Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omien vanhempien vanhuus

04.08.2022 |

Pohdittiin tässä sellaista miehen kanssa että kun kumpienkin vanhemmat hoitaa lapsenlapsia. Joita on minun sisaruksillani yht yli kymmenen ja miehen siskolla yksi. Niin onko kohtuullista että emme sitten kun aika koittaa osallistu vanhojen vanhempiemme hoitoon vaan nämä lapsiperheelliset jotka on lapsia mummolaan rahdanneet hoitoon hoitaa sitten vanhukset.
Mielestäni tällainen järjestely on oikeudenmukaisin koska sisarukset on saaneet hoitoapua ja taloudellista apua vanhemmiltamme.

Molempien vanhemmat on jo kohtuu iäkkäitä ja hoito asiat tulee kuvioihin 5-10v sisällä.
Minä ja miehenikään ei myöskään tarvita ikinä lasten hoito apua sillä emme halua emmeäökä voi saada lapsia.

Kommentit (20)

1/20 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
2/20 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, Silppu-Emiliahan se täällä tuoreimmalla nimimerkillään trollailee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/20 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
4/20 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teillä ei ole lapsia eikä tulekaan.

Vierailija
5/20 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata uskoa mihinkään, mitä tämä kirjoittaja kertoo. Hän on vuosikaudet kirjoittanut tänne vaikka mitä keksittyjä tarinoita muka omasta elämästään, yksityiskohdat vain vaihtuvat.

6/20 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsia, emme halua niitä emmekä voisi niitä edes saada.

Vierailija
7/20 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos googlaa Punaisen talon varjossa, löytää ulislaudalta ketjun tästä bloggaajasta.

8/20 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
9/20 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minusta omista vanhemmista hoitaminen ole mikään työsopimus, jossa lasketaan tarkkaan kuinka paljon itse saa takaisin. Jos vanhemmat ovat olleet täysin jotain hulttiovanhempia niin ymmärrän, että vanhana ei pahemmin kiinnosta hoitaa, mutta en minä ainakaan muuten lähtisi välttelemään omaa osuuttani vanhempien hoidosta vaikka toiset olisivatkin saaneet enemmän apua lasten vuoksi.

10/20 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minusta omista vanhemmista hoitaminen ole mikään työsopimus, jossa lasketaan tarkkaan kuinka paljon itse saa takaisin. Jos vanhemmat ovat olleet täysin jotain hulttiovanhempia niin ymmärrän, että vanhana ei pahemmin kiinnosta hoitaa, mutta en minä ainakaan muuten lähtisi välttelemään omaa osuuttani vanhempien hoidosta vaikka toiset olisivatkin saaneet enemmän apua lasten vuoksi.

Miten tällaisessa tilanteessa toteutuu tasa-arvo.

Vierailija
11/20 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lellulellu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tällaisessa tilanteessa toteutuu tasa-arvo.

Tasa-arvon ei tarvitse olla tasaista kaikille.

Vierailija
12/20 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen? Vai etkö lukenut/osaa?

Vierailija
13/20 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset.

14/20 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käytännössä meidän pitäisi täällä saatujen mielipiteiden mukaan osallistua vanhojen vanhempien hoitoon samassa määrin kuin sisaruksemme jotka on saaneet vanhemmilta taloudellista ja lastenhoito apua. Tasa-arvo ei myöskään tarkoita kaikkien kohdalla samaa asiaa. Voi apua. Ja mun siskot on just sellaista porukkaa kuin nämä kommentoijat. Voit olla hankalat ajat edessä

Vierailija
15/20 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä hassu täti, kun sen tunnistaa aina jo otsikosta, vaikka nimimerkki vaihtuu.

Vierailija
16/20 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ovat iäkkäät vanhemmat?

17/20 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä ovat iäkkäät vanhemmat?

Miehen isä on 71 mun vanhemmat 66 ja 65 anoppi on vasta 58

Vierailija
18/20 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle ihmissuhteet kaupankäynnin väline?

19/20 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle ihmissuhteet kaupankäynnin väline?

Muut ihmiset on minulle täysin merkityksettömiä ellen pääse hyötymään heistä.

Vierailija
20/20 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mailma on ajat sitten mutunut.Kun seraa lhiö ja sen ihmisiä.Istahtaa puiston penkille vanhuksen viereen.Hänet on hylätty,jätetty yksin. Koska sairaudet astunet elämän ja raha sen myötä kaventunnut. Aikuiset lapset soitaa joskus hätäisesti Kiire,ei kerkiä käydä on palaveit,ylityöt ja teinit vietävä treeneihin tai ulkomaan matkalle,jotta heidän elämä avartuu,lisää kotihoidon käyntejä vaan.Ei keritä tulla nyt. jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi