Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitteko totuuden? Kyse vaimosta, jonka mies pettää häntä

Vierailija
05.08.2022 |

Mies on siis todistetusti pettänyt vaimoaan vaimon äidin kanssa. Asian tietää useat henkilöt, mutta vaimo itse ei. Haluaisitko itse tietää totuuden vai elää mieluiten tietämättömänä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on erikoista sakkia.

Vierailija
22/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on vaan parempi olla itse hiljaa, sanomatta sanaakaan.

Kyllä se akka vielä huomaa, mikä tää rakas kullannuppumies on, joku kerta.

Ja mä sanon, että kun se akka saa selville, nii kauhee kolmiodraamahan siitä tulee.. ja silloin oot tosi iloinen siitä, että kuuntelit meitänsiinä, että älä missään nimessä sanallakaan mee puuttuu tuohon touhuun. Sä saat vielä muuten osas siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut, jotka tietävät, aikovat viedä jutun hautaan mukanaan.

-ap

Vierailija
24/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut, jotka tietävät, aikovat viedä jutun hautaan mukanaan.

-ap

Viisaasti tehty.

Vierailija
25/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kummoisia läheisiä jos tuollaista touhuavat.

Vierailija
26/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin syvää pettämistä sekä mieheltä että äidiltä että jättäisin kertomatta- se on niin sairas kuvio, että itse tekisin itsemurhan. Joten- älä kerro

Vierailija
27/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa kantaa tätä salaisuutta mutta en halua olla perheen rikkoja kun heillä on mukava elämä pintapuolisesti.

-ap

Ahdistukseen on saatavilla hoitoa. Suomessa on kattavat mielenterveyspalvelut. Käänny niiden puoleen. Elä ja anna toisten elää. Sekin helpottaa. Tsemppiä.

Vierailija
28/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta touhua.

Vierailija
29/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin syvää pettämistä sekä mieheltä että äidiltä että jättäisin kertomatta- se on niin sairas kuvio, että itse tekisin itsemurhan. Joten- älä kerro

Tätä juurikin mietin, että henki voisi lähteä joltakin tai useammaltakin vaikka pahimmassa tapauksessa. En haluaisi kantaa sellaista taakkaa.

-ap

Vierailija
30/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meni minullakin usko ihmisiin kun selvisi että kolme siskoani oli olleet sängyssä minun mieheni kanssa. Ihan pokkana kävivät kylässä niinkuin ei mitään olisi tapahtunut. Nuorempi siskoni oli käymässä meillä kylässä ja näki kun mieheni tuli saunasta pikkarit jalassa ja seuraavana päivänä kun olin töissä oli tullut meille ja sohvalla alkanut valittaa niskojaan ja pyytänyt miestäni hieromaan ja lopun arvaattekin, vanhempi siskoni tuli kyläilemään ja kun olin työssä oli päivällä alkanut puhumaan ettei ole koskaan saanut orkkua miehen kanssa ja pyytänyt miestäni hieromaan, joo ja kolmas sisko oli kännissä suoraan pyytänyt N..imaan isolla. Miten voi olla naiset niin kiimassa että pitää varattuja iskeä. Ja tämä tarina on taivahan tosi, valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan