Hyvä gynekologi Seinäjoelta? (Naispuolinen)
Suosittele omaasi. Mitä maksaa tutkimuskäynti suurin piirtein (esim. ehkäisyaiheinen tai papa tms.)
Kommentit (30)
Ottaa vastaan Terveystalolla, mm. Seinäjoella. Onko kellään kokemuksia? Varasin juuri ajan hänelle.
Lääkäritalolla vain Iiris Terävä ja Outi Laajalahti ottivat vastaan uusia potilaita ja aikoja sai vasta yli kk:n päähän...
Minulla on aika varattuna samaiselle gynekologille. Millainen hän oli? Muutkin, jos on kokemuksia, niin kertookaahan toki:)
Ei lääkärin hyvyyttä tai huonoutta voi arvioida sillä perusteella, kuinka ystävällisesti hän juttelee tai kuinka kovakouraisesti hän tutkii!
Lääkärin tehtävä on tutkia potilasta, löytää terveyteen vaikuttavia vaivoja sekä parantaa ja ennaltaehkäistä niitä. Väitän, että palstan mammat eivät pysty laittamaan lääkäreitä "hyvyysjärjestykseen" näillä perusteilla.
Lääkäritalolla Seinäjoella. Kokemuksia kellään?
Luin tuon kommentin tuosta hyvästä, mutta tökerösti puhutusta lääkäristä.Minusta todella hyvä lääkäri kohtelee potilaita kunnioittavasti, eikä heitä turhan takia itketä,mutta eikös pohjalaaset yleensäkin sano suoraan, liian suoraan ja kipeästi.
Tiedättedekö ketän yhdyntäkipuihin erikoistunutta gyneä? Mieluiten naispuolinen. Asiallisia vastauksia kiitos!
Samaa mieltä. Aivan kammottava lääkäri. Itkien sai lähteä vastaanotolta
samaa mieltä asiasta, tunnisti mahdollisen endimetrioosin, jota muut eivät ole tunnistaneet.
kyllähän se niin on, että vaikka lääkäri olisi kuinka hyvä niin hän voi saada mylös paljon pahaa aikaan sillä ettei osaa ihmisten kanssa toimia. Täytyy muistaa että terveydenhoitoalan ihmiset ovat myös asiakaspalvelijoita.
Gynejen nimiä en Seinäjoelta muista, mutta yksi hyvin pätevä lääkäri, Eeva Korpi-Hyövälti on jäänyt mieleen siksi että moni odottava äiti itki vastaanotolta tultuaan. Lääkäri kyllä sanoi kaikille ihan asiasta ja oli oikealla asialla, mutta ilmaisee asiat niin tökeröllä tavalla ettei uskoisi..
Monilla on käyty eri asioista, mutta tämä lääkäri kuuntelee asiakasta ja on todella taitava.
naispuolisia haluat, seppo Varpuluoma jos mieskin käy.
Hinnoista en osaa sanoa, mutta eiköpä nuo Lääkäritalon hinnoista löydy.
huippu, mutta en tiedä ottaako uusia potilaita.
Seppo Varpuluoma on työnsä osaava mies. Osaa myös tietämyksensä lisäksi kuunnella ja on hellä kätinen. On myös hyvä rauhottelemaan pelkäävää potilasta
Onko vielä jollakin muulla kokemuksia Outi Laajalahdesta? Mulla olisi ensi viikolla aika hänen vastaanotolleen ja kyseessä mahdollisesti kivulias toimenpide. Uskallanko mennä??
Johanna Lehto on aivan mahtava ihminen ja lääkäri! Kuuntelee, eläytyy oikeasti potilaan kertomaan, pohtii potilaan kanssa kaikki mahdolliset hoitovaihtoehdot, on kiireettömän tuntuinen ja on osaava lääkäri. Arvosanaksi 10- :)
Olen käynyt Outi Laajalahdella jo monta vuotta ja minun kohdallani ainakin on ollut mukava ja ammattinsa osaava. Kaksi kertaa on löytänyt kasvaimen ja ohjannut jatkohoitoon sairaalaan, toisella kerralla ensiavun kautta ei siis aikailekkaan. Olen ollut todella tyytyväinen ja kuitenkin olen kaikenlaisia gynekologeja nähnyt ja kokenut. Mutta niinhän se on että kaikki eivät tykkää kaikista :)
Outi Laajalahdesta valitettavasti jäänyt hirveä kuva. Ei pelkästään minulle vaan myös tuttavilleni. Ei hymyile yhtään ja ei ollut kyllä yhtään empaattinen. Harmi.
Outi Laajalahti on oikein empaattinen ja ystävällinen ihminen. Hyvä osaava lääkäri, lääkäri joka tietää mitä tekee. Vastaa kysymyksiin mitkä askarruttavat mieltä, sanoo vaikeat asiat suoraa mutta osaa silti ottaa hyvin huomioon potilaan tunteet ja reaktiot. Suosittelen häntä lämpimästi!
Kävin juuri Seinäjoella lääkärikeskus Kompassissa Outi Laajalahdella, lämpimästi suosittelen. Asiantunteva, tarkka ja johdonmukainen, kuuntelee potilasta ja epikriisi mukaan samantein. Ottaa vastaan ilmeisesti useammassakin paikassa.
Edellisen kerran kävi Anna- Leena Kyrönlahdella Terveystalolla vastaanotto noin 10 minuuttia ja ultraus samalla. Töykeä ja vähäsanainen, lasku reilusti yli 200 e.
Hänelle en enää toista kertaa menisi.
Ottaa vastaan Terveystalolla, mm. Seinäjoella. Onko kellään kokemuksia? Varasin juuri ajan hänelle.
Lääkäritalolla vain Iiris Terävä ja Outi Laajalahti ottivat vastaan uusia potilaita ja aikoja sai vasta yli kk:n päähän...