Onko ihan kauhean noloa mennä kesähäihin birkenstockeissa?
Mulla ei ole mitään korkkareita ja oon juossu kaikki tän tuppukylän kaupat läpi eikä löydy!
Mekkona mulla olisi a-linjainen lyhythihainen mekko polven korkeudelle, pitkät hiukset kiharoilla puoliksi kiinni ja huoliteltu juhlameikki. Ohuthihnainen kullanvärinen pikkulaukku.
Eli suht rento kokonaisuus ja on kolmekymppisten ystävieni häät tiedossa joten ei mitään pönötysjuhlia odotettavissakaan. Tietenkin haluaisin kauniit korot laittaa jalkaan mutta tyhjästä on paha nyhjäistä :/
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Hääparia pitää kunnioittaa, joten jätäthän myös
silmälasit, kyynärsauvat, kävelykepit, rollaattorit, pyörätuolit yms. rumat apuvälineet kotiin.
Hammasproteeseista ja lasisilmistä puhumattakaan.
Mun mielestä on noloa. En laittaisi. Ei kuitenkaan tarvi olla korkkarit. Tennarit tai ballerinat on myös ok.
Eikö sulla ole siistejä tennareita, jotka voisit laittaa mekon kanssa, tai eikö teidän tuppukylästä löydy niitäkään? Ehtisit varmaan vielä tilata sopivat kengät vaikka HM:n verkkokaupasta.
Kuva ois kiva. Löytyy meinaa kaikenlaisia malleja ko. merkiltä.
Onko ne häät jo niin lähellä, ettet enää ehdi sieltä tuppukylästä isompaan kaupunkiin kenkiä ostamaan? Jos on, niin miten ihmeessä havahduit vasta viime tingassa siihen, ettei sulla ole juhliin sopivia kenkiä?
Vierailija kirjoitti:
Hääparia pitää kunnioittaa, joten jätäthän myös
silmälasit, kyynärsauvat, kävelykepit, rollaattorit, pyörätuolit yms. rumat apuvälineet kotiin.
Jos nämä eivät ole välttämättömiä, niin kyllä voisi mielummin jättää kotiin. Eivät ole todellakaan kauniita ja ovat juhlissa usein tielläkin. Juhlat kuitenkin kestävät vain muutaman tunnin.
Näitä kommentteja kun lukee ulkosuomalaisena Ymmärtää paremmin Pirkko Arstilan tuohtumista ihmisten pukeutumisesta 🤭🤭
Meidän tuppukylästä on lähimmälle Tokmannille matkaa 40 kilsaa, Halpa-Halliin taitaa olla enemmän ja Kärkkäiselle noin sata. Yksien kenkien takia en lähtisi ajelemaan niistä yhteenkään.