Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen kotisi on? Tavallinen, trendikäs, vanhanaikainen, outo, läävä, karu?

Vierailija
04.08.2022 |

.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen, outo läävä varmaan kuvaisi minun kotiani parhaiten 😊

Sisustaminen on mun priorisointilistalla vikana, enkä oikein jaksa aikaani tuhlata siivoamallakaan jatkuvasti.

Vierailija
22/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja valoisa ylimmän kerroksen asunto, jossa on hyvälaatuisia huonekaluja ja lamppuja, silkkimattoja ( villa-allergiaa), paljon taidetta ja viherkasveja. Grillikin (sauna) löytyy ja sen ikkunasta hieno näköala ilta-aurinkoon. Auto on parkissa talon alla olevassa hallissa. Viihdyn erinomaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ja läävä ehkäpä.

Outo siinä mielessä että mikään huonekalu ei oikein sovi yhteen koska osa on lapsuudenkodistani, osan sain parilta ystävältä muutettuani tähän, osan olen uutena ostanut.

Seinillä kehyksissä vähän sitä sun tätä. Mm. riikinkukon sulka, fasaanin sulka, muutama leffajuliste, valokuvasuurennoksia yms.

Vitriinissä lapsuudestani Kitty in my pocket leluni(ainoat leluni jotka lapsuudesta säästin koska olivat kaikkein rakkaimmat).

Läävä siinä mielessä että tapetit pitäisi uusia koska ne on tosi huonossa kunnossa, mutta en saa aikaiseksi + ei olisi kyllä rahaakaan.

Vierailija
24/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että oma koti miellyttää itseä. Jos on tarvetta vittuilla toiselle, niin silloin ei tarvitse tulla käymään.

Vierailija
25/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museomainen. Täällä suurin osa tavaroista on edellisten sukupolvien perua, meillä kun ei kierrätetä mitään, vaan käytetään loppuun.

Vierailija
26/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaisen tavallinen (uusi talo) ja aika karu, kun en ole jaksanut laittaa verhoja, tauluja yms.

Vierailija
27/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen

Vierailija
28/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilainen.

Asun vuonna 2020 valmistuneessa modernissa yksiössä. Ja koska harrastan mangaa ja animea, niin sisustin asuntoni japanilaisella teemalla. Pelitietokone ja gamin-pöytä ja-tuoli tietenkin eroavat kaikesta japanilaisesta, mutta se ei minua haittaa. M27

Vierailija
29/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamstrattu, likainen ja kultainen.

Oma koti kullan kaunis.

Vierailija
30/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viihtyisä mutta outo sekoitus kaikkea. Ehkä vähän vanhahtava ja kulahtanut.

Vierailija
31/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilainen.

Asun vuonna 2020 valmistuneessa modernissa yksiössä. Ja koska harrastan mangaa ja animea, niin sisustin asuntoni japanilaisella teemalla. Pelitietokone ja gamin-pöytä ja-tuoli tietenkin eroavat kaikesta japanilaisesta, mutta se ei minua haittaa. M27

Tuo ois unelma

Vierailija
32/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsiisti haiseva remontoimaton läävä.

Vierailija
33/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikainen, runsas, vähän synkkä jopa

Vierailija
34/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuhjaantunut läävä

Vierailija
35/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallinen, kierrätyssisustettu, omannäköinen

Vierailija
36/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikainen kodikas ja sisustettu 20v sitten vanhoilla ja uusilla kalusteilla sekaisin. Keittiön pöytä, osa sohvista ja sängyt vain uusittuja kun ovat loppuun kuluneita. 

Vierailija
37/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta vanha kerrostalokaksio. Olisi kiva ja nätti, jos olisi siisti. Valoisa, hyvä pohjaratkaisu, iso parveke, sisustus puunväristä ja vihreän sävyjä, mutta liikaa tavaraa ja pölyä. Varsinaisesti likaista ei kuitenkaan ole, sotkuista vain.

Vierailija
38/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen, tylsä, sekalainen. On perushuonekalut tyyliin, Ikea, jysk, Masku.. ja rojua liikaa.

Vierailija
39/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy jatkaa, jos joitakin sattuu kiinnostamaan jostakin syystä...

Minimalismi on iso juttu. Esim. minulla ei ole ruokapöytää ja tuoleja. Japanilainen pöytä noin. 30 cm X 60 cm löytyy ja siihen pyöreä pehmuste, mutta harvemmin syön siinä. Se on lähinnä teehetkiä varten. Tarjotin kun on keksitty, niin voin syödä sohvassa.

Lasivitriineissä on animefiguureja. Näitä vitriinejä minulla on neljä ja ne on valaistu LED-valoilla.

Alkovia minulla ei ole, joten japanilainen sänkyni on eristetty muusta tilasta kahdella sermillä. Yhdellä viisiosaisella ja yhdellä kolmiosaisella.

Japanilaisia maalauksia, japanilaisia lyhtyjä, tekobambua ja teko neidonhiuspuita.

Kaksi kulmakirjahyllyä täynnä mangaa.

Yleensä naiset luulevat, että olen parisuhteessa, kun asuntoni on sisustettu niin siististi. Voipi olla, että jotkut luulevat edelleen, että miehet ei osaa sisustaa. M27

Vierailija
40/74 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy jatkaa, jos joitakin sattuu kiinnostamaan jostakin syystä...

Minimalismi on iso juttu. Esim. minulla ei ole ruokapöytää ja tuoleja. Japanilainen pöytä noin. 30 cm X 60 cm löytyy ja siihen pyöreä pehmuste, mutta harvemmin syön siinä. Se on lähinnä teehetkiä varten. Tarjotin kun on keksitty, niin voin syödä sohvassa.

Lasivitriineissä on animefiguureja. Näitä vitriinejä minulla on neljä ja ne on valaistu LED-valoilla.

Alkovia minulla ei ole, joten japanilainen sänkyni on eristetty muusta tilasta kahdella sermillä. Yhdellä viisiosaisella ja yhdellä kolmiosaisella.

Japanilaisia maalauksia, japanilaisia lyhtyjä, tekobambua ja teko neidonhiuspuita.

Kaksi kulmakirjahyllyä täynnä mangaa.

Yleensä naiset luulevat, että olen parisuhteessa, kun asuntoni on sisustettu niin siististi. Voipi olla, että jotkut luulevat edelleen, että miehet ei osaa sisustaa. M27

Minua on aina kiinnostanut japanilainen sisustus, se on niin kaunista. Suomessa saisi näkyä enemmän japani tyylisiä kämppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän