Nainen, saako vaginasi erogeeniset pisteet seksissänne ansaitsemaansa huomiota?
Naisella on vaginassaan itse asiassa monta pistettä, joiden kautta hän voi saada voimakasta nautintoa ja jotkut jopa orgasmeja. Tuntuu, että asiasta ei ole kovin paljoa edes tietoa, ja monien faktatieto on vain, että emätin on täysin tunnoton. Tässä yksi juttu, jossa tässäkään ei ole kaikkia nautintopisteitä, kuten vaginan ja peräsuolen välissä oleva.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/oletko-kuullut-nautinnollisesta-a-p…
Kohdunkaulan molemmin puolin on eri nautintopisteet, tässä esitellään vain a-piste (ihan siellä vaginan pohjassa olisi myös p-piste. Nämä kirjaimet tulevat sanoista anterior ja posterior, kohdunkaulan edessä ja takana olevat pisteet). Nämä pisteet eivät valitettavasti löydy aina ihan noin vain, jos ei ole just yhteensopivat vehkeet, mutta harjoittelulla ja esim. miehen sormien tai lelujen avulla saattaa alkaa sujua. Vaginan sisäisten pisteiden toimiminen vaatii ymmärtääkseni varsinkin ennen niiden löytymistä jotta löytyisivät ensimmäisen kerran aika voimakasta kiihotustasoa. Eli rypyt rakkaudessa voivat ilmeisesti estää tämän ilon. Voi olla eri juttu sitten kun niitä on tottunut käyttämään. Jotkut naiset ovat kertoneet saavansa todella voimakkaita orgasmeja näiden pisteiden kautta.
Mutta usein miehet eivät välttämättä jaksa keskittyä koko asiaan. Kuinka on teillä? Varmasti kannattaa ainakin etsiä ja kokeilla! Jos tähän asti vain miehesi on saanut erityisiä seksihoitoja, niin nyt on varmasti sinun vuorosi, etkä anna miehelle mitään spesiaalia ennen kuin hän on vakavasti yrittänyt löytää jonkun noista pisteistäsi! :) Stimulaatiota voidaan varmastikin tarvita vähintään yhtä kauan, kuin sinä olet antanut ehkä suuseksiä miehellesi.
Mun syväpisteeni löytyi miehen aika voimakkaan sormityöskentelyn kautta, ollessani hyvin kiihottunut.
Kommentit (94)
Ei ole mitään pisteitä, vaan kyse on klitoriksen näkymättömistä osista. Minä en tykkää perinteisestä yhdynnästä juurikaan, koska olen kokenut seksuaalista väkivaltaa. Pidän enemmän anaaliyhdynnästä. Ei kannata tyrkyttää omia mieltymyksiä liikaa muille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään pisteitä, vaan kyse on klitoriksen näkymättömistä osista. Minä en tykkää perinteisestä yhdynnästä juurikaan, koska olen kokenut seksuaalista väkivaltaa. Pidän enemmän anaaliyhdynnästä. Ei kannata tyrkyttää omia mieltymyksiä liikaa muille.
Ei mutta saahan aiheesta keskustelun aloittaa. Kuinka moni meistä edes tietää noista pisteistä mitään?.. onhan se tavallaan sääli, jos ne valtaosalla naisista jää ikuisesti täysin käyttämättä.
Aika paksua väittää, ettei ole mitään erogeenisia pisteitä. Jokaisen miehen löydettävissä naisensa pillusta, jos uhraa aikaan sormettamalla etsimään mistä saa naisen pillun kiimaan. On myös ihan tutkittu ja tunnettu juttu jo vuosikymmeniä, eikä mikään uusi keksintö.
Sanoisin näin, että haluaa naiselleen oikein voimakaat orgasmit nuolessa täytyy miehen opetella miten g-pistettä ja muita pisteitä hyväillään. Naiset ovat toki yksilöitä, mutta vaimoni ei ole saanut koskaan orgasmia pelkästään klitorista nuolemalla. Yhden synnytksen jälkeen ei jostain syystä halunnut sormia pillun sisään, ainoastaan klitoriksen sormetusta ja nuolemista. Mutta halusi ja sai aina orgasmit sen jälkeen kohtuu helposti yhdynnöissä. Tilanne kumminkin palautui entiselleen kohtuu nopeasti.
