Katson frendejä taas. Toi Rachel on kyllä hirvee!
Onko tämä se legendaarinen prinsessa? Koska nätti, saa anteensi itsekeskeisen, lapsekkaan, manipuloivan ja itsekkään luonteensa?
Ja silti toinen on muka yltympäri rakastunut.
Kuka olisi ärsyttävämpi "kiva" fiktiohahmo?
Kommentit (35)
Vuosienkin jälkeen olen edelleen sitä mieltä että Rossin olisi pitänyt muuttaa Iso-Britanniaan vaimonsa luo. Minä olisin.
Vierailija kirjoitti:
Vuosienkin jälkeen olen edelleen sitä mieltä että Rossin olisi pitänyt muuttaa Iso-Britanniaan vaimonsa luo. Minä olisin.
Saiko ross ja rachel vauvan ton avioliiton jälkeen vai ennen sitä? Mä en muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiko ross ja rachel vauvan ton avioliiton jälkeen vai ennen sitä? Mä en muista.
mitä väliä? Benin huoltajuutta joka tapauksessa tulee hakea Britanniasta käsin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa elämässä ei olisi toi ryhmä pysynyt kuukauttakaan kasassa kun sen verran ilkeitä ovat toisilleen.
Oikeassa elämässä ihmiset pysyvät parisuhteissa, vaikka toinen osapuoli hakkaa mustelmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki noista ovat hymyssä suin kommentoineet kuinka Monica oli nuorena läski ja se taitaa olla heidän ikuinen vitsinsä. Tosi ihania ystäviä.
Mua häiritsee, ettei Monican iho roiku lainkaan, vaikka on laihtunut niin paljon. Epärealistista.
Nuorena kun laihtuu, niin iho vielä jaksaa palautua.
Mikä hemmetin Rakhel? Oliko se se hahmo jota se ruma Jennifer An4l_ston näytteli?
Mä en tykännyt Frendeistä enkä tykkää vieläkään. Sama juttu Seinfeldissä.
Amerikkalaisissa leffoissa ja sarjoissa se meininki vaikuttaa usein raadolliselta, kilpailunhaluiselta ja huumori on ilkeää.
Amerikassa on järkyttävä kiusauskulttuuri. Esim. jos joku ei sovi joukkoon niin hänestä sanotaan "he/she was not bullied enough in school".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon alkanut katsomaan Frendejä ihan alusta ja täytyy sanoa, että ne kaikki on ihan hirveitä toisilleen. Oikeassa elämässä ei olisi toi ryhmä pysynyt kuukauttakaan kasassa kun sen verran ilkeitä ovat toisilleen.
Oletko katsonut koskaan Seinfeldiä? Siinä vasta "ystävällinen" kaveriporukka (mutta just siksi mun makuun) :D
Mä en jostain syystä silti ärsyynny Seinfeldista. Kun siinä kaikki on reilusti mulkei, ei luvatakaan että näiden kans kuka vaan haluisi hengata. Mut tää on vaan mun mielipide :D ap
Tai sitten se sarja, jossa on 2 homomiestä ja 2 naista. Nekin on aika ilkeitä toisilleen. En muista sarjan nimeä, mutta toinen naisista taisi olla Grace
Mun mielestä Ross on paljon pahempi. Kun kävi pettämässä Rachelia siinä we were on a break-keississä, ei kunnolla pyytänyt edes anteeksi Eikä yrittänyt hyvittää sitä. Raivosi ja huusi vaan koko ajan WE WERE ON A BREAK!!! Muutenkin jotenkin mieslapsi. Rachel on ihan symppis, vaikka toki vähän prinsessamainen.
Oho, instagymikissalla on ollut vähän kuvaamista tänään kun on tänne ennättänyt tuottamaan influensserin sisältöä.
Tottakai mediaan halutaan wokeentuvia (heihin oikeat manipuloijat iskevät ensiksi) kumihuulisia, kumitissisiä tatuoituja poniperseisiä influenssereita. Tulen kyllä nauttimaan kun lähivuosina tämä " suositun ideaalinaisen" malli on has been.
Ihmiset jotka ovat syntyneet älypuhelinten olemassa olon aikaan ovat jo liian rasittavia heitä vanhemmille ihmisille just joille on Fast Show etc. Brittihuumorit tuttua, ysäri ja millenium.
Eikö piloille hemmoteltu prinsessa, joka joutuu vähitellen kasvamaan kohtaamaan arkielämän realiteetit, ollut koko roolin pointti?
Aika hirveähän sekin on, ja mustasukkainen kontrollifriikki myös älä unohda! -ap