maailman Paras Tuuri.
siellähän se on pohjanmaalla..😁
Kyky liikkua ajassa ja paikassa vapaasti. Kävisin katsomassa miten dinosauriit elivät ja miten ihmiskunnalle käy tulevaisuudessa. Ja monessa muussa ajassa.
Muodonmuutoksen. Se voisi olla hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Muodonmuutoksen. Se voisi olla hauskaa.
Ei se ole yliluonnollinen kyky. Muutan muotoani jatkuvasti liikutellessani raajojani.
Näkymättömyys. Tunkisin naapurin kämppään hänen mennessä kämppäänsä ja kiusaisin sitä tyyppiä sietämättömän paljon. Potkisin ja nipistelisin, ehkä jopa tappaisin..... no, ei sentään, henkiin se pitää jättää.... Olisin poltergeist... heittelisin sen tavarat seinille, tukistaisin tai yöllä kun se nukkuu leikkaisin sen hiukset tärviölle, ja ukolle piirtäisin pikku vulvan ottaan....
Vierailija kirjoitti:
Näkymättömyys. Tunkisin naapurin kämppään hänen mennessä kämppäänsä ja kiusaisin sitä tyyppiä sietämättömän paljon. Potkisin ja nipistelisin, ehkä jopa tappaisin..... no, ei sentään, henkiin se pitää jättää.... Olisin poltergeist... heittelisin sen tavarat seinille, tukistaisin tai yöllä kun se nukkuu leikkaisin sen hiukset tärviölle, ja ukolle piirtäisin pikku vulvan ottaan....
Pistelisin sitä neuloilla, kuiskailisin sen korvaan kaikkea sitä paskaa mitä se tänne jauhaa, haukkuisin sen tyttäret, kiusaisin sitä niin että se lähtis lanssilla lataamoon.
Ja paskoisin sen kämppään. Menisin pariin muuhunkin paikkaan paskomaan, tuuppaisin jonkun portaita alas , riehuisin niin kuin ne itse riehuvat....
Muuttua ihan miksi eläimeksi haluan, jopa sellaiseksi eläimeksi joka on jo kuollut sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Näkymättömyys. Kävisin salakuuntelemassa ja hyötyisin tiedoistani.
Itse ajattelin heti, että tämä sama kyky. Sitten mietin 3 sekuntia lisää ja päädyin siihen, että olen liian herkkä luonne tähän taitoon. Olisi todellinen taakka murehtia sitä, mitä kuulisi/näkisin ihmisten puhuvan/tekevän, kun luulevat, etten ole paikalla. Enkä uteliaisuuden vuoksi osaisi olla menemättä vakoilemaan... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietoisuus siitä, että toinen on tehnyt valintansa vain manipulointini seurauksena ei ilahduttaisi minua.
pertti62 kirjoitti:
Ennalta näkemisen kyky, ei tarvitsisi kauaa olla köyhä.
Kuinka kauas tulevaisuuteen haluaisit nähdä? Minä en ainakaan haluaisi ennalta tietää, että ihana ihastuminen tai tärkeä rakkaus päättyy tavalla tai toisella. Tai että tietäisin toisten menettämisen etukäteen sairauteen, tapaturman vuoksi tms. Enkä haluaisi tietää etukäteen myös oman kuolemani ajankohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Muuttua ihan miksi eläimeksi haluan, jopa sellaiseksi eläimeksi joka on jo kuollut sukupuuttoon.
Häiritsisikö etukäteen ajatus siitä, että kyseisenä eläimenä syöt kastematoja, hämähäkkejä tai koppakuoriaisia? Tai tapat itse oman ruokasi ja syöt silmätkin sen päästä kypsentämättä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritsisikö etukäteen ajatus siitä, että kyseisenä eläimenä syöt kastematoja, hämähäkkejä tai koppakuoriaisia? Tai tapat itse oman ruokasi ja syöt silmätkin sen päästä kypsentämättä? :D
Haluaisin että kyky on sellainen että silti säilytän oman kykyni ajatella :D että ne eläimen vaistot olisivat vaan jossakin siellä taka-alalla niin pystyisin vaikuttamaan siihen että rupeanko napsimaan ötököitä tai metsästämään ruokaa jonka popsin raakana.
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen terveys
Itse korjaisin seuraavasti: Toivoisin olevani kuolemaani asti terve. Tervekin kuolee, joko tapaturmaisesti tai vanhuuteen sisäelinten tullessa tiensä päähän.
Kyky kommunikoida kuolleiden läheisten kanssa
Parantajan lahjan. Olen eläkkeellä. Tekisin sitä ilmaiseksi auttamisen ilosta.
Veikkaan että joku taisi olla satiainen edellisessä elämässä