Ei kai pisteiden nimeäminen poissulje sitä etteivätkö ne voisi olla osa laajaa klitorista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta saahan aiheesta keskustelun aloittaa. Kuinka moni meistä edes tietää noista pisteistä mitään?.. onhan se tavallaan sääli, jos ne valtaosalla naisista jää ikuisesti täysin käyttämättä.
Ja kaikki aika ja energia menee vain miehiä tyydytellessä. Vaikka itsellä olisi sisällä sellaiset ihmenappulat. Varsinkin tuo a-piste tuo monille ilmeisesti tosi voimakasta nautintoa ja voi olla helpommin löydettävissä kuin G-piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki aika ja energia menee vain miehiä tyydytellessä. Vaikka itsellä olisi sisällä sellaiset ihmenappulat. Varsinkin tuo a-piste tuo monille ilmeisesti tosi voimakasta nautintoa ja voi olla helpommin löydettävissä kuin G-piste.
Voi hyvä ihminen. Lopeta sitten se miehen tyydyttely ja ala vaatia niitä sormia pisteille. Niin helppoa se on eikä tarvi täällä valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin näin, että haluaa naiselleen oikein voimakaat orgasmit nuolessa täytyy miehen opetella miten g-pistettä ja muita pisteitä hyväillään.
Älä sano. Olet väärässä. Yleistäminen on vaarallista, vaikkakin täällä on ihan joka päiväistä.
Mun ei tarvitse joskus edes työntää sormea sisään, kun nainen saa. Ja saakin kunnolla. Pelkkä kiusottelu siis riittää. Joten puhu vaan omasta vaimostasi, äläkä naisista.
Olisi paljon toivottavampaa, että naiset itse tietäisivät nämä pisteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin näin, että haluaa naiselleen oikein voimakaat orgasmit nuolessa täytyy miehen opetella miten g-pistettä ja muita pisteitä hyväillään.
Älä sano. Olet väärässä. Yleistäminen on vaarallista, vaikkakin täällä on ihan joka päiväistä.
Mun ei tarvitse joskus edes työntää sormea sisään, kun nainen saa. Ja saakin kunnolla. Pelkkä kiusottelu siis riittää. Joten puhu vaan omasta vaimostasi, äläkä naisista.
Pelkkä kiusoittelu riittää? Siis kaikilla naisilla vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten viitsinyt kopioda myös sitä seuraavaa lausetta?
Vierailija kirjoitti:
Aika paksua väittää, ettei ole mitään erogeenisia pisteitä. Jokaisen miehen löydettävissä naisensa pillusta, jos uhraa aikaan sormettamalla etsimään mistä saa naisen pillun kiimaan. On myös ihan tutkittu ja tunnettu juttu jo vuosikymmeniä, eikä mikään uusi keksintö.
Sanoisin näin, että haluaa naiselleen oikein voimakaat orgasmit nuolessa täytyy miehen opetella miten g-pistettä ja muita pisteitä hyväillään. Naiset ovat toki yksilöitä, mutta vaimoni ei ole saanut koskaan orgasmia pelkästään klitorista nuolemalla. Yhden synnytksen jälkeen ei jostain syystä halunnut sormia pillun sisään, ainoastaan klitoriksen sormetusta ja nuolemista. Mutta halusi ja sai aina orgasmit sen jälkeen kohtuu helposti yhdynnöissä. Tilanne kumminkin palautui entiselleen kohtuu nopeasti.
