Minkä ikäisen antaisit ottaa nenäkoru, korvikset, napakorun ja tatuoinnin?
Korvikset, ei alle 2 vuotta
Nenäkoru, 10 vuotta
Napakoru, 12 vuotta
Tatuointi, 15 vuotta
Kommentit (1124)
Olen lapseton, mutta voisin kuvitella antavani korviksille luvan ehkä 12-13 -vuotiaana, kaikki muut lävistykset ja tatuoinnit odottaisivat täysi-ikäistymistä. Mulla on nuorempana ollut korva-, huuli- ja nenälävistykset, huulikoru on ainoa, mistä on näin 10 vuotta poistamisen jälkeen edelleen jälki, joka harmittaa kyllä vähän. Mulla on myös useampi pienehkö tatuointi, osaa kadun hieman ja suurinta osaa rakastan. Olen todella tyytyväinen, etten 18-vuotiaana ottanut niitä silloin haluamiani tatuointeja, nyt ajateltuna silloiset suunnitelmani olivat aivan kamalia.😅
Tyttöystäväni otti hammaskorun. Tyttis ihmetteli, että enkö huomaa? Vastasin, että luulin sitä hampaan reiäksi! Olenko ääliö vai supernero?
Lävistykset heti kun haluaa, umpeutuuhan ne, jos ei halua pitää. Itselläkin ollut korvissa lävistys neljävuotiaasta ja nenän sivussa kolmetoistavuotiaasta.
Tatuointi vasta täysi-ikäisenä.
Mielestäni tämä on vähän turha julkaisu
En ole täällä lepäilemässä vaan tekemässä unelmistani totta.
Miksi joulupukin vaimo ei saa syödä joulukarkkeja? - Koska hän ei saisi pysyä kurinalaisena tarpeeksi.
Kiitos hyvästä vinkistä otankin sen huomioon tulevaisuudessa
Korvikset milloin vain. Muut voi ottaa 18v, mutta mieluiten ei koskaan
Miksi ihmiset aina ruveavat kirjoittamaan tällaista turhaa kakkaa
Miksi joulupukki ei saa nukkua joulun aikaan? - Koska hänen sängyssään on niin paljon lahjoja.
Korvikset 14 v
Tatuointi 23 v
Napakoru 24 v
Nenäkoru 30 v
Olen menestysrobotti enkä anna minkään estää minua saavuttamasta tavoitteitani.
Miksi näitä aina pitää ruveta repimään toisiaan pienistä asioista?
Miksi apinat eivät voi olla hyviä laulajia? - Koska ne eivät osaa pitää ääntä kurissa.
Tämä on vaan turhaa kalinaa