Minkä ikäisen antaisit ottaa nenäkoru, korvikset, napakorun ja tatuoinnin?
Korvikset, ei alle 2 vuotta
Nenäkoru, 10 vuotta
Napakoru, 12 vuotta
Tatuointi, 15 vuotta
Kommentit (1124)
Korvikset, ei alle 5 vuotta
Nenäkoru, 12 vuotta
Napakoru, 14 vuotta
Korvikset 12v. Muut hankkikoon täysi-ikäisenä omilla varoilla. Tatskat ovat rumia.
K18 KAIKKI MEIDÄN HUUSHOLLISSA EI MITÄÄN GOOTTIEN LÄVISTYKSIÄ KATSELLA! SE ON VIERON TIE HETI KUN OTTAA JOTAIN
Aikuisena voi ottaa mitä haluaa, toivon ettei normikorviksia enempää toki silloinkaan. Sitä ennen ei mitään.
Annan ottaa kaikki nuo heti kun lapsi niin haluaa sillä meillä on käytössä vapaa kasvatus
Jos jalat ovat oman pöydän alla, itsensä elättää ja omillaan ottaa, ei asia minulle kuullu.
Korvikset, kun itse haluaa.
Muut lävistykset harkinnan mukaan, mutta olihan tuo peruskoulu hyvä olla jo takana.
Muut päättää itse, kun on 18 vuotias.
Miksi: Lävistyksistä ilman venytystä (joka yleisimmin muuten korvissa) pääsee itse aikuistuessaan helposti eroon ottamalla korun pois.
Tatuointi vaatii jo harkintaa enemmän kuin kiva muotikuva (muistatko esim. nuorien ottamat tribaalita aikanaan) niin toivon, että sellaista 18 vuoriaalta löytyy jo syy-seuraussuhteen kehittyessä enemmän kuin yläasteikäiseltä. Täysi-ikäinen kuitenkin päättää itse asioistaan, vaikka sitten hankkisi tatuoinnin naamaansa niin kotiin saa tulla.
Uskon kuitenkin, että lapsi tyytyy korvakoruihin, koska niitä ei vielä 7lk ole.
klitoriskoru 16v