Minä kirjoitin, ettei ole mitään a ja g pisteitä, vaan ne alueet ovat klitoriksen kiihottamista. Se on tieteellinen fakta mutta kaikenlaiset hömppälehdet vielä niistä puhuvat. Korjasin siis vain faktan kohdilleen. Pisteitä on turha etsiä tietyistä paikoista, kun en ovat eri naisilla eri kohdissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai pisteiden nimeäminen poissulje sitä etteivätkö ne voisi olla osa laajaa klitorista?
Ei sulje, mutta pikkasen harmittaa noiden hokeminen, kun sellaisia ei edes ole. Turha niitä on opastaa löytämään jonkun kaavakuvan perusteella, joka muutenkin on ihan päin prinkkalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä ihminen. Lopeta sitten se miehen tyydyttely ja ala vaatia niitä sormia pisteille. Niin helppoa se on eikä tarvi täällä valittaa.
Ai tästä ei saa täällä puhua, vaikka paljon turhemmista asioista puhutaan 30 sivua??.. ei ollut kysymys minusta nyt, vaan haluan aiheesta keskustelua yleisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulje, mutta pikkasen harmittaa noiden hokeminen, kun sellaisia ei edes ole. Turha niitä on opastaa löytämään jonkun kaavakuvan perusteella, joka muutenkin on ihan päin prinkkalaa.
Ei voi kokeilematta tietää, mitä löytyy tai ei löydy. Monet löytää pisteensä vasta vähän vanhempana. Jotkut taas nuorempana. Yks mun tuttu tyttö sai g-pisteorkun jo eka yhdynnässään.
Tutkijat eivät edes tiedä liittyvätkö ne klitoriksen hermotuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kylläkin just se juttu, mihin sitä miestä seksissä tarvitaan. Naisen nautintopisteet on niin pahasti piilossa verrattuna miehen vastaaviin, että ei voi verrata. Plus että ei miehetkään kaikkea voi itse itselleen tehdä. Jos voisivat, niin eivät olisi naisten perään.
Ap on oikeassa. Jos mies saa naiselta eturauhashierontaa, syväkurkkua ja anaalia, niin kyllä silloin pitää miehenkin nähdä vaivaa ja etsiä tapoja tuottaa naiselle monipuolista nautintoa. Jos taas on pelkkää perus suuseksiä ja yhdyntää, niin ei oikein voi vaatimalla vaatia mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä nimiä tarvitaan mm. juuri siihen, että noita pisteitä osataan etsiä. Kaikki naiset ei taida olla samaa mieltä siitä, että asiassa ei olisi mitään yhdenmukaisuutta, jota voidaan kuvailla sanoin tai kuvin. Toki ne voivat sijaita Joillakin ihan jossain muuallakin, mutta näiden kaavioiden avulla päästään edes alkuun jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kylläkin just se juttu, mihin sitä miestä seksissä tarvitaan. Naisen nautintopisteet on niin pahasti piilossa verrattuna miehen vastaaviin, että ei voi verrata. Plus että ei miehetkään kaikkea voi itse itselleen tehdä. Jos voisivat, niin eivät olisi naisten perään.
Lässyn lässyn. Jos kalu sinne löytää, niin löytää dildokin.
Ala vaan etsimään, äläkä ulkoista kaikkea miehelle.
Vaimoni on syntynyt siitä onnellisten tähtien alla, että olen hyväillyt hänen pillunsa kiimapisteitä ja nuollut klitorista viikoittain yli 40 vuotta, siis joka viikko, poislasken synnytysten jälkeisen muutamat viikot. Olen lähinnä etsinyt pisteet itse, ei kohdat, millä saanut hänet parhaiten kiimaan ja saamaan orgasmeja. Enkat vuosikymmenet orgasmit laukaistiin esileikkien jälkeen yhdynnöillä enimmäkseen vaimon halusta. Itse asiassa kaikki orgasmit on aina annettu siten miten vaimo on milloinkin halunnut. Toki edgetyksiä ei lasketa mukaan, ne on vedätetty minun päätäntävallassani omalla riskilläni.
Naisen pillua on siitä helppo lukea, että kun se hamuaa malttamatta sormia alkaa se olemaan kiimassa.