Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärä numero! Millainen puhelu oli, kerro!

Vierailija
05.08.2022 |

Oletko joskus saanut ns. väärä numero -puhelun? Tai oletko itse soittanut väärään numeroon? Mitä sitten tapahtui, jatkuiko puhelunne kuitenkin?
Monesti puhelin vaan laitetaan kiinni tai pyydetään anteeksi. Kerro, jos sinulla on muita kokemuksia asiasta.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 15 vuotta sitten oliko se niin että ensin tuli txtviesti, johon vastasin, että se taisi tulla väärään numeroon jonka jälkeen tyyppi soittikin minulle. Mukava samanikäinen nuori mies. Sen jälkeen hän soitteli aina välillä ja kyseli kuulumisia. Harmi kun ei koskaan nähty.

Vierailija
42/48 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen soitti ja kysyi että olenko koskaan ollut cityn chatissa ja muistanko tietyn nikin? Olin kuulemma saman niminen ihminen. Se jos mikä oli väärä numero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten tarvitsin hieman apuvoimia erääseen hommaan. Muistui mieleen lähellä asuva hyväkuntoinen mies. Vaimon puh.no oli minulla, joten soitin siihen. Hän kertoi, että mies tulee kotiin myöhemmin, mutta hän antaa miehen numeron, jotta voin soittaa suoraan hänelle.

Yritin soittaa ja kun ei vastannut, lähetin tapani mukaan perään tekstiviestin asiastani. Jonkin ajan kuluttua sain tekstiviestin, jossa täysin vieras henkilö kohteliain sanakääntein pahoitteli, että hän ei taida pystyä auttamaan ja hän taitaakin olla väärä henkilö (olin aloittanut viestini tyyliin "Hei Matti") Olin saanut väärän puhelinnumeron. "Matin" vaimo pahoitteli muistaneensa ulkoa yhden numeron väärin.

Vierailija
44/48 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisin: työpuhelimeen soitti väärä numero "teille on tulossa puhelu kuurolta henkilöltä" ja keskusnainen välitti vastaukseni tälle soittajalle.

Surullisin: muistisairas isovanhempi soitti minulle kun tavoitteli isääni, ei muistanut enää yhtään kuka olin. :(

Vierailija
45/48 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin lapsena soittaa mummolaan ja luulin että pappa vastasi puhelimeen. Onnessani selitin että voisin tulla teille yöksi, mutta kun tajusin että eihän se ollutkaan pappani vaan joku tuntematon ukkeli, aloin itkemään ja naurava vanhempani tuli lopettelemaan puhelun.

T: trrrrrraumat vuodelta 1989

Vierailija
46/48 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita virhepuheluja tuli lankapuhelinten aikoina, ei edes muista enää yksityiskohtia.

Minä toivon, että saisin joskus kännykkääni virheviestin. Ihan oikeesti, tulisi vaihtelua välillä niin yksitoikkoiseen elämään. Ps. Osaan kyllä olla tarkkana, että mihinkään "muka" pankkien, postin, tms. huijauksiin en vastaisi.

Tarkoitan vaan että joku laittaisi vaikka ns. hellittelyviestin, vaikkei minulle siis olisikaan tarkoitettu. Ihan oikeasti näin ajattelen.

Vierailija
47/48 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehkä 15v. Joku keski-ikäinen mies soitti ja kysyi vähän epävarmalla äänellä: Onks tää se thaihierontapaikka?

Vierailija
48/48 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puhelinvaihteessa töissä. Ei ollut Nokia, mutta käytän sitä esimerkkinä.

- Nokia hyvää päivää good afternoon

- No se on Timppa täältä operaattorilta X hyvää päivää! Soittelen tässä tällaisella kivalla asialla, sinulle olisi nyt tarjolla nopeampi netti ja kanavapaketti ja ---

- Heh, tää on täällä vaihteessa, nyt meni hyvät myyntipuheet hukkaan. :)

- Ai on? Minne mä soitin?

- Tänne Nokialle tuli.

- Oho! Sanohan Ollilan Jormalle terveisiä!

- Nyt ei pysty, ei hän ole ollut enää moneen vuoteen meillä töissä.

- Ai hitsit! No mut hyvää päivänjatkoa sulle!

- Juu hyvää päivänjatkoa sullekin! